3 september 2021 om 00:01
iBOOD

Decoded Leather Magnetic Traction Strap for Apple Watch

Decoded Leren Apple Watch Band

Geef een nieuwe look aan je Apple Watch met één of meerdere van deze volnerf leren bandjes.

Specificaties

Merk: Decoded
Type: Traction Leather Apple Watch 

• Mooi volnerf leer
  • Met magneetsluiting
  • In twee maten geschikt voor series 1 t/m 6

Kenmerken

• Bijpassende hardware van geborsteld metaal
  • Verborgen magnetisch sluitsysteem en nauwkeurige pasvorm
  • Lichtgewicht en ultradun
  • Ontworpen voor dagelijks gebruik
  • Ademend leer om zweet te verminderen
  • Naadloze verbinding met Apple Watch
  • Versterkte stiksels
  • Handgestikte Nederlandse vlag details

Size 38 - 40 mm is geschikt voor

• Apple Watch 38 mm (series 1, 2 en 3)
  • Apple Watch 40 mm (series 4, 5, SE en 6)

Size 42 - 44 mm is geschikt voor

• Apple Watch 42 mm (series 1, 2 en 3)
  • Apple Watch 44 mm (series 4, 5, SE en 6)
3 september 2021 om 00:03
Oracle92 Gebruiker

Medium tevreden.

Bandjes zien er goed uit, als ze nieuw zijn.

Die van mij (jaar geleden gekocht) is harder versleten dan menig Ali bandje, vooral het rubbere laagje wat lang het hele bandje loopt was vrij snel verdwenen met kleurverschillen en wat rafelingen tot gevolg.

Zoek je een bandje om alleen met uit eten aan te doen dan is dit wel een goede keus :)

Beantwoorden

3 september 2021 om 00:22
TC58 Gebruiker

Bij mij geldt hetzelfde. Ca. 4-5 maanden geleden hier bij iBood gekocht maar bandje is niet te vergelijken met die magnetische lederen bandjes die Apple levert. Het leer van de Decoded bandjes is na het sporten doorweekt van transpiratievocht. Hierdoor treedt kleurverschil op en laat de rubberen laag los. Ook het bevestigen van het bandje aan de Watch, verloopt moeizaam.

Beantwoorden

3 september 2021 om 00:22
rnsbdkr Gebruiker

Als je goed naar de foto’s kijkt zie je dat er twee soorten horlogebandje zijn. Op de eerste foto zie twee gelijke banden die om je pols gaan. Deze had ik vorige keer besteld. Nadat ik ze aan mijn horloge had gezet constateerde ik dat bij een flinke beweging het horloge door de lucht vloog. Als je naar de andere foto kijkt zie je dat er ook een model is met een lang en een kort bandje. Hier haal je het lange bandje door een soort gesp en sluit de lange band over de korte. Deze band had ik al eerder en voldeed prima. Deze was echter na een jaar behoorlijk gehavend (zie eerder reactie) en aan vervanging toe. De band die ik via iBOOD had besteld voldeed echt niet en heb ik teruggestuurd. Zonder probleem mijn geld teruggekregen. Op zich een mooie band koop echter alleen die met de “doorhaal” sluiting. Ik zie geen verschillende bestel mogelijkheden. Met mijn versleten band toch nog even teruggegaan naar de AMAC (ik had hem nog geen jaar) daar is hij probleemloos omgeruild met opnieuw 2 jaar garantie. Daar betaal je echter wel € 69,95 voor de band.

Beantwoorden

3 september 2021 om 08:09
RoseBud Gebruiker

je kunt wel kiezen welk model zie ik. De ‘lie’ versie is degene waarvan jij aangeeft dat die snel van je pols af vliegt. Bankt voor de tip trouwens

Beantwoorden

3 september 2021 om 13:36
rgj105 Gebruiker

Bij mij was het bandje na 2 maanden al kapot. Terug naar de originele die al 1,5 jaar prima is.

Beantwoorden

3 september 2021 om 20:53
lukevredeveld Gebruiker

Slechte kwaliteit! Recentelijk ook eentje gekocht, maar die krijgt iBOOD binnenkort terug onder garantie. Niet kopen dus.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.