9 december 2021 om 00:00
iBOOD

12 Paar Pierre Calvini Premium Bamboesokken | Maat 41 - 46

12 Paar Pierre Calvini Bamboesokken (41 - 46)

Je voeten zijn je belangrijkste vervoersmiddel. Gun ze het beste en verpak ze in deze bamboebeukers. Je voeten zullen je eeuwig dankbaar zijn.

Specificaties

Merk: Pierre Calvini
Type: Premium luxery bamboo socks 
Aantal: 12 paar
Maat: 41 - 46

• Naadloos en zijdezacht
  • Met hiel- en teenprotectie
  • Anti-bacterieel en -transpirant

Kenmerken

• Model: Business
  • Samenstelling: 80% Bamboe, 18% Polyamide, 2% Elastaan
  • Hypo-allergeen en anti-allergisch: Uitermate geschikt voor mensen met een gevoelige huid
  • Neemt 3x zoveel vocht op als katoen: Uitermate geschikt voor mensen met zweetvoeten
  • Hygiënisch door de antibacteriële stof: Voorkomt onaangename geuren
  • Thermo regulerend en isolerend: Draagt koel in de zomer, warm in de winter
  • Kreukt niet
  • Pasvorm: Stretch fit zonder naden

Wasinstructies

• Wassen op max. 30°C
  • Gebruik geen bleekmiddelen
  • Kleur bij kleur
  • Sokken zijn strijkvrij

(i) De krimp van deze stof is nagenoeg gelijk aan 100% katoen. In het ontwerp van de producten is hier rekening mee gehouden.

9 december 2021 om 07:08
Leo_de_Groot Gebruiker

Eindelijk! Heb deze al een keer eerder gekocht en super blij mee. Hele fijne zachte sokken. Aanrader

9 december 2021 om 08:22
ccjfv Gebruiker

“12 paar, dus minder wasjes draaien, en minder sokken oprollen” – die minder wasjes draaien snap ik, maar minder sokken oprollen moeten jullie me toch nog even uitleggen.

9 december 2021 om 23:14
Moderator Paul Moderator

Opvouwen mag ook. ;-)

9 december 2021 om 08:50
ballie Gebruiker

inderdaad: heb ze ok eerder gekocht en zijn echt een aanrader. Ik had toen meteen 36 paar gekocht dus ik sla deze even over, kan nog jaren vooruit, maar zeker fijne sokken. Let wel: ze zijn hoog, zoals ‘hoort’ bij sokken onder een pak, komen halverwege tussen je hak en je knie.

9 december 2021 om 10:43
mintemanne Gebruiker

Ik heb deze sokken vorig jaar gekocht, zijn prima, een nadeel ze mogen niet in de droger!

9 december 2021 om 11:00
jos.elders Gebruiker

Fijne sokken, maar… Vanwege de onduidelijke ‘print’ op de meeste, ben je wel steeds een poos aan het zoeken welke bij welke hoort. Ik loop uit gemak of frustratie nu vaak met twee verschillende sokken aan.

9 december 2021 om 13:09
Roger Valkering Gebruiker

Sokken en ondergoed wil ik toch wel op 40 gr wassen. Wat is jullie ervaring?  Als ze krimoen wordt het lastig als je 45/46 hebt

9 december 2021 om 17:06
Pieter.Smitje Gebruiker

Ik heb ze ook en was ze gewoon op 40 graden. 30 graden is een advies maar gewoon proberen met een paar. Anders heb je nog 11 paar goede over :-)

Hele fijne sokken overigens. Ook leuk als cadeau voor kerst. Worden geleverd als 4x een 3-pack dus iedereen een 3-pack.

9 december 2021 om 17:46
wallagh Gebruiker

Ik was ze gewoon op 40 graden en doe ze ook in de droger. Ik heb. Maat 46, en.  Bij mij krimpen ze niet.

Vind ze weel wat glad om mee rond te lopen op parket.

9 december 2021 om 23:16
Moderator Paul Moderator

Als je de sokken toch in de droger wilt doen, kies dan in ieder geval een minder hete stand.

9 december 2021 om 17:14
Matthijssteenbergen58 Gebruiker

Erg fijne sokken, ik heb er een tijdje geleden 12 gekocht en gaan nog erg goed mee. ik bestel er nog eens 24 bij!

9 december 2021 om 17:33
eucaliptus Gebruiker

Prima sokken inderdaad. Eens dat het een hel is om 2 de zelfde terug te vinden. Verder veel last van pluisjes van de sok.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.