had ik ook al gezegd, maar IBOOD houdt niet zo van concurrentie dus ze hadden mijn reactie al verwijderd.
we proberen het nog een keertje. Deze aanbieding staat nu in de VIP shop, maar mocht je je aan willen melden dan ben je als nog goedkoper uit als de aanbieding hier.
Deze aanbieding komt ook geregeld voor niet vip members in de aanbieding, dus je kan ook even wachten.
Vroeger kwam je hier interessante aanbiedingen tegen maar de laatste tijd
hanteren jullie absurde prijzen, zogenaamde “koopjes” die bij anderen aanzienlijk
goedkoper zijn. Jammer dat jullie zo achteruit gaan…..
Onze plaatselijk drogist O’chelle te Dongen bood het Eye Lift Serum aan voor € 2,50 (inmiddels uitverkocht)
Het kan nog veel erger.
Op 1dagactie.nl nu (alleen) het Eye Lift Serum voor € 29,95 (of je belazerd wil worden !)
Ik begrijp het hele VIP verhaal niet goed. Je kan hem dus alleen maar kopen als je na betaling lid wordt. Waarom zou ik dat nu willen. Op beslist.nl kan ik toch makkelijk een overzicht zien met de prijzen en die zijn toch behoorlijk hoger!
http://www.beslist.nl/products/gezond_mooi/r/Sur_Plus_Eye_Lifting_Serum_15_ml/
Als een lokale drogist € 2.50 vroeg voor SurPlud Eyelift Serum en 1dagactie.nl nu € 29,95 vraagt en als Waat.nl € 9,95 vroeg voor de zelfde aanbieding waar ibood nu € 35,95 voor vraagt, dan is er iets goed fout, of ben ik nou gek ?
Dit product is verkrijgbaar bij Waat.nl voor de prijs van € 9,95, Hoezoo koopje ?