26 oktober 2022 om 00:00
iBOOD

Petrol Industries Coltrui Heren

Petrol Industries Coltrui Heren

Smeltend rubber op het asfalt en onbeperkte vrijheid. Is dat wat je wil? Dan is Petrol jouw merk en gaat deze coltrui per direct je winkelwagen in.

Specificaties

Merk: Petrol Industries
Type: Coltrui
Voor: Heren

• Regular fit
  • Ga stijlvol de herfst door
  • Subtiel logo

Materialen

• 80% viscose
  • 20% polyamide

Kenmerken

• Ribgebreide afwerking
  • Het model is 186 cm en draagt maat L

Wasinstructies

• Wassen op 30°C
  • Niet geschikt voor de droger

(i) Check de maattabel voor de juiste maatkeuze. Twijfel je tussen twee maten? Kies dan de grootste maat.

26 oktober 2022 om 00:56
Nightline-Inc Gebruiker

Ligt het aan mij of is “Desert Palm” niet selecteerbaar?

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 02:22
Scrambler64 Gebruiker

Hoi. Nee, ligt niet aan jou. Hier hetzelfde. Heeft iemand die dit leest ervaring met deze truien? Ik bedoel dan de kwaliteit en de pasvorm.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 08:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nightline-Inc,

Die staat inderdaad niet in het keuzemenu. Ik ga navragen of die kleur ook beschikbaar is.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 11:36
michael1967 Gebruiker

Waarom staat de lengte maat er niet bij, de vorige colltruien die ik bestelde zijn kwa lengte net aan, dat is erg jammer dat het ookm hier niet bij staat.

Graag de lengte maat van xxxl?

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 11:54
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Nightline-Inc, de keuze Desert Palm stond in het keuzemenu genoemd als ”Brown”. We passen het direct aan! Excuses voor de verwarring.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 15:03

Voor de 3XL is dit 78CM, Michael.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 08:34
we1841 Gebruiker

Volledig kunststof kledingstuk. Dat zal lekker ademen.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 08:42
Latest News Gebruiker

Misschien eerst eens uitzoeken wat viscose is?

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 09:52
michael1967 Gebruiker

Waarom staat de lengte maat er niet bij, de vorige colltruien die ik bestelde zijn kwa lengte net aan, dat is erg jammer dat het ookm hier niet bij staat.

Graag de lengte maat van xxxl?

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 11:55

Hi Michael, ik ga kijken of ik dit kan vinden!

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 11:57
michael1967 Gebruiker

dank je wel, is wel bepalend

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 13:51
michael1967 Gebruiker

en al iets bekend, twee uur later en nog niets geen antwoord, wel voordat iets uitverkocht is.

En logisch als jullie nu eens de tijd nemen om producten eens goed aan te melden , niet de eerste keer dit

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 15:03

Voor de 3XL is dit 78CM. Graag gedaan, overigens. :-)

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 11:35
michael1967 Gebruiker

is er ook iemand die vragen beantwoord?

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 11:55
26 oktober 2022 om 12:35
Cooperator Gebruiker

Lijkt me dat je met kleding nooit goed weet welke maat beter zal passen, zonder daadwerkelijk te passen. Wat is dan de bedoeling? Beide maten bestellen zodat er hopelijk een juiste maat tussen zit en dan de andere retour sturen? Lijkt me alleen niet goed voor het milieu en tevens kost dit wellicht verzendkosten voor gedeeltelijke retourzending? Ik hoor het graag.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 15:04

Hi Cooperator, het beste kun je de maattabel raadplegen wanneer je twijfelt. Deze vind je bij onze deals als tweede productafbeelding.

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 16:54
Cooperator Gebruiker

Ik hink vaak tussen 2 maten in. De ene keer moet ik M hebben, de andere keer L. Ligt vaak ook aan het merk. Maattabel specifiek voor dat product?

Beantwoorden

26 oktober 2022 om 22:57
Moderator Paul Moderator

Wanneer je nog niet bekend bent met een merk, kan het een gokje zijn. Klanten die het merk al vaker hebben besteld, zullen minder twijfel hebben.

De maattabel is toegespitst op deze coltrui. Als je toch twijfelt, zou je beide maten kunnen bestellen. Maar dan zal je naderhand de niet-passende maat moeten retourneren. Vanuit iBOOD ontvang je een retourlabel tegen een scherp tarief (€3,95 binnen NL, €4,95 vanuit BE), maar je mag zelf ook een vervoerder kiezen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.