Mee eens. De action heeft vaak goedkope Axe producten te koop. Kruidvat heeft ook een aanbieding. Axe douchegel, ook 250ml, voor 6 euro per 3. Ben er niet geheel zeker van dat ook deze tot die aanbieding horen, maar geeft wel aan dat dit waarschijnlijk vrij prijzig is alsnog.
Deze week in de aanbieding bij C1000: 2,45 euro voor elk AXE-product naar keuze: http://www.c1000.nl/aanbiedingen—acties/weekaanbiedingen.aspx#persoonlijke-verzorging
Als je hier 1 pakket afneemt kost het 15,70 (9,95+5,95), bij C1000 14,70. Pas als je 12 flessen afneemt ben je iets goedkoper uit.
Mag je me eens uitleggen waar ik hier in België een C1000 kan terugvinden.
Haha lachen, je het is bij ons op de voebal ook de meest geziene deo en douchegel hoor. wat dat betreft typeert het axe wel. Die reclame van deze serie is ook geniaal, als die man aan die radio knoppen draait! zo een voorraad kan ik mooi gebruiken, kun je er altijd nog eens een weggeven
Mijn zoon gebruikt altijd alles van AXE, dus ik denk dat ik hem deze maar als kleinigheidje ga geven. Anders moet ik weer andere douchegel in de winkel kopen voor hem.
Sterke aanbieding, voor 16 euro niet de deur uit hoeven en meteen 6 douchegels hebben. Ik shop echt steeds meer online en mij bevalt het prima!
Hmm deze is al wat ouder, maar rook wel altijd superlekker hoor! En ach, overdatum gaat het niet snel, daarom neem ik ze lekker mee, ben ik voor het komende jaar weer helemaal in orde!
hmm, 26 EUR voor 12 stuks incl. verzending!
Dat maakt 2,17 EUR/bus…Ga ik lekker doen!
Heb deze aanbieding net besteld! Denk wel dat het voordelig is hoor…
Als het nu “2012 – The final edition” was geweest, dan had ik ze meteen gekocht.
Indien je dit product graag voorbij ziet komen, kun je dit aangeven op ons Tip iBOOD Forum :)
Vroeger kocht ik deze 3 voor een rijksdaalder!
Met 5,95 verzendkosten gewoon weer niet goedkoop..