Wanneer worden ze geleverd?
Waarom kan iemand uit Belgie deze niet bestellen?
Voor Belgen: alleen per oorbel.
Gaat het hier om een prijs van 9,95 per oorbel of per set van 2 oorbellen?
“Vandaag namelijk een set mooie oorbellen”
Gekocht voor het vrouwtje…
Ik zou deze nog wel eens voorbij willen zien komen!!
Vermy, vindt je vrouw het nu echt leuk dat je haar “vrouwtje” noemt? Of ben jij haar hond?
Ik ben inderdaad de hond en dan nog 1 die kan typen :-s … (je post heeft trouwens echt een ‘toegevoegde’ waarde)
Toegevoegde waarde: het zet je in ieder geval aan het denken (hoop ik voor je vrouw).
Komen deze oorbellen ook in een mooie, orginele swarovsky verpakking?
besteld…
alleen jammer van de leverdatum
10 aug. ben ik namelijk nog op vakantie…
”Vandaag namelijk een set mooie oorbellen die praktisch bij elk kledingstuk passen en voor elke gelegenheid geschikt zijn.”
Voor elke gelegenheid…Right, ik zou het deze weekend al kunnen gebruiken…maar nee hoor, moet ruim 2 weken wachten voordat ik het afgeleverd krijg…best jammer
Is dit de prijs per oorbel of per set van 2? Als ik 2 oorbellen wil, moet ik dan bij aantal ‘1′ of ‘2′ aanduiden?
Per set
Wat voor een onnozelaars zitten er hier allemaal op het forum….het criteria is of het een mooie verpakking is?….oorbellen draag je toch of koop je het om de verpakking?….zielige mensen hier soms toch…spijtig toch dat er altijd zo’n loosers moeten rondlopen…
Mensen onnozelaars, zielig of loosers noemen omdat ze de verpakking van geschenken ook belangrijk vinden is niet echt netjes lijkt me. Juwelen , parfum,.. worden nu eenmaal door normale mensen … in een mooie verpakking gegeven.. On topic argument van Hilago lijkt relevanter , dit is helemaal geen goede “deal”
pauper deal… Doe liever zo een goeie deal als gister (NAS). :D
Wanneer ik er twee of meer wil bestellen zijn de verzendkosten opeens 5,95 ipv 2,95. Dat is 3 euro extra. Waarom is dit? Ik neem aan dat de oorbellen makkelijk met meer dan 1 paar in de enveloppe kunnen.
@inekehuisman Blij om iemand te vinden die deze oorbellen al eens heeft besteld.
Ik vraag me namelijk af of het geleverd wordt in een mooie orginele swarovsky verpakking. Hopelijk weet jij het!
Ik heb al eens bij de hunt swarovski oorbellen gekocht. Was een ander model en deze werden geleverd in een klein plastic omhulseltje met daarop (meen ik) het artikelnummer geplakt.
Ik heb ze tijdens een hunt besteld, en heb ze in een plastic zakje in een bubbeltjes envelop ontvangen.
Reken niet op een mooie cadeauverpakking. De oorbellen zijn wel mooi.
Aha ok, bedankt voor de reactie! Dan laat ik deze nog even schieten. Tenzij IBood met een antwoord komt wat iets anders bevestigd. @IBood, iemand aanwezig?
Die zijn mooi, daar slaap ik eens over!