19 oktober 2022 om 00:00
iBOOD

4x Bamboo Essentials Bamboe Boxershort | Heren

4x Bamboe Boxershort | Heren

Deze boxershorts van Bamboo Essentials zijn ongelooflijk zacht, extra duurzaam en hebben een perfecte pasvorm.

Specificaties

Merk: Bamboo Essentials
Type: Bamboe boxershort
Aantal: 4 stuks

• Superzacht en zonder labels
  • Anti-bacterieel en anti-transpirant
  • Zorgt voor een langer fris gevoel

Kenmerken

• 100% biologisch afbreekbaar
  • Bamboe absorbeert tot 70% meer vocht dan katoen
  • Iets langere pijpen

(i) De krimp van deze stof is nagenoeg gelijk aan 100% katoen. In het ontwerp van de producten is hier rekening mee gehouden.

19 oktober 2022 om 05:13
Jsanden Gebruiker

Hoe kan dit weer aangeboden worden?!

Vorige week deze zelfde aanbieding bestel en betaald waar 6 dagen later het bericht komt dat er niet geleverd kan worden.

Het betaalde bedrag ook nog niet retour gezien.

Beantwoorden

19 oktober 2022 om 09:30
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Jsanden, ik ga direct kijken naar je situatie in ons systeem!

Beantwoorden

19 oktober 2022 om 12:03

Hi Jsanden,

Van wat ik zie is de bestelling met de boxers inderdaad geannuleerd door iBOOD, dit is echter pas gisteren gebeurd. Ik zie dat er recent een nieuwe leverancier is gevonden voor de boxers. Deze zullen dan ook pas einde van de maand gaan binnen komen, en je bestelling is geannuleerd aan de hand van de lopende bestelling bij de andere leverancier en daarin was sprake van een klein voorraadtekort. Daar zat jouw bestelling helaas tussen.

De reden dat je geld nog niet op je rekening staat is omdat het 2-5 werkdagen kan duren, dus dat zou eind deze week als het goed is wel terug moeten zijn. Bij een annulering vanuit iBOOD zelf ontvang je ook een coupon als compensatie, naast dat je uiteraard je betaalde bedrag terugkrijgt. Excuses voor het ongemak, ik begrijp dat dit erg vervelend is!

Beantwoorden

19 oktober 2022 om 09:11
Pieter.Smitje Gebruiker

Hele fijne zachte bamboe boxers met brede waistband. Goede dit en zitten heerlijk. Kan ik aanraden.

Beantwoorden

19 oktober 2022 om 12:03

Goed om te horen Pieter!

Beantwoorden

19 oktober 2022 om 10:24
Matthijssteenbergen58 Gebruiker

Erg fijne boxershorts dit, zitten heerlijk zacht en de pijpjes hebben een goede lengte. Aanrader!

Beantwoorden

19 oktober 2022 om 12:04

Fijn om je positieve review te lezen, Matthijs! Bedankt voor het delen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.