2 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Orange Care 1-2 White, professioneel gebleekte tanden in no-time

Vroeger was het in om een mooi rijtje gouden tanden of kiezen te hebben. Tegenwoordig zijn het enkel nog een beetje de Hip Hop artiesten in clips met schaars geklede dames die gouden tanden hebben. Op dit moment is het namelijk niet meer in om gouden tanden te hebben. We willen mooie stralende witte tanden, als of we rechtstreeks uit een Colgate commercial komen. Door alle voedsel, frisdranken en koffie die we naar binnen werken worden onze tanden echter dof en soms een beetje geel of bruin. Bij de tandarts kun je, mits je een flinke zak geld hebt, je tanden op professionele wijze laten bleken. Dit is niet voor iedereen weggelegd dus heeft Orange Care een professionele tandenbleekset gemaakt, zodat niet enkel de rijke lui stralende witte tanden meer hebben! Na slechte 3 dagen zijn de tanden al zichbaar witter. Hoe het werkt? Na het tandenpoetsen breng je het versnellingsproduct aan op de tanden, vervolgens breng je op elke tand de witmakende gel aan. Uiteindelijk spoel je alles weg en na een periode van 14 dagen heb je weer stralend witte tanden!
  • Merk: Orange Care
  • Type 1-2 White
  • Binnen 14 dagen stralend witte tanden!
  • Duo Pack, dus 2 sets!
  • Tanden al tinten witter in 3 dagen
  • Professionele behandeling thuis
  • Absoluut veilig, bij gebruik volgens instructies
2 augustus 2012 om 00:11
HelloKittyW Gebruiker

Dat gouden tanden uit zijn kun je wel stellen enkel Lil Wayne of zo heeft dat nog haha. Maar mooie witte tanden daar kun je vaak nog de show mee stelen in de kroeg. Zelf heb ik het een keer laten bleken maar dit was meteen erg duur. zo een zet is wel het proberen waard denk ik. Ik ga het gewoon lekker doen.

2 augustus 2012 om 00:13
ErAdiCToR Gebruiker

Ben geneigd het een keer te proberen. Ben benieuwd of iemand er ervaringen mee heeft?

2 augustus 2012 om 00:15
pearl2000 Gebruiker

als het niet op je tanden werkt kun je altijd nog je anus mee bleken ……:)

2 augustus 2012 om 00:21
Foxxx_101 Gebruiker

Tast dit je glazuur aan?

2 augustus 2012 om 01:01
vrom9 Gebruiker

Zeker wel. Alle bleekmiddelen tasten het glazuur aan, anders krijg je de vlekken er gewoon niet af.
Niet doen zou ik zeggen, tenzij je aangetaste en permanent gevoelige tanden wil. Sorry iBood!

2 augustus 2012 om 01:26
Foxxx_101 Gebruiker

Hoe kom je dan van gele tanden af!

2 augustus 2012 om 04:58
Girl85 Gebruiker

Al je tanden laten trekken en een kunstgebit nemen :)

2 augustus 2012 om 08:23
Official Product Expert Orange-Expert Official Product Expert

Beste Foxxx_101,

Veel buitenlandse aanbieders van tandbleek producten bieden producten aan die de stof “peroxide” bevatten en gebruiken als bleekstof. Deze stof is schadelijk voor uw gebit. Orange Care 1-2 White is bevat geen peroxide-whitener, maar gebruikt gestabiliseerde Chlorine Dioxide, ook wel bekend als Sodium Chlorite (de accelerator). Deze stof is niet schadelijk voor uw tanden en gebit.

Met vriendelijke groet,

Orange-expert

2 augustus 2012 om 01:00
denandy83 Gebruiker

Hoe lang is het resultaat blijvend?

2 augustus 2012 om 03:31
semosh Gebruiker

zou ik ook graag willen weten

2 augustus 2012 om 08:12
Official Product Expert Orange-Expert Official Product Expert

Beste Denandy83,

Hier is eigenlijk geen passend antwoord voor, dit heeft te maken met je “leefgewoontes”.

Wanneer je rookt of veel koffie drinkt zal het gebit uiteraard weer sneller verkleuren.

Vertrouwend je vraag hiermee te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Orange-Expert

2 augustus 2012 om 01:23
jpfeenema Gebruiker

Dit staat er in de beschrijving bij diverse aanbieders: “Er bestaan wel agressieve schuurmiddeltjes, maar die kunnen het tandglazuur beschadigen en maken de tanden doffer”. Lijkt mij gewoon een veilig product, bij gebruik volgens instructies, absoluut veilig. Of staat het er voor de kat zijn viool!? En wanneer komt de Hollywood smile Ionic White, die spreekt me net even beter aan.

2 augustus 2012 om 03:30
semosh Gebruiker

iemand ervaringen hiermee? ik vind ook geen recensies op internet…

2 augustus 2012 om 07:20
Pooldederde Gebruiker

Ik had laatst ergens een artikel gelezen dat mensen met spierwitte tanden succesvoller waren in het zakenleven. Of het echt zo erg gaat weet ik niet maar het is zeker een stuk mooier dan vergeelde koffie of rokerstanden ;)

2 augustus 2012 om 08:17
AnnaM65 Gebruiker

Als je even zoekt op google kan je dit nog goedkoper krijgen incl verzendkosten.

