31 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Homedics MiBody 360 Stappenteller; daarmee kom je fit de zomer door!

Steeds vaker zie je televisie programma’s over mensen die overgewicht hebben. Je leest erover in de kranten en eens in de zoveel tijd komt het zelfs in het nieuws voorbij. We kunnen dus wel concluderen dat de problemen zo langzamerhand serieuzer worden. Uiteindelijk willen we toch allemaal hetzelfde en dat is gezond zijn en oud worden. Eén van de dingen die je daarvoor kunt doen is zorgen dat je genoeg beweegt, want zo verbrand je natuurlijk calorieën. Maar elke dag een wandeling wordt ook een beetje saai, daarom is een goede stimulans ontzettend belangrijk. Wij hebben je personal coach voor je gevonden. De MiBody 360 stappenteller! Dit apparaatje zorgt er voor dat jij exact kunt bijhouden hoeveel gewicht je verloren hebt en hij houdt je gezondheid goed in de gaten. Dit doet hij door het Health tracking systeem. Hiermee worden prestaties gemeten en geeft hij aan wat jij zou moeten doen om je gezondheid nog meer te verbeteren. Door de 3D accelerometer technologie kan hij zelfs vanuit je zak of om je nek je spierbewegingen bijhouden. Elke stap die jij zet wordt door dit apparaat geteld, of je nu rent of gewoon lekker aan de wandel bent. Daarnaast berekent hij ook de afgelegde afstand en het totaal aantal verbrande calorieën. Eenmaal de stappen geteld onthoudt hij tot 15 dagen wat jij allemaal gedaan hebt. Wanneer je echter je data langer bewaren wilt kan dit gemakkelijk via de MiBody 360 Health tracking software, zodat je jouw gehele voortgang kunt bijhouden! Kom daarom nu nog achter je computer vandaan en gebruik je mobiel tijdens je wandeling van vandaag om deze stappenteller te scoren.
  • Merk: Homedics
  • Type: MiBody 360 Stappenteller
  • Handig en compact apparaatje om aan je gezondheid te werken!
  • Telt stappen (zowel lopend als rennend), afstand en calorieën
  • Health tracking system om je voortgang te bekijken of je doelen te stellen
  • 3D accelerometer technologie; werkt vanuit je zak of om zelfs om je nek
  • Geheugen van 15 dagen
  • Onthoudt tijd en datum
  • Gemakkelijk aan de PC te verbinden met meegeleverd USB kabel
  • Inclusief Mibody 360 tracking software
  • Software geschikt voor: Windows XP, Vista, XP and 7
  • Werkt op 1x CR2032 batterij (batterij inbegrepen)
  • Wettelijke garantie 2 jaar
31 juli 2012 om 00:20
Con Domen Gebruiker

Hmm dat zijn leuke producten. Ik werk bij een grote Media winkel een keer voor de gein zo een ding om gedaan bleek dat ik 10km liep per dag!

31 juli 2012 om 00:56
hetwich Gebruiker

Ik ga er een nachtje over slapen maar stiekem weet ik al dat ik overstag ga. De nadelen in onderstaand review zijn wat mij betreft te verwaarlozen.

http://sports.ciao.co.uk/HoMedics_MiBody_360_Pedometer__Review_6022007

31 juli 2012 om 10:20
anne-marie-visser Gebruiker

Als je er een nachtje over slaapt ben je te laat hoor!

Die reviewer is iig eerlijk over dat ze geen bal van de bijgeleverde software begrijpt. Ben benieuwd of het echt zo ingewikkeld is…

31 juli 2012 om 12:11
hetwich Gebruiker

Nog voor het slapen gaan gekocht. :-)

31 juli 2012 om 07:49
VDKERCJM Gebruiker
31 juli 2012 om 08:15
opilover Gebruiker

Leuk, ik loop al regelmatig maar heb eigenlijk geen idee wat ik doe. nu kan ik het mooi bijhoude

31 juli 2012 om 08:16
s2000jan Gebruiker

2 stuks besteld

31 juli 2012 om 10:20
anne-marie-visser Gebruiker

*sniff* Ziet er goed uit, maar geen Mac ondersteuning, dus dan haak ik al weer af.

31 juli 2012 om 10:47
roube Gebruiker

Wat is de Mac ondersteuning ?

En geeft dit toestel ook de afstand in meters aan ?

31 juli 2012 om 13:09
Moderator Admin Moderator

Ja, dit kun je instellen. Het volgende tref je in de handleiding aan:

Instelmodus
In de instelmodus kunt u de tijd en loopafstand instellen.
1. Druk op SET om over te schakelen naar de instelmodus.
2. Wacht totdat de instelling begint te knippen en druk vervolgens op DISP of MEM om de waarden
in te stellen. U kunt deze toetsen ingedrukt houden om de waarden snel in te stellen.
3. Druk op SET om naar de volgende waarde te gaan.
De volgorde van instellingen is als volgt:
datum (jaar, maand, dag), tijd (uur, minuten) en loopafstand (meters).
Let op! Na 30 seconden keert het display weer terug naar de normale weergave.

31 juli 2012 om 11:33
Positrinas Gebruiker

hmm meteen 2 gedaan kunnen we samen lopen en een beetje competitie aangaan.

31 juli 2012 om 14:34
dre667 Gebruiker

werkt dit eigenlijk echt? Zowel lopend als wandelend….?

31 juli 2012 om 14:55

Ja, zowel rennend als wandelend!

31 juli 2012 om 15:02
esperanza1 Gebruiker

Heel leuk zo een stappenteller.Je staat soms verwondert welke afstand je wel niet aflegt op een dag.Off topic:Adm..Wanneer worden de winnaars bij het Beurer massageapparaat bekend gemaakt?

31 juli 2012 om 16:18

De prijswinnaars staan er op!

31 juli 2012 om 19:03
Wesleeeeeey Gebruiker

Komt er ook een homedics mibody 360 personenweegschaal?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.