30 juli 2012 om 00:00
iBOOD

BREIL stijlvol dames horloge

‘Hoe laat is het?’ als modestatement. De moderne vrouw is een multitaskend talent die tijdens de kinderen ophalen een laatste onderhandeling in haar voordeel beslecht en op de andere lijn manlief door de supermarkt dirigeert. En als op zo’n moment een toevallige voorbijganger de tijd vraagt, kan ze dat stijlvol en elegant laten zien met haar prachtige BREIL uurwerk. Net als zij, is het horloge een geraffineerd samenspel van schoonheid en efficiëntie. Vervaardigd uit een combinatie van edelstaal en RVS, met een lichtblauw gekleurd analoog uurwerk is dit een prachtige BREIL die met vele outfits gecombineerd kan worden. Van business tot diner, van club tot bal masqué, de stijl en authenticiteit die deze BREIL Midtown Solo Tempo uitstraalt misstaat nooit. Neem even de tijd en verwen jezelf met dit schitterende horloge van BREIL.
  • Merk: Breil
  • Type: Midtown Solo Tempo Dameshorloge
  • Stijlvol dameshorloge van het welbekende merk BREIL!
  • Materialen
  • Uurwerk: Quarts/Analoog
  • Kast: Edelstaal/RVS
  • Glas: Gehard mineraal glas
  • Band: Edelstaal/RVS met veiligheidssluiting
  • Waterdicht: 5 ATM/50 m
  • Wettelijke garantie 2 jaar
30 juli 2012 om 00:17
Anne Teak Gebruiker

Leuk klokkie hoor! Ik spaar horloges dus dan is zo een erbij wel erg leuk hoor

30 juli 2012 om 05:31
AnnaConda Gebruiker

Hmm Onlangs hier ook die Promed reinigings dinges gekocht. Daar kan ik mooi dit klokkie ook in schoonhouden. Lekker besteld.

30 juli 2012 om 09:24
thehague Gebruiker

@ moderator: wat is de minimale polsdikte? Kunnen er schakels verwijderd worden? Gaat dat makkelijk (ik ben super onhandig). Mijn vrouw heeft namelijk een heel dunne pols. Zelfs met het verwijderen van schakels wil het vaak niet passen.

30 juli 2012 om 10:05
henriettev Gebruiker

dat wil ik ook graag weten, is het mogelijk om op een eenvoudige manier schakels te verwijderen?

30 juli 2012 om 10:19
Dream1313 Gebruiker

Of een extra schakel erbij bestellen voor een iets dikkere pols ;-)

30 juli 2012 om 10:36
Moderator Admin Moderator

Beste,

Er kunnen schakels tussenuit gehaald worden. Er kunnen eventueel ook extra schakels tussen gezet worden, maar deze worden niet meegeleverd.

30 juli 2012 om 12:05
sarawerkle Gebruiker

makkelijk zelf te doen of moet dit door een juwelier gedaan worden?

30 juli 2012 om 19:26
Johnssen Gebruiker

Zelf makkelijk schakels verwijderen kan vrijwel altijd enkel met een apparaatje hiervoor (10-15 euro kosten ze ong). Naar de juwelier is dus wrss je goedkoopste optie.

30 juli 2012 om 10:53
hansroelofsen Gebruiker

Als dit horloge niet past, mag dit dan kosteloos geretourneerd worden??

30 juli 2012 om 11:20

Het is mogelijk om het horloge te retourneren, echter zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Als het horloge niet past, kan je eventueel schakels er tussenuit halen of er tussen laten zetten.

Het retourbeleid van iBOOD

Je kunt om diverse redenen de keuze maken om je bestelling of een deel van je bestelling te retourneren. Let wel; voor iedere retour reden geldt een aparte procedure. Lees dus goed deze pagina door om misverstanden en vertragingen te voorkomen.

Voor alle procedures is het belangrijk om het product (inclusief factuur) in de originele verpakking retour te sturen in een deugdelijke omverpakking met voldoende frankering. Omdat het magazijn niet over een afgiftebalie beschikt, kun je het pakket niet persoonlijk afleveren.

Hoe kan ik een retour aanmelden?

Alle meldingen kun je doen in de “Mijn iBOOD” sectie van de website. Kies na het inloggen voor “retouren en garantie” en volg de instructies op het scherm.

Wie betaalt voor de verzendkosten voor retourzendingen?

In volgende gevallen neemt iBOOD de retourkosten voor haar rekening:

Indien het bestelde product direct bij levering defect is (DOA)
Indien het bestelde product binnen 6 maanden na aankoop defect is
In geval van een verkeerde of incomplete levering

In volgende gevallen komen de retourkosten voor eigen rekening:

Bij retournering van een product wegens annulering na verzending
Indien het bestelde product 6 maanden na aankoop defect is.

30 juli 2012 om 15:08
p.claveaux Gebruiker

Hoe breed is het horloge? Je kan het zo moeilijk inschatten op de foto.

30 juli 2012 om 16:12

De breedte van de band is 20 mm

3 augustus 2012 om 09:13
bboek Gebruiker

Het horloge vandaag ontvangen, in de beschrijving staat dat het om een 5 ATM versie gaat, echter achter op de kast staat 3 ATM. Het verschil tussen wel of niet kunnen zwemmen en had hem voor de vakantie gekocht :s

Maar goed houd hem toch maar, vrouw is er blij mee

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.