6 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Breil Jewelry, elegante zilveren oorhangers

Veel van de dames zijn laaiend enthousiast wanneer zij een sieradenwinkeltje inlopen maar komen vaak met lege handen weer naar buiten. Het is altijd moeilijk om leuke oorbellen te vinden die ook nog eens goed bij je outfits passen. Daarom doen wij natuurlijk eens in de zoveel tijd ons uiterste best om jullie te helpen bij deze zoektocht! Vandaag hebben we stijlvolle, elegante oorbellen voor jouw uitgezocht. Doordat er niet veel tierelantijntjes aan de oorbellen zitten kun je ze bij al jouw favoriete outfits dragen. Ze zijn uiterste geschikt voor een wille stapnacht in de locale club, maar ook prima voor een etentje met je aanstaand schoonouders of voor een sollicitaite of ander zakelijke meeting. Is dat niet wat we simpelweg allemaal willen? Makkelijke oorbellen die je overal en altijd in kunt doen. Met deze oorbellen ziet iedereen om je heen dat jij een fantastische smaak voor stijl en elegantie hebt!
  • Merk: Breil
  • Type: BJ0523 Sterling Zilver
  • Stoere en verleidelijke oorbellen van Italiaans topmerk Breil
  • Materiaal: Haak en steentje .925 sterling zilver ketting van Edelstaal
  • Lengte oorbel: 6.7 cm
  • Gewicht oorbel: 5.1 gram
  • Wettelijke garantie 2 jaar
6 augustus 2012 om 00:10
mies5 Gebruiker

Hmm blijven ze met mooie spullen komen hier? Daar moet echt eens wat aan gebeuren want dit loopt uit de klauwen. Ik durf nu alvast 10 euro te wedden dat mijn vriendin deze bestellen gaat, ze heb al eerder ook zo een breil ding gekocht.

Ik moet eerlijk zeggen ik vind ze ook erg mooi.

6 augustus 2012 om 00:20
desireevdvelde Gebruiker

Breil maakt echt heel veel verschillende modellen heh. Ik hoop dat er echt nog veel voorbijkomen van dit soort en dit merk. Dan hoef ik niet meer met die goedkopere rommel te lopen.

6 augustus 2012 om 01:34
wen78 Gebruiker

@Ibood

Wordt dit product geleverd in een bijbehorend Breil doosje?

6 augustus 2012 om 08:47
Moderator Admin Moderator

Ja, de oorbellen worden inderdaad in bijbehorend Breil doosje geleverd.

6 augustus 2012 om 07:53
stanleyder Gebruiker

Hmm leuk voor de dames hier hoor, maar ze moeten hier ook eens wat scheeraparaatjes ofzo voor mannen doen.

6 augustus 2012 om 08:13
marinero Gebruiker

weet iemand hoe lang de hangers zijn?

6 augustus 2012 om 10:16

6,7 cm

6 augustus 2012 om 13:33
geryes Gebruiker

Kunt u mijn vraag hieronder ook beantwoorden a.u.b? BVD.

6 augustus 2012 om 09:16
geryes Gebruiker

Er staat lengte oorbel 6,7. Ik neem aan cm? Is dat gemeten vanaf de bovenkant van het haakje of vanaf de hanger?
En wat is de doorsnede van het steentje? Of is de foto de ware grootte?

6 augustus 2012 om 14:11
geryes Gebruiker

Hallo…? Niemand?

6 augustus 2012 om 14:28

De lengte van de oorbel is 6,7 cm. Dit is gemeten vanaf de bovenkant van het haakje. De doorsnede van het steentje is 14 a 15 mm.

6 augustus 2012 om 14:41
geryes Gebruiker

Dank u!

6 augustus 2012 om 12:11
Baby333-8280 Gebruiker

Ik kan een bestelling niet plaatsen op de site, dan krijg ik een foutmelding bij de betalingsbevestiging.
Is het product uitverkocht????? Zijn er problemen met de site????

6 augustus 2012 om 13:49

Het product is niet uitverkocht. Probeer het nogmaals, als het niet lukt even bellen met de klantenservice! Zij kunnen je wellicht uitleggen wat het probleem is.

6 augustus 2012 om 14:42
dragondude Gebruiker

Wanneer gaat de klantenservice mails met vragen beantwoorden of is het de bedoeling dat je moet bellen?

10 augustus 2012 om 11:43
Martijnk1 Gebruiker

Heb ze zojuist ontvangen maar het kaartje is erg gekreukeld en op de oorbellen zelf zitten allemaal kleine krasjes. Neem aan dat dit niet de bedoeling is?

10 augustus 2012 om 15:02

Je kan via Mijn iBOOD aangeven dat je de bestelling niet in goede staat hebt ontvangen. De klantenservice neemt daarna contact met je op.

10 augustus 2012 om 16:15
Meessen89 Gebruiker

Ik heb ze ook zojuist ontvangen en die zitten ook vol kleine krasjes. Ben er niet tevreden mee.

10 augustus 2012 om 16:17
Meessen89 Gebruiker
10 augustus 2012 om 20:42
renatetermaat Gebruiker

Hier ook zwarte vlekjes en onzuiverheden

11 augustus 2012 om 00:40
harmroest Gebruiker

Ook mijn set is niet helemaal gaaf, ook hier zijn kleine kransjes te zien op de steentjes. Ibood hoe kan dit? Hebben ze al in de winkel gelegen misschien?

11 augustus 2012 om 17:56
Moderator Renate Moderator

Beste iBOODers, indien jullie product niet naar tevredenheid is ontvangen, gelieve dan contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jullie hiermee helpen.

15 augustus 2012 om 16:25
renatetermaat Gebruiker

ik wil het product retourneren als DOA en heb alle stappen gevolgd maar de PDF met retour instructies is leeg en ik dien het binnen 7 werkdagen te retourneren

15 augustus 2012 om 17:08

Beste, kun je proberen om de pdf eerst op te slaan en dan pas te openen?
Probeer ook eens een andere pdf reader.

17 augustus 2012 om 09:14
renatetermaat Gebruiker

Dat heb ik allemaal geprobeerd en ghet lukt niet. Ook heb ik gevraagd aan de klantenservice om contact op te nemen met mij, dit is tot op heden ook nog niet gebeurd.

Gaat iemand mij nog Service geven???

17 augustus 2012 om 10:06

Beste, ik raad je dan aan om even telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.
Zelf ben ik geen onderdeel van de klantenservice en kan je hier dan ook niet mee verder helpen.
Het telefoonnummer staat op de eerste pagina van de FAQ helemaal onderaan.

18 augustus 2012 om 13:56
Meessen89 Gebruiker

IK heb hetzelfde probleem; de pdf is leeg. Werkt zowel in Firefox, Explorer en met opslaan niet. Heb het op twee verschillende pc’s geprobeerd. Ik heb al twee keer gemaild naar de klantenservice maar krijg geen reactie.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.