1 augustus 2012 om 00:00
iBOOD

Calvin Klein for Men Giftset, met 4 verschillende luchtjes

Het is fijn als je kun afwisselen wat luchtjes betreft. Het nadeel is wel dat je met 4 verschillende 0.5cl flacons een eeuwigheid doet. Dat is hartstikke fijn zou je denken. Helaas is het tegendeel waar, een luchtje wordt namelijk naar mate hij ouder wordt ook minder lekker qua geur. Na een jaar ruikt het luchtje niet meer zoals deze origineel gekocht was en dat is zonde. Gelukkig hebben we daar over nagedacht je krijgt namelijk in deze deal niet 4 vier van die grote flacons, maar 4 kleinere. Op die manier kun je de luchtjes mooi afwisselen, zonder dat de originele geur verloren gaat! Pak deze kans om deze 4 luchtjes van Calvin Klein te proberen!
  • Merk: Calvin Klein
  • Type: 4-delige gift set Men
  • Vier verschillende luchtjes van Calvin Klein, leuk om mee te variëren!
  • Giftset voor hem met:
  • -15 ml CK Escape EDT
  • -15 ml CK Obsession EDT
  • -15 ml CK One EDT
  • -15 ml CK Eternity EDT
  • Tip: kan in je sealbag voor toiletartikelen in je handbagage. Lekker handig
1 augustus 2012 om 00:17
Linkesoep Gebruiker

Deze ga ik mooi proberen. ik heb wel eens in de douglas gestaan met een paar vna diie luchtjes. maar daar ruik je eigenlijk van alles en nog wat, en niet echt dat ene luchtje wat je spuit op zo een papiertje…

1 augustus 2012 om 00:28
tomluijten Gebruiker

Jammer dat het niet allemaal sprays zijn….

1 augustus 2012 om 01:26
petraz10 Gebruiker

Edit by renate
Dit soort uitspraken graag met link

1 augustus 2012 om 01:48
danielhaitink Gebruiker

Lijkt me toch sterk aangezien je de 30 ml versies voor ongeveer 25/30 euro per stuk kunt kopen.

1 augustus 2012 om 11:29
jerikho Gebruiker

Klopt, het is een slechte deal voor 4 x 15 ml.

Is op de vrouwen ingespeeld (leuk al die kleine flesjes :)

1 augustus 2012 om 08:33
chantal89! Gebruiker

Gekocht voor mijn vriend, die kan wel weer eens wat verschillende luchies gebruiken

1 augustus 2012 om 11:47
josje1983 Gebruiker

CK maakt wel lekkere luchtjes vind ik. Altijd een beetje subtiel, en niet te aanwezig maar precies goed.

1 augustus 2012 om 12:11
theobril Gebruiker

Heerlijke geuren van CK. Ik ga alvast genieten van vier kleine flesjes genot op mijn geurenplankje in de badkamer!

1 augustus 2012 om 20:16
minQkel Gebruiker

CK One is erg lekker, heb ik hier 100ml van liggen :)

1 augustus 2012 om 23:14
businka19 Gebruiker

Precies, je kan dus 100ml voor die prijs halen. Deze aanbieding is alleen interessant voor imand die nog helemaal geen ervaring met CK heeft, om alles uit te proberen. Als je reeds weet welke je lekker vindt dan kan van elk van deze vier een 100ml kopen voor dezelfde prijs.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.