Zou ik ook graag willen weten.
Ja, graag de verwachte, zekere, verzenddatum aub.
+1, wil ik ook graag weten. Normaliter zit ik er niet mee, maar als je dit na je vakantie ontvangt, is het een beetje mosterd na de maaltijd.
Hoi,
Ik zie dat hij op de 15e verzonden wordt, normaal is dan zo iets de dag erna bij je huis met de post.
Inderdaad, 15 augustus. Te gebruiken voor de nazomer :-)
Ik ga het er dan op wagen, ga 20 augustus weg :)
@iBood: Is de zonnecrème in de zomer van 2013 ook nog te gebruiken? Staat er een houdbaarheidsdatum op de ‘flesjes’? Voor velen zit de reis er dit jaar namelijk al op.
Geen probleem. Kan ook in 2013 nog gebruikt worden
Zijn deze ook geschikt voor gebruik onder de zonnebank, of koop je daar best aangepaste crèmes voor?
Nee, deze zijn niet geschikt voor onder de zonnebank. Daar hebben ze andere producten voor.
Goed spul. Had die vorige pack gekocht veel gebruikt in Marokko. Fijn spul, helpt echt.
Zou hem graag willen bestellen voor mijn vakantie naar Marokko, maar vertrek de 19e dus wordt wel krap, zonde als hij later dan verwacht verstuurd wordt en ik er niets meer aan heb… Kunnen julie garanderen dat ik de zonnebrandcremes voor de 19e binnen heb?
Weet iemand welke geur dit spul heeft? Ik hou nl niet van kokosluchtjes.
De meeste hebben – naar mijn mening – een snoepjesgeur.
Weinig interessante aanbieding aangezien mn 4 dezelfde producten aanbiedt (wel 4 verschillende factors, maar je gebruikt ze toch nooit allemaal). De producten van Australian Gold zijn zo divers dat mn hier ook gerust bv. 1 van hun speciale soorten, een aftersun, enz. had kunnen aanbieden in 1 pack.
Graag zag ik zelf nog eens de zonnebankproducten verschijnen want die kan je tenminste het ganse jaar door gebruiken.
wat is de verwachtte verzenddatum?