22 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Sur Plus Eye Serum pakket; met Sur Plus Eye Lift Serum en Sur Plus Dark Circle

Soms word je wel eens wakker en kijk je naar je gezicht. Per direct denk je dat de zware nachten van afgelopen week weer hun tol hebben geëist op jouw ogen. Donkere kringen, wallen en hangende oogleden vallen je direct op. Hierdoor zie je er direct een stuk ouder uit dan dat je daadwerkelijk bent, en dat willen we natuurlijk niet. Op werk word je spontaan moe van het aantal mensen dat aan je vraagt: Gaat ie wel een beetje? Je ziet er moe uit.. Uiteraard kan dit voor een deel door de moeheid komen. Ook de ouderdom kan een rolletje meespelen in de brakke look. Maar dat is echt niet het enige, je kunt er namelijk zelf ook wat aan doen. Je ogen hebben net als andere delen van de huid voeding nodig. Met dit pakket kun je de huid voeden en die ouderdomseffecten en vermoeide look tegengaan. Dark Circle zorgt er namelijk voor dat de kringen rondom je ogen verminderen, dit door de microcirculatiete verbeteren en de stuctuur van de huid te beschermen. Diepere verzorging van je huid wordt ook direct gerealiseerd door de sterke moisturizer die de huid hydrateert. De hangende oogleden hoeven niet per se door Dr. Schumacher opgetrokken te worden. Een klinische oogliftbehandeling kan namelijk gewoon met het Eye Lift Serum. Deze zorgt er door het stofje Blepharon-68 voor dat de huid rond de oogleden direct aantrekt. Een blijvend effect wordt mede veroorzaakt door het feit dat het bindweefsel rondom de oogleden strakker getrokken wordt en wordt verstevigd. Binnen 4 weken is het resultaat al te zien, je ogen stralen weer als vanouds! Wil jij dat de mensen je ook elke dag vragen: Damn! Wat zie jij er fris uit, lekker geslapen? Dan is bieden wij je vandaag de oplossing.
  • Merk: Sur Plus
  • Type: Eye Lift Serum + Dark Circle
  • Nooit meer een vermoeide look, maar een lekkere frisse blik!
  • Inhoud pakket:
  • 15gr Sur Plus Dark Circle
  • 15ml Sur Plus Eye Lift Serum
22 juli 2012 om 10:34
koentje Gebruiker

Dit product is verkrijgbaar bij Waat.nl voor de prijs van € 9,95, Hoezoo koopje ?

22 juli 2012 om 10:42
hondfleurtje Gebruiker

geen koopje dus!!!

22 juli 2012 om 10:59
vbentley Gebruiker

had ik ook al gezegd, maar IBOOD houdt niet zo van concurrentie dus ze hadden mijn reactie al verwijderd.

22 juli 2012 om 12:48
vbentley Gebruiker

we proberen het nog een keertje. Deze aanbieding staat nu in de VIP shop, maar mocht je je aan willen melden dan ben je als nog goedkoper uit als de aanbieding hier.

Deze aanbieding komt ook geregeld voor niet vip members in de aanbieding, dus je kan ook even wachten.

http://waat.nl/vip-shop

22 juli 2012 om 11:21
willemknvb Gebruiker

Vroeger kwam je hier interessante aanbiedingen tegen maar de laatste tijd

hanteren jullie absurde prijzen, zogenaamde “koopjes” die bij anderen aanzienlijk

goedkoper zijn. Jammer dat jullie zo achteruit gaan…..

22 juli 2012 om 13:04
koentje Gebruiker

Onze plaatselijk drogist O’chelle te Dongen bood het Eye Lift Serum aan voor € 2,50 (inmiddels uitverkocht)

22 juli 2012 om 13:56
koentje Gebruiker

Het kan nog veel erger.
Op 1dagactie.nl nu (alleen) het Eye Lift Serum voor € 29,95 (of je belazerd wil worden !)

22 juli 2012 om 14:55
rinkelen Gebruiker

Ik begrijp het hele VIP verhaal niet goed. Je kan hem dus alleen maar kopen als je na betaling lid wordt. Waarom zou ik dat nu willen. Op beslist.nl kan ik toch makkelijk een overzicht zien met de prijzen en die zijn toch behoorlijk hoger!

http://www.beslist.nl/products/gezond_mooi/r/Sur_Plus_Eye_Lifting_Serum_15_ml/

22 juli 2012 om 16:26
koentje Gebruiker

Als een lokale drogist € 2.50 vroeg voor SurPlud Eyelift Serum en 1dagactie.nl nu € 29,95 vraagt en als Waat.nl € 9,95 vroeg voor de zelfde aanbieding waar ibood nu € 35,95 voor vraagt, dan is er iets goed fout,  of ben ik nou gek ?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.