29 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Sisley Lipstick set met 2 spannende lipsticks

Sisley is een Frans bedrijf dat huidverzorgings- en make-upproducten ontwikkelt en distribueert en daarnaast een zeer geraffineerde parfumlijn heeft. De producten van Sisley zijn samengesteld op basis van natuurlijke plantenextracten en etherische oliën die streng worden geselecteerd om de beste kwaliteit te bewerkstelligen. De Sisley lipsticks zijn hier geen uitzondering op en bij iBOOD krijg je er nu twee, in de kleuren Sheer Rosewood en Sheer Burgundy. Naast hun verzorgende en hydraterende werking, geven de Sisley lipsticks je lippen ook nog een prachtige glans. Met een mooie finish en fijne textuur is dit een iBOOD om te zoenen.
  • Merk: Sisley
  • Type: 2 Phyto-Lip Shine Lipsticks
  • Zorg ervoor dat jou lippen om te zoenen zijn!
  • Inhoud Set:
  • - Sheer Rosewood
  • - Sheer Burgundy
29 juli 2012 om 00:20
desireevdvelde Gebruiker

Damn mooie kleuren hoor. En Sisley is echt een goed merk voor goede spullen.

29 juli 2012 om 00:47
stanleyder Gebruiker

Ik mag dan wel een vent zijn, maar als mijn vriendin met deze lipstick op met mij op stap gaat weet ik wel hoe de avond gaat eindigen!

29 juli 2012 om 00:53
Con Domen Gebruiker

@stanleyder Haha oh ja! Nou dat weet ik ook wel dan haha.

29 juli 2012 om 01:31
EsmeeK Gebruiker

De kleur rosewood is anders bij douglas en de sisley site. Deze kleur lijkt meer op sheer Cherry. Komt het plaatje overeen met de kleuren? De rode kleur vind ik wel mooi maar de kleur die normaal bij sheer rosewood staat niet en dat is wel handig om van te voren te weten.

29 juli 2012 om 07:52
mmmmmel Gebruiker

Mooi hoor! een zo een ding is normaal al iets van 20-30 euro ofzo. lekker goedkoop

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.