Hehe, idd, waar heb ik deze reeds 15 keer voorbij zien komen…hmm…
Fijn dat ‘ie op tijd bezorgt wordt! ;)
Bezorgd voor kerstmis!
Haha, plannen om snel te verzenden hebben ze niet denk ik.
Als je op de foto klik om te zoomen zie je rechtsboven dat je hem in huis hebt voor kerstmis.
bezorgt voor kers is wel te hopen ja maar wel slim want er staat niet bij welk jaar de kerst dus misschien kerst 2019
btw lijkt veel geluid als het gemiddeld is ? of moet ik het vergelijken met de trilfunctie van een telefoon ?
Shit!
Toch maar 1 besteld.
Leuk en lekker voor de vakantie.
Beetje rust.
Kinderen bekaf na een dagje pretpark.
Lekker samen even ontspannen als ze op bed liggen.
Doe me dan maar een, hebben we de tijd even aan onszelf.
Ibood heeft die dingen liggen, kan niet anders.
Als je kijkt op Google en je klikt op “shopping” zijn die krengen nergens te koop.
Alleen bij ibood dus.
En ze bieden ze regelmatig aan.
Dus ze liggen stoffig op de plank.
Als webwinkel moet je vandaag den dag toch binnen twee dagen versturen om serieurs te worden genomen, toch?
Ik bestel dat ding en aan het eind van de bestelling komt de mededeling dat de levering zo na 16 augustus is.
Fuck, ik ga 13 augustes met vakantie.
IBOOD, dit kan en moet anders.
Jullie levertijden zijn prehistories.
alleen bij ibood want Philips stopt met seksspeeltjes zie link http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=O832HFNV
ben wel blij, dat hij voor kerstmis bezorgd wordt…
Is niet de 1e keer dat er voor kerst bezorgd wordt :)
Idd, verwachte verzenddatum 16 augustus, de dag dat ik wegga, 13 augustus. Daar gaan mijn vakantieplannen.
Dit is wel heel triest, moeten deze dingen nog gemaakt worden? Actie duurt 1 dag, morgenochtend weten jullie hoeveel er besteld moeten worden, Philips heeft deze dan toch gewoo in het magazijn liggen? Met dit soort acties scoor je slecht als webwinkel, snelle levertijden zijn een vereiste.
Ibood, wordt dit artikel ook anoniem verzonden? Zodat bij aflevering door de post niet zichtbaar is wat er in het pakket zit? Zit namelijk met medehuisbewoners hier!
Beste,
Bij de levering is niet zichtbaar wat je hebt besteld, er zit nog een extra doos omheen.
Je krijgt de doos er dus al bij :-).
Beste,
De verwachte verzenddatum is 16 Augustus. De afbeelding “Voor kerst geleverd” is inmiddels verwijderd en was dus een foutje, wat jullie zelf natuurlijk al begrepen :)
Hier ook. Bestel alleen nog maar bij Ibood als ik het echt, echt heel graag wil hebben en ze het nergens anders hebben. Of het prijsverschil moet heel groot zijn. Ik betaal liever een paar euro meer dan dat ik zoveel weken (soms maanden) moet gaan zitten wachten op mijn spullen.
en is er ook iemand die dit apparaat bij de vorige keren reeds besteld heeft een een fatsoenlijke review kan schrijven?
Goed nieuws, ik kreeg net een berichtje dat mijn bestelling is verzonden, toch wel een pluspuntje.
Wordt het toch nog een leuke(re) vakantie :)
O jaaa … Ibood blijft verrassen :|