5 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Azzaro 100ml Decibel EDT for Men, voor de echte huisrockers!

Nog nooit heeft er zo veel ROCK! In een parfum voor mannen gezeten. dB is te zien als een krachtige, duistere en langdurig lekkere geur. Geen wonder dat een echt Indie Rockbaas als Julian Casablancas van The Strokes graag de muziek voor de commercial waarin hij zelf speelt genaamd “I Like the night” composeerde. De frisse geuren van krachtige citrus worden gecombineerd met de misschien wat vreemde geur van zoethout, die je ook herkent als drop. De middelste noten van wierook en viooltjes zorgen voor een zoete en verleidelijke geur. De basis noten bestaan uit Coumarin-tonkabonen, een zeer mannelijke en krachtige geur in combinatie met de verrukkelijke geur van vanille en vetiver. Al deze ingrediënten in een parfum samen ruikt als een ware Rock sensatie, pure mannelijkheid! Kei- maar dan ook keihard van buiten, maar door de geuren van viooltjes en vanille lijkt de binnenkant toch wel zacht. Je zou haast kunnen zeggen dat alle mannelijkheid en aantrekkingskracht die in een hele deodorantlijn kunt stoppen in deze microfoonvormige dispenser is gestopt. Rock daarom binnenkort de verjaardagen en discotheken af met deze fenomenale geur!
  • Merk: Azzaro
  • Type: dB (Decibel) for men
  • Inhoud: 100 ml EDT
  • Rock voortaan keihard de tent uit met deze krachtige mannelijke geur!
  • Basisnoten: Vetivergras, Coumarin-tonka bonen en vanille
  • Middelnoten: Wierook en Viooltjes
  • Topnoten: Amalfi citroen, zoethout en aldehyde
5 augustus 2012 om 00:08
AnnaConda Gebruiker

Haha voor de huisrockers, is dat niet van de JvtW? Iets van props voor de huisrockers? Maar erm, ik ga er denk ik wel 1 setje van kopen. vindt mijn vriendje altijd wel leuk een kleinigheidje

5 augustus 2012 om 00:17
Linkesoep Gebruiker

Onlangs dat andere luchtje gekocht hier.. Echt tof dat er gewoon voor zowel mannen als vrouwtjons iets leuks voorij komt. Mannen willen ook beauty.

5 augustus 2012 om 00:32
erickbeerens Gebruiker

Joh!? Ik wist helemaal niet dat die dude daarvoor een commercial had gedaan?

5 augustus 2012 om 10:34
Anne Teak Gebruiker

Hmm Azzaro, bekend merk, lekkere luchtjes. Ik hou wel van een vent met Azzaro. Deze ken ik niet even snuffelen bij de parfumerie hier.

5 augustus 2012 om 10:40
gwennekneuter Gebruiker

Hier in huis wordt altijd Azzaro Chrome gebruikt. Weet iemand of het hiermee een beetje te vergelijken is? Of is het echt een heel ander soort luchtje? Ik lees nl vanille en dan krijg ik de kriebels…

5 augustus 2012 om 11:35
Chake68 Gebruiker

Leuk hebbedingske voor mijn ventje ….. ;-) Hij zal tevreden zijn ! …

en eentje voor mijn broerke ( alvast een fantastisch pakje onder de Kerstboom )

Ibood … mercikes zenne …. zo hoef ik in december niet meer alle winkels af te lopen !

5 augustus 2012 om 13:07
unidentified Gebruiker

Azzaro is m’n favo merk, maar deze schijnt duidelijk wat minder te zijn:

http://www.fragrantica.com/perfume/Azzaro/Decibel-12434.html

5 augustus 2012 om 13:44
petraz10 Gebruiker

Heb ik over de verzenddatum heengekeken?

Ik wil hem wel bestellen, maar hij moet dan wel Voor 13 augustus binnen zijn?

5 augustus 2012 om 16:14
dragondude Gebruiker

Verzenddatum is 16 augustus.

5 augustus 2012 om 16:20
petraz10 Gebruiker

jammer, te laat

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.