8 augustus 2012 om 00:01
iBOOD

Vichy Lipidiose 200 ml Douchegel Triple pack + Gratis H2O plus Bamboo Puff

Sinds 1931 worden er door het bedrijf Vichy Laboratoires al verschillende anti-aging- en huidverzorgingsproducten make-up gemaakt. Hiervoor wordt sinds het begin als basisproduct het bronwater van Vichy gebruikt, deze wordt vervolgens aangevuld met verschillende mineralen en lipiden. Zoals de naam van Vichy Lipidiose al doet vermoeden wordt in dit product ook gebruik gemaakt van een lipide emulsie. Lipiden zijn normaal gesproken vetten die door het lichaam zelf aangemaakt worden. Maar vandaag de dag kan het lichaam wel wat steun gebruiken, door uitlaatgassen, zonlicht en stressvolle omstandigheden vermindert de aanmaak van deze stoffen namelijk. Vichy Lipidiose heeft een zachte romige textuur en voedt de huid diep, de lipiden zorgen ervoor dat de huid soepel blijft en lekker zacht wordt. Vichy Lipidiose bevat ook geen zeep, waardoor irritatie en zeepallergieën voorkomen worden. Zorg voor je huid, en help deze daarom een handje met Vichy Lipidiose Douchegel!
  • Merk: Vichy
  • Type: Lipidiose Douchegel 200ml
  • Verzorg je lichaam goed met de Lipidenrijke douchegel van Vichy
  • Inhoud pakket:
  • -3 stuks Vichy Lipidiose 200ml
  • -H2O Plus Bamboo Puff
  • Geschikt voor alle huidtypen
  • Gebruik: Geschikt voor het hele lichaam
  • Verzorgt de droge huid door de lipiden emulsie
  • Zeepvrije formule
8 augustus 2012 om 00:10
KHoningSpies Gebruiker

Vichy is normaal altijd wel echt kwalitatief goed spul. Ik gebruik het zelf echt al sinds jaar en dag, zorgt echt goed voor mijn huid. Chickies houden van mijn softskin!

8 augustus 2012 om 00:14
Cheneenee Gebruiker

Samen met een ander merk gebruik ik dit spul graag. Dit is echt een goede verzorger voor je huid.

8 augustus 2012 om 00:25
mies5 Gebruiker

Goed Bezig!!!!!! Vichy is onderdeel van L’Oreal, een van mijn favoriete Beauty fabrikanten. Deze douchegel ga ik zeker kopen, elders op internet is deze rustig 10 euro de tube. Dus nu heb je 3 tubes voor de helft van de prijs en een bamboo puff erbij voor niks!

8 augustus 2012 om 00:45
josje1983 Gebruiker

Hmm ik heb wel de tegenhanger, maar deze nog niet, Dus die ga ik maar aanschaffen om zo de boel compleet te maken.

8 augustus 2012 om 23:20
arfissem Gebruiker

Gekocht! Ben benieuwd!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.