14 september 2021 om 00:00
iBOOD

VirtuFit TR-200i Loopband

Product expert aanwezig

VirtuFit TR-200i Loopband

Fit blijven moet vooral leuk zijn en dat wordt lastig als straks je door regen en kou heen moet. Blijf daarom lekker binnen en wordt fit op deze 3x op een rij best reviewed loopband!

Specificaties

Merk: VirtuFit
Type: TR-200i Treadmill
Garantie: 2 jaar via iBOOD, 3 jaar via VirtuFit

• Met bijbehorende app
  • 36 verschillende programma's
  • Snelheid van 1 tot 18 km/u

Kenmerken

• Apps: FitShow
  • Aantal programma's: 36
  • Belastbaar gewicht: 140 kg
  • Borstband mogelijkheid: Ja, 5 kHz
  • Snelheid: 1 - 18 km/u
  • Materialen: Metaal, kunststof
  • Bidonhouder
  • Tablethouder
  • Connectivity: Bluetooth

Gebruiksgemak

• Automatische hellingshoek
  • Hartslag meting
  • Demping
  • Kleuren display
  • Verlicht display
  • Waterpas afstelbaar
  • MP3 ingang
  • Quick speed
  • Noodstop
  • Sneltoetsen voor helling en snelheid
  • Compatible met smartphone
  • Ingebouwde speakers
  • Inklapbaar
  • Transportwieltjes

Technische informatie

• Stroomvoorziening: Netstroom
  • Type display: LCD
  • Monitor weergave: Snelheid, Afstand, Tijd, Calorie verbruik, Hartslag, Hellingshoek
  • Extra's: 5 inch LCD scherm, AUX, Bluetooth
  • Motor continue vermogen: 2,5 pk
  • Motor piek vermogen: 5,5 pk
  • Max. hellingshoek: 12%

Afmetingen en gewicht

• Loopvlak: 141 x 50 cm
  • Afmetingen (LxBxH): 198 x 78 x 135 cm
  • Afmetingen ingeklapt (LxBxH): 90 x 78 x 160 cm
  • Afmetingen verpakking (LxBxH): 199,5 x 84,5 x 36 cm
  • Gewicht fitness toestel: 75 kg
  • Gewicht met verpakking: 88 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de werkdag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @VirtuFit Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

14 september 2021 om 10:14
dsneijers Gebruiker

Beste @VirtuFit Expert,

Paar vragen

1) 2 + 3 jaar garantie. Dus 5 jaar in totaal? Is deze aan huis?

2) wordt deze gemonteerd bij levering?

3) wat voor onderhoud is er benodigd en hoe vaak? Welke onderdelen zijn gevoelig voor slijtage en zijn deze gemakkelijk (zelf) te servicen?

gr.

Beantwoorden

14 september 2021 om 11:44
Official Product Expert VirtuFit Expert Official Product Expert

Beste dsneijers,

Bedankt voor uw reactie, om antwoord te geven op uw vragen:

1) Op deze loopband zit standaard 3 jaar garantie voor thuisgebruik.

2) De loopband wordt niet gemonteerd bij levering. De VirtuFit TR-200i Loopband wordt geleverd inclusief een Nederlandstalige en Engelstalige montage- en gebruikershandleiding. In de handleiding staan de montage instructies stap voor stap omschreven. Aan de hand van deze stappen kun je de loopband eenvoudig in elkaar zetten.

3) Bij regelmatig gebruik zou ik vooral de loopband invetten met smeermiddel. Dit zou ik rond 2 de maanden opnieuw doen op de optimale geleiding te behouden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen en wens u een fijne dag!

Succes met de keuze!

Met sportieve groeten,

De Virtufit Expert

Beantwoorden

14 september 2021 om 18:47
Moderator Paul Moderator

Ter verduidelijking: de garantie loopt naast elkaar. Totaal 3 jaar, waarbij je de eerste 2 jaar ook bij iBOOD terecht kan.

Beantwoorden

14 september 2021 om 10:18
dsneijers Gebruiker

nog één vraag:

4) welke accesoires zitten erbij? Zit er ook een HR band bij (of kun je anders je hartslag meten)?

Beantwoorden

14 september 2021 om 11:16

Beste,

Bedankt voor uw bericht, om op uw laatste vraag terug te komen:

4) Er wordt niet standaard een hartslagband meegeleverd bij deze loopband. Een hartslagband die compatible is met deze loopband is een 5 kHz band. Daarnaast wordt de hartslag ook opgemeten via de handsensoren aan de handvaten van de loopband. Deze meting is alleen iets minder accuraat dan de hartslagband, deze is 100% nauwkeurig.

Mochten er nog andere vragen zijn dan hoor ik het graag!

Met sportieve groet,

De Virtufit Expert

Beantwoorden

14 september 2021 om 12:50
RemQ Gebruiker

Goedendag @VirtuFit Expert,

Ik zie dat de TR-500I een motor bevat met 3,0 pk (max 6,0 pk) en “Multi Shock Absorption”.

Hoe verhoud dit zich tot de 2,5 pk (max 5,5 pk) en “demping” van de TR-200i? Is dit een groot verschil qua vermogen, geluid en demping?

Ik zou dit apparaat graag op zolder willen plaatsen (betonnen vloer met 2cm dikke rubberen tegels) en vraag me af in hoeverre de rest van het huis hiervan mee kan genieten bij gebruik van het apparaat.

Met vriendelijke groet,

Beantwoorden

14 september 2021 om 13:46

Beste RemQ,

Hartelijk dank voor uw vraag!

In principe zijn beide loopbanden zeer geschikt voor zowel recreatief als prestatiegericht gebruik. Door het hogere aantal pk’s en de Multi Shock Absoption demping is de maximale snelheid wel 2 km/h hoger en zal deze nog stiller zijn tijdens de trainingen. Echter bevatten beide opties een zeer goede demping en zal dit de belasting op de gewrichten zoveel mogelijk beperken. Beide zijn dus geschikt voor de plek waar u ze wilt gaan gebruiken, echter zal de TR-500 net wat geruislozer zijn.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik ze graag!

Sportieve groeten,

De VirtuFit Expert

Beantwoorden

14 september 2021 om 14:56
RemQ Gebruiker

Bedankt voor uw antwoord!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.