3 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Australian Gold Bronzer Multipack, 4 verschillende factoren!

Naar alle waarschijnlijkheid heb ook jij de afgelopen week lekker op het strand van Zandvoort, Egmond, Knokke-Heist of Zeebrugge gelegen. Het was weer een week lang genieten voor velen van ons! De zon is heerlijk om in te liggen, alleen hoor je de laatste tijd wel steeds vaker waarschuwingen over de zonkracht. Zo hadden we vorige week donderdag maar liefst zonkracht zeven waarmee we rekening dienden te houden. Goed smeren was het advies van het RIVM. Als je namelijk je huid tijdens het zonnen niet goed insmeert loop je kans op brandwonden, uitdroging van de huid en nog meer verschijnselen. Daarom hebben wij vandaag een aanbieding waarmee je alvast goed voorbereid bent voor de komende zonnige periode of je vakantie naar het buitenland. Een zorgvuldig samengesteld pakket met vier verschillende zonnebrandcrèmes met vier veschillende factoren. De factoren die in dit pakket zitten zijn SPF 4, SPF 8, SPF 15 en SPF 30 voor de extreem zonnige dagen. Doordat de crèmes ook nog eens werken als een bronzing gel wordt je ook lekker snel bruin als je in het zonnetje ligt te bakken. Buiten het feit dat de zonnebrandcrème je beschermt tegen uitdroging en verbranding ruiken deze crèmes ook nog een verrukelijk. Dus wat let je om niet te smeren in de zon? Helemaal niets, kopen, smeren, bakken en met een gezond bruin kleurtje naar huis!
  • Merk: Australian Gold
  • Type: Multipack met 4 Zonnebrandcrèmes
  • Gezond bruin worden met een verzorgde huid!
  • Inhoud set:
  • -237ml Spray Gel Bronzer SPF4
  • -237ml Spray Gel Bronzer SPF8
  • -237ml Spray Gel Bronzer SPF15
  • -237ml Spray Gel Bronzer SPF30
3 augustus 2012 om 00:11
Danzare Gebruiker

wat is de verwachtte verzenddatum?

3 augustus 2012 om 00:12
flowerpower.nl Gebruiker

Zou ik ook graag willen weten.

3 augustus 2012 om 07:27
dannybackeljauw Gebruiker

Ja, graag de verwachte, zekere, verzenddatum aub.

3 augustus 2012 om 09:06
honnes87 Gebruiker

+1, wil ik ook graag weten. Normaliter zit ik er niet mee, maar als je dit na je vakantie ontvangt, is het een beetje mosterd na de maaltijd.

3 augustus 2012 om 09:20
boogiebeest Gebruiker

Hoi,

Ik zie dat hij op de 15e verzonden wordt, normaal is dan zo iets de dag erna bij je huis met de post.

3 augustus 2012 om 09:50
josabbe Gebruiker

Inderdaad, 15 augustus. Te gebruiken voor de nazomer :-)

3 augustus 2012 om 10:11
honnes87 Gebruiker

Ik ga het er dan op wagen, ga 20 augustus weg :)

3 augustus 2012 om 07:54
josabbe Gebruiker

@iBood: Is de zonnecrème in de zomer van 2013 ook nog te gebruiken? Staat er een houdbaarheidsdatum op de ‘flesjes’? Voor velen zit de reis er dit jaar namelijk al op.

7 augustus 2012 om 16:24
Moderator Admin Moderator

Geen probleem. Kan ook in 2013 nog gebruikt worden

3 augustus 2012 om 08:01
svenvds Gebruiker

Zijn deze ook geschikt voor gebruik onder de zonnebank, of koop je daar best aangepaste crèmes voor?

7 augustus 2012 om 16:24
Moderator Admin Moderator

Nee, deze zijn niet geschikt voor onder de zonnebank. Daar hebben ze andere producten voor.

3 augustus 2012 om 12:04
Diohon Gebruiker

Goed spul. Had die vorige pack gekocht veel gebruikt in Marokko. Fijn spul, helpt echt.

3 augustus 2012 om 13:52
Arienix Gebruiker

Zou hem graag willen bestellen voor mijn vakantie naar Marokko, maar vertrek de 19e dus wordt wel krap, zonde als hij later dan verwacht verstuurd wordt en ik er niets meer aan heb… Kunnen julie garanderen dat ik de zonnebrandcremes voor de 19e binnen heb?

3 augustus 2012 om 19:55
jokry Gebruiker

Weet iemand welke geur dit spul heeft? Ik hou nl niet van kokosluchtjes.

3 augustus 2012 om 21:17
Franticske Gebruiker

De meeste hebben – naar mijn mening – een snoepjesgeur.

3 augustus 2012 om 21:26
Franticske Gebruiker

Weinig interessante aanbieding aangezien mn 4 dezelfde producten aanbiedt (wel 4 verschillende factors, maar je gebruikt ze toch nooit allemaal). De producten van Australian Gold zijn zo divers dat mn hier ook gerust bv. 1 van hun speciale soorten, een aftersun, enz. had kunnen aanbieden in 1 pack.

Graag zag ik zelf nog eens de zonnebankproducten verschijnen want die kan je tenminste het ganse jaar door gebruiken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.