7 augustus 2012 om 00:01
iBOOD

AXE Showergel combopack, 6 flessen Touch Douchegel

Het eerste weekend van september gaat het dan echt weer beginnen, het nieuwe voetbalseizoen ‘12/’13. Een moment waar vele dames en heren op hebben zitten wachten zodat zij weer kunnen zwoegen op mooie velden die tijdens de stop helemaal hersteld zijn. Duwen, trekken, zweten en schreeuwen, 90 minuten lang strijden voor de winst van de wedstrijd. En dan, na het eindsignaal nog eenmaal schreeuwen van blijdschap of als verliezer afdruipen richting die welbekende kleedkamers. Sporttas als een koning op de banken slingeren handdoekje pakken en daar ligt ie dan één van de maar liefst zes flessen AXE Touch ‘Revitalizing’ douchegel. Zodat je na de wedstijd weer helemaal lekker fris in de kantine kan zitten terwijl je stiekem flirt met het meisje achter de bar. Doe jij nou niet aan voetbal maar speel jij liever hockey, honkbal of sport jij helemaal niet? Dan nog is dit een heerlijke douchegel die ervoor zorgt dat jij weer helemaal fit en fris als een hoentje aan de dag kunt beginnen. Dus bereid je voor op het komende sportseizoen, ongeacht of je nu gaat sporten of niet!
  • Merk: AXE
  • Type: Touch ‘Revitalizing’ douchegel
  • Heerlijk fris de kantine of je eigen badkamer uitstappen na een wasbeurtje met AXE!
  • Inhoud set:
  • -6x 250ml AXE Touch ‘Revitalizing’ douchegel
  • Heerlijk verkwikkende douchgel
  • Laat de ogen van menig vrouw jouw nastaren
7 augustus 2012 om 00:07
hrichard Gebruiker

Met 5,95 verzendkosten gewoon weer niet goedkoop..

7 augustus 2012 om 00:38
PACS Gebruiker

Mee eens. De action heeft vaak goedkope Axe producten te koop. Kruidvat heeft ook een aanbieding. Axe douchegel, ook 250ml, voor 6 euro per 3. Ben er niet geheel zeker van dat ook deze tot die aanbieding horen, maar geeft wel aan dat dit waarschijnlijk vrij prijzig is alsnog.

(Bron: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/folder/2012-32/Kruidvat-NL_2012-KVNL-32-tvbwq/magazine.html#/zoompage/12/)

7 augustus 2012 om 02:05
s1mon Gebruiker

Deze week in de aanbieding bij C1000: 2,45 euro voor elk AXE-product naar keuze: http://www.c1000.nl/aanbiedingen—acties/weekaanbiedingen.aspx#persoonlijke-verzorging

Als je hier 1 pakket afneemt kost het 15,70 (9,95+5,95), bij C1000 14,70. Pas als je 12 flessen afneemt ben je iets goedkoper uit.

7 augustus 2012 om 18:28
copycat Gebruiker

Mag je me eens uitleggen waar ik hier in België een C1000 kan terugvinden.

7 augustus 2012 om 00:10
Positrinas Gebruiker

Haha lachen, je het is bij ons op de voebal ook de meest geziene deo en douchegel hoor. wat dat betreft typeert het axe wel. Die reclame van deze serie is ook geniaal, als die man aan die radio knoppen draait! zo een voorraad kan ik mooi gebruiken, kun je er altijd nog eens een weggeven

7 augustus 2012 om 00:18
Truusje Spetter-Kwak Gebruiker

Mijn zoon gebruikt altijd alles van AXE, dus ik denk dat ik hem deze maar als kleinigheidje ga geven. Anders moet ik weer andere douchegel in de winkel kopen voor hem.

7 augustus 2012 om 00:21
josje1983 Gebruiker

Sterke aanbieding, voor 16 euro niet de deur uit hoeven en meteen 6 douchegels hebben. Ik shop echt steeds meer online en mij bevalt het prima!

7 augustus 2012 om 07:21
Jeffrie Gebruiker

Hmm deze is al wat ouder, maar rook wel altijd superlekker hoor! En ach, overdatum gaat het niet snel, daarom neem ik ze lekker mee, ben ik voor het komende jaar weer helemaal in orde!

7 augustus 2012 om 08:09
JerWil Gebruiker

hmm, 26 EUR voor 12 stuks incl. verzending!

Dat maakt 2,17 EUR/bus…Ga ik lekker doen!

7 augustus 2012 om 08:21
VleNik Gebruiker

Heb deze aanbieding net besteld! Denk wel dat het voordelig is hoor…

7 augustus 2012 om 08:43
gunny2 Gebruiker

Als het nu “2012 – The final edition” was geweest, dan had ik ze meteen gekocht.

7 augustus 2012 om 10:45
Moderator Admin Moderator

Indien je dit product graag voorbij ziet komen, kun je dit aangeven op ons Tip iBOOD Forum :)

7 augustus 2012 om 15:34
oinkoink12 Gebruiker

Vroeger kocht ik deze 3 voor een rijksdaalder!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.