7 september 2021 om 00:00
iBOOD

3x Lebasq Extra Lange T-Shirts | Heren

3x Lebasq Extra Lange T-Shirts | Heren

Dat basics niet mogen ontbreken in je garderobe is inmiddels welbekend. Deze is echter voor alle iBOODers die boven het maaiveld uitsteken en een maatje langer willen. 

Specificaties

Merk: Lebasq
Type Extra Lange T-Shirts | Heren

• 180 gram gekamd katoen
  • 6 centimeter langer dan 'normaal'
  • Shirts voelen zacht aan

7 september 2021 om 00:45
B_R_T Gebruiker

Beide witte varianten in de maat M al uitverkocht binnen drie kwartier? Ik heb deze vorige keer besteld en zou graag nog een setje met ronde hals willen. Mijn kook- en eetkunsten hebben er al twee doen sneuvelen.

Beantwoorden

7 september 2021 om 08:49
Moderator Thomas Moderator

Hoi B_R_T,

soms loopt een deal harder dan op een ander moment. Ook de voorraad is niet altijd hetzelfde waardoor deze snel op kan zijn. :)

Beantwoorden

7 september 2021 om 10:42
B_R_T Gebruiker

Jammer! Gaan ze ook niet meer komen dan vandaag?

Ik zie dat ze bij Lebasq zelf ook in de aanbieding zijn maar scheelt toch weer €15 ;)

Beantwoorden

7 september 2021 om 00:49
B_R_T Gebruiker

Overigens wel erg fijne t-shirts. Een mooie pasvorm en goede kwaliteit. Na het wassen worden ze toch wel ietsje korter (ook gewoon op 30 graden) maar dan sluiten ze met mijn bijna 1.90m alsnog wel mooier aan dan “normale” shirts.

Beantwoorden

7 september 2021 om 11:43
gezellig2000 Gebruiker

Ik was best wel teleurgesteld over hoeveel ze krimpen: ondanks dat ze krimpvij zijn en ik ze op 30 graden was en niet in de droger stop, krimpen ze toch 10%.

Niet anders dus dan normale shirts… ;-(

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.