19 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Deal op maat: €60 voor jouw zelf ontworpen overhemd of blouse, op maat gemaakt door Bivolino

Vrouwen vinden het heerlijk om te shoppen. Het liefst doen zij dit de hele dag, of sterker nog een heel weekend met vriendinnen. Helaas zijn er altijd wel wat teleurstelling te verwerken tijdens zo een shopdag. Bijvoorbeeld dat de mouwen net te lang zijn, of dat de blouse wel leuk is, maar de boord is niet echt je stijl. Of alles lijkt te kloppen, maar die knoopjes die zijn wel zo lelijk dat je de blouse niet zou kopen al was ie voor je hond. Nog even los van het feit dat je met een confectieoverhemd nou niet bepaald uniek bent. En wij zijn stuk voor stuk uniek. Toch? Dus willen wij niet zomaar een overhemd, wij willen er een die speciaal voor ons gemaakt is. Wij willen kiezen. Kiezen tussen zakelijke-, fashion, smoking- en art- overhemden, uit 200 hoogwaardige stoffen waaronder geraffineerde stoffen van de beste Italiaanse wevers, kiezen uit exclusieve op maat gemaakte items zoals verwijderbare baleinen en parelmoer knopen. Wij willen de keuze uit hoge kragen met 3 knopen, kleur-contrasterende boorden, manchetten en sluiting. Verticale strepen, meerkleurige knopen en stiksels, gave prints, en... trendy monogrammen. Want als we dan helemaal zelf zo'n hip en uniek overhemd hebben samengesteld zijn wij wel zo ijdel dat we daar onze eigen initialen op willen hebben. Heren, bedank de Belgische broers Louis en Jacques Byvoet maar vast, want zij zijn het die in 1954 Bivolino begonnen en zich specialiceerden in op maat gemaakte overhemden. En dames, bedank dit tweetal ook maar want jullie hebben bij Bivolino dezelfde ruime keuze en mogelijkheden om een unieke blouse te ontwerpen. Op de site van Bivolino kun je zonder tussenkomst van een kleermaker je maatkleding bestellen door de biometrische maattechnologie. Bivolino.com maakt als eerste ter wereld gebruik van deze techniek waarbij ze aan je lengte, boordmaat, gewicht en leeftijd genoeg informatie hebben om je hemd of blouse perfect op maat te maken. Zo is het kopen van shirts via het internet gemakkelijker dan ooit, en je kunt dus ook zonder zorgen een fijn hemd voor een vriend bestellen. Dankzij de geavanceerde 3D configuratie kun je perfect zien hoe het eindresultaat er uit komt te zien en bovendien kun je bij Bivolino.com ook nog matchende boxers en pochetten bestellen. Niet verwonderlijk dus als je dit allemaal leest, dat Bivolino.com al vaak als best geteste online aanbieder van maatwerkoverhemden uit de bus is gekomen. Aarzel dus niet, en probeer het nu zelf met €60 tegoed voor een trendy maatwerk overhemd of blouse van Bivolino.com!
  • Merk: Bivolino.com
  • Type: €60 tegoed
  • Te besteden voor:
  • - Maatwerk blouse (zakelijk, fashion, party of Arty)
  • - Maatwerk overhemd (zakelijk, fashion, smoking of Arty)
  • - Pochet of Stropdashouder
  • - Boxers
  • - Verzendkosten niet inbegrepen
  • Bivolino is Europa's nummer 1 in online maatoverhemden en blouses
  • Bivolino.com heeft een '100% pasvorm garantie' voor het eerste shirt dat je koopt, en vervangt indien het niet past je eerste aankoop gratis! Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is het invullen van een kort document dat je gemakkelijk kunt vinden op de Bivolino website.
  • Bivolino.com maakt gebruik van een biometrische maattechnologie om eenvoudig de juiste pasvorm en afmeting van je shirt te bepalen.
  • Het kopen van shirts via het internet is nu gemakkelijker dan ooit!
  • Lengte, boordmaat, gewicht en leeftijd zijn de enige 4 kenmerken die Bivolino.com nodig heeft om hemd of blouse perfect te laten passen
  • Je ontvangt je voucher per email
  • Maximaal 2 vouchers per klant , max 1 vouchercode te valideren/order
  • Voucher is geldig tot 1 jan 2013
  • Shirts worden gemiddeld 2 tot 3 weken na bestelling geleverd
  • Niet cumuleerbaar met andere promo’s, sale en of waardebonnen
19 juli 2012 om 00:06
Jos Thie Gebruiker

goede deal. vorige x gekocht en meer dan tevreden! goede kwaliteit en veel keuze.

19 juli 2012 om 00:18
ricochet63 Gebruiker

Heb inmiddels al 3 overhemden van bivolino. Prima kwaliteit voor goede prijs. Door de vele keuzemogelijkheden is nagenoeg ieder shirt uniek. Ik ga weer een paar vouchers bestellen. 30 euro korting is niet verkeerd.

19 juli 2012 om 00:20
Metje Hol Gebruiker

goede prijs, voor een beetje kna overhemd ben je al snel 40-50 kwijt. Nu kan je m nog leuk aankleden ook. bestel er meteen 2

19 juli 2012 om 00:34
vans Gebruiker

@Bivolino-Expert: Mijn vorige overhemd die ik bij jullie bestelde, waren de mouwen iets te kort. Alles kan je tijdens het op maat laten maken aanpassen, behalve de lengte van de mouwen. Kunnen jullie hier iets aan doen?

19 juli 2012 om 00:48
Official Product Expert Bivolino-expert Official Product Expert

Bivolino gebruikt als enige de ‘biometric sizing technology’, hierdoor is in 96% van de gevