18 september 2022 om 00:00
iBOOD

3x Carvelli Elastische Riem

3x Carvelli Elastische Riem

Het ene gaatje van de riem zit net te strak en het andere gaatje zit juist weer te los. Met deze uitrekbare riemen heb je daar geen last meer van!

Specificaties

Merk: Carvelli
Type: Elastische riemen
Aantal: 3 stuks

• Oprekbaar: 105 - 125 cm
  • Op iedere lengte verstelbaar
  • Diverse kleuren beschikbaar

Samenstelling packs

• Pack A: Zwart, Bruin, Blauw
  • Pack B: Zwart / Wit, Zwart / Grijs, Blauw / Wit

Materialen

• Materiaal: 52% rubber, 48% polypropeen

Kenmerken

• Lengte: 105 cm
  • Oprekbaar tot 125 cm
  • Geweven structuur 
  • Breedte: 3.8 cm
18 september 2022 om 10:03
segil Gebruiker

Let op! In geval het voor jou belangrijk dat geen leder is gebruikt bij deze riem, koop ze dan niet! Ik ben zelf vegan en heb deze riemen gekocht in het verleden. Ondanks dat ibood zegt dat geen leder is gebruikt, is dit wel het geval. De verbinding met het sluitstuk voelt en ruikt naar leder. Helaas valt er op geen enkele manier contact te leggen met een importeur of fabrikant voor meer informatie. Dus mocht je vegan zijn, koop deze riemen dan niet.

Beantwoorden

18 september 2022 om 11:23
TomFromBe Gebruiker

Tot welke buikomtrek zijn deze riemen nog comfortabel te gebruiken? Als je bvb >105 cm buikomtrek hebt, vermoed ik dat je te de riem te hard moet opspannen/uitrekken om nog door de gesp te krijgen?

Beantwoorden

18 september 2022 om 23:49
Moderator Paul Moderator

De lengte van een riem dient langer te zijn dan de buikomtrek, omdat je een stukje overlap hebt. Bij normale riemen is dat circa 20-30 cm. Met hoeveel extra lengte je bij deze elastische riemen rekening moet houden is me niet bekend. Ik heb zelf geen ervaring met dit product.

Beantwoorden

18 september 2022 om 15:37
Pet0r Gebruiker

Wederom wordt gesuggereerd dat deze riemen voor elke maat geschikt zijn. Dat is onjuist Ibood en jullie zijn daarvan op de hoogte want dat is eerder gemeld!! Heb deze riemen ruim een jaar in huis en ze zijn gewoonweg te kort als je breder bent dan pakweg  jeansmaat 33!

Beantwoorden

18 september 2022 om 23:45
Moderator Paul Moderator

Waar wordt gesuggereerd dat deze riemen voor elke maat geschikt zijn?

De lengte is 105 cm, oprekbaar tot 125 cm, en binnen het bereik kan je zelf de lengte instellen.
Heb jij de tekst “op iedere lengte verstelbaar” wellicht anders geïnterpreteerd?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.