2 augustus 2012 om 08:52
Sjelle Gebruiker

@AnnaM65 : ik denk het niet. Er wordt hier een DUOpack aangeboden, dus 2x het product….

2 augustus 2012 om 09:13
Dick Sack Gebruiker

Hmm voor dit bedrag is het niet duur om je tanden weer helemaal wit te krijgen. Een vriendinnetje van mij heeft dit ook ooit gekocht maar die betaalde toen dezelfde prijs voor 1 zo een ding..

2 augustus 2012 om 09:32
haayema Gebruiker

Heeft dit middel ook effect op witte/blanke vullingen?

2 augustus 2012 om 10:06
Official Product Expert orange-expert Official Product Expert

Beste @haayema,

Vullingen zullen niet kunnen meekleuren omdat dit uit een ander bestanddeel bestaat.

met vriendelijke groet,

Orange-Expert

2 augustus 2012 om 09:34
lichtpurper Gebruiker

Als je het product intypt in google, kom je al snel op websites terecht waar dit maar 12,5 EUR kost… En bij beslist.be staat hij er tussen aan 9.95 EUR…

2 augustus 2012 om 10:31
semake Gebruiker

JA dit had ik ook gezien.. alleen is het hier een duopack.. en die andere is er maar 1tje.. toch?

2 augustus 2012 om 10:32
semake Gebruiker

ale 2 sets.en die andere is dan 1 set.zo had ik het begrepen..

2 augustus 2012 om 09:55
sinikfr Gebruiker

ja de ibood prijzen zijn soms echt totaal niet interessant meer heb ik de indruk hoor… (en ja de prijs die lichtpurper geeft is ook voor een duopack. daarbij komt ook nog eens dat de verzending spijtig genoeg altijd zeer lang duurt op ibood.

2 augustus 2012 om 10:37
HNele Gebruiker

Als tandarts zou ik dit product eerder afraden. Ik heb  de vakliteratuur er eens op nagelezen. Het actieve product (sodium chlorite) kan inderdaad een blekend effect hebben op de tanden, er zijn echter ook een paar grote nadelen aan verbonden.

Net als de meeste blekingsproducten, maakt ook Orange Care je glazuur wel degelijk zwakker. (Dit kan je eventueel nalezen hier: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17109950 Orange care is vergelijkbaar met groep 7) Dit heeft tot gevolg dat je tanden sneller kunnen barsten of breken. Dat is niet steeds zichtbaar, maar verzwakt de tand en geeft zo problemen op lange termijn. Daarnaast kan je ook steeds gevoeligere tanden krijgen waardoor iets koud eten of drinken erg  pijnlijk kan worden.

De bleachingproducenten zijn alleen getest op mensen met een perfect gezond gebit. Dit wil zeggen dat je dit product niet mag gebruiken als je gaatjes of tandvleesproblemen hebt omdat bleachingproducten daar vaak een negatief effect op hebben. Het is erg moeilijk om zelf te evalueren of er problemen zijn omdat je daar vaak geen last van ondervindt. De tandarts kan zo’n problemen reeds in een vroeg stadium opsporen en verhelpen. Pas als je helemaal zeker bent dat je (opnieuw) een perfect gezond gebit hebt, mag je die bleachingproducte n gebruiken.

Zoals de orange-expert al zei zullen witte vullingen niet bleker worden door dit product. Als je dus vooraan in je mond een witte vulling hebt, kan het zijn dat die gelig gaat lijken als de tanden ernaast gebleekt worden. Ook daarom is het beter van eerst raad te vragen aan je tandarts.

2 augustus 2012 om 10:46
Voodoo077 Gebruiker

Bedankt tandarts voor de raad … mijn tandarts zegt me dat ook steeds en toch was ik geneigd het eerst aan te kopen.

Zal dat geld aan iets anders spenderen ;-)

2 augustus 2012 om 10:37
Thompe Gebruiker

@Ibood
@Orange expert

Wat bedoelen ze met Duo-pack?

Is dat dan “twee maal de set” waarvan één set bestaat uit twee flesjes: de Accelerator en de whiteninggel???
of bedoelen ze gewoon dat de aanbieding uit twee flesjes bestaat?

2 augustus 2012 om 10:50
Official Product Expert orange-expert Official Product Expert

Beste Thompe,

Je ontvangt twee maal een setje.

Dus 2x Accelerator en 2x Whiteninggel.

Met vriendelijke groet,

Orange-Expert

2 augustus 2012 om 16:42
henriettev Gebruiker

Ik heb bij een vorige aanbieding een Breil horloge gekocht, weet niet hoe de sluiting werkt.

Graag advies hierover.

2 augustus 2012 om 17:40
henriettev Gebruiker

Is opgelost, was uiteindelijk simpel.

2 augustus 2012 om 16:50
magick71 Gebruiker

Prima aanbieding, zal er geen Colgate smile van krijgen maar het is zeker de moeite om het te proberen :) :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.