26 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Philips Sensuele Stimulator voor Hem en Haar

De beste manier om te ontspannen is na een stevig potje inspanning. Beide kun je combineren met onze aanbieding van vandaag: de Philips Sensuele Stimulator voor Hem en Haar! Philips is natuurlijk bekend van de beste apparaten voor in de keuken en huiskamer. Met deze sensuele stimulator zet de elektronicaproducent een paar sensuele stappen in de richting van jouw slaapkamer. Waar de temperaturen tot haast tropische waarden zullen oplopen. Dit prachtige apparaat is zo vormgegeven dat alle hoeken en gaten van het vrouwelijke en mannelijk lichaam bijzonder gestimuleerd kunnen worden. Genoeg om rode koontjes op je wangen te bezorgen en dat terwijl het apparaat er zo uitziet dat nieuwsgierige speurneuzen op je slaapkamer niet eens door hebben wat het doet. Voor jouw gemak is het apparaat draadloos en laadt het ook op zonder snoertje. Wel net zo makkelijk natuurlijk, want stroomdraden associeer je misschien niet meteen met intieme handelingen. Het apparaat is waterdicht en kan dus gebruikt worden onder de douche, in bad of in combinatie met lekkere oliën: de mogelijkheden zijn eindeloos. Verken die mogelijkheden, samen met je partner, met de Philips Sensuele Stimulator voor Hem en Haar!
  • Merk: Philips
  • Type: HF8420
  • Sensuele stimulator voor zijn en haar erogene zones
  • Ergonomisch gevormd
  • Laadt draadloos op in speciale houder
  • Waterdicht – kan gebruikt worden onder de douche of in bad
  • Geschikt voor gebruik met massage olie
  • Ontworpen voor mannen en vrouwen
  • Gemaakt van zacht aanvoelend materiaal
  • Kleur: paars
  • Oplaadtijd: 4 uur
  • Trilfrequentie: 120 Hz Max.
  • Intensiteitstanden: 5
  • Aantal standen: 4
  • Geluidsniveau (gemiddeld): 46 dB (maximaal 49 dB)
  • UK product, EU adapter meegeleverd
  • Gewicht: 188 gram
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
26 juli 2012 om 00:03
remkohuizinga Gebruiker

O jaaa … Ibood blijft verrassen :|

26 juli 2012 om 00:06
businka19 Gebruiker

Hehe, idd, waar heb ik deze reeds 15 keer voorbij zien komen…hmm…

26 juli 2012 om 00:07
janger12 Gebruiker

Fijn dat ‘ie op tijd bezorgt wordt! ;)

26 juli 2012 om 00:08
RKS Gebruiker

Bezorgd voor kerstmis!

26 juli 2012 om 00:09
unidentified Gebruiker

Haha, plannen om snel te verzenden hebben ze niet denk ik.

Als je op de foto klik om te zoomen zie je rechtsboven dat je hem in huis hebt voor kerstmis.

26 juli 2012 om 00:20
mysterion Gebruiker

bezorgt voor kers is wel te hopen ja  maar wel slim want er staat niet bij welk jaar de kerst dus misschien kerst 2019

btw lijkt veel geluid als het gemiddeld is ?  of moet ik het vergelijken met de trilfunctie van een telefoon ?

26 juli 2012 om 00:52
unidentified Gebruiker

Shit!

Toch maar 1 besteld.

Leuk en lekker voor de vakantie.

Beetje rust.

Kinderen bekaf na een dagje pretpark.

Lekker samen even ontspannen als ze op bed liggen.

Doe me dan maar een, hebben we de tijd even aan onszelf.

Ibood heeft die dingen liggen, kan niet anders.

Als je kijkt op Google en je klikt op “shopping” zijn die krengen nergens te koop.

Alleen bij ibood dus.

En ze bieden ze regelmatig aan.

Dus ze liggen stoffig op de plank.

Als webwinkel moet je vandaag den dag toch binnen twee dagen versturen om serieurs te worden genomen, toch?

Ik bestel dat ding en aan het eind van de bestelling komt de mededeling dat de levering zo na 16 augustus is.

Fuck, ik ga 13 augustes met vakantie.

IBOOD, dit kan en moet anders.

Jullie levertijden zijn prehistories.

26 juli 2012 om 07:03
Fasttel Gebruiker

alleen bij ibood want Philips stopt met seksspeeltjes zie link http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=O832HFNV

26 juli 2012 om 08:14
jamesman Gebruiker

ben wel blij, dat hij voor kerstmis bezorgd wordt…

Is niet de 1e keer dat er voor kerst bezorgd wordt :)

26 juli 2012 om 08:34
MaartenG Gebruiker

Idd, verwachte verzenddatum 16 augustus, de dag dat ik wegga, 13 augustus. Daar gaan mijn vakantieplannen.

Dit is wel heel triest, moeten deze dingen nog gemaakt worden? Actie duurt 1 dag, morgenochtend weten jullie hoeveel er besteld moeten worden, Philips heeft deze dan toch gewoo in het magazijn liggen? Met dit soort acties scoor je slecht als webwinkel, snelle levertijden zijn een vereiste.

26 juli 2012 om 10:24
john18 Gebruiker

Ibood, wordt dit artikel ook anoniem verzonden? Zodat bij aflevering door de post niet zichtbaar is wat er in het pakket zit? Zit namelijk met medehuisbewoners hier!

26 juli 2012 om 11:37
Moderator Admin Moderator

Beste,

Bij de levering is niet zichtbaar wat je hebt besteld, er zit nog een extra doos omheen.

30 juli 2012 om 09:28
thehague Gebruiker

Je krijgt de doos er dus al bij :-).

26 juli 2012 om 11:35
Moderator Admin Moderator

Beste,

De verwachte verzenddatum is 16 Augustus. De afbeelding “Voor kerst geleverd” is inmiddels verwijderd en was dus een foutje, wat jullie zelf natuurlijk al begrepen :)

26 juli 2012 om 12:47
doertiek Gebruiker

Hier ook. Bestel alleen nog maar bij Ibood als ik het echt, echt heel graag wil hebben en ze het nergens anders hebben. Of het prijsverschil moet heel groot zijn. Ik betaal liever een paar euro meer dan dat ik zoveel weken (soms maanden) moet gaan zitten wachten op mijn spullen.

26 juli 2012 om 19:03
Foxfire Gebruiker

en is er ook iemand die dit apparaat bij de vorige keren reeds besteld heeft een een fatsoenlijke review kan schrijven?

9 augustus 2012 om 11:22
MaartenG Gebruiker

Goed nieuws, ik kreeg net een berichtje dat mijn bestelling is verzonden, toch wel een pluspuntje.

Wordt het toch nog een leuke(re) vakantie :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.