14 september 2022 om 00:00
iBOOD

Travelin' Back-Home Sloffen | Heren of Dames

Travelin' Back-Home Sloffen

De 'R' zit de komende tijd weer in de maand, dus wordt het weer tijd voor lekker warme slofjes. 

Specificaties

Merk: Travelin'
Type: Back-Home Sloffen
Voor: Heren of dames

• Heerlijk warm en knus
  • Slijtvaste zool met goede grip
  • Voetbed met dikke comfortlaag voor een goede demping

Kenmerken

• Bovenmateriaal: Vilt/wol 
  • Binnenmateriaal: Vilt/wol 
  • Binnenzool: Vilt/wol 
  • Buitenzool: Rubber 
  • Zoolhoogte: 2 cm

(i) Deze sloffen hebben een normale pasvorm. Kies de maat die je doorgaans draagt.

14 september 2022 om 08:26
Shnoy Gebruiker

Ik had deze gekocht voor mijn vriendin. Ze was er super blij mee en droeg ze iedere dag. Ze zijn wel maar een half jaar meegegaan…

Beantwoorden

14 september 2022 om 14:39
peterderooij Gebruiker

Je kan gelukkig vandaag hier weer nieuwe voor haar kopen, ik zou meteen twee paar doen  :-D

Beantwoorden

14 september 2022 om 10:23
tepke100 Gebruiker

Ook ik heb deze vorig jaar bij ibood gekocht en dezelfde ervaring als hierboven. Heel snel zien ze er afgetrapt en uitgelubbert uit. Jammer maar ik hoef ze niet meer.

Beantwoorden

14 september 2022 om 17:46
tonius Gebruiker

Ze zijn nu wel 1 euro duurder, toen ik ze kocht in Februari van dit jaar.

Beantwoorden

14 september 2022 om 20:29
jos.elders Gebruiker

Ik heb ze ook gehad en had het idee eindelijk sloffen te kopen die lang mee konden gaan (sterke neus en zool), maar ze lubberen inderdaad snel uit en gaan daardoor ook kapot (scheuren). Als de bovenkant nou ook nog eens van goede kwaliteit was geweest had je er 10+ jaren op kunnen sloffen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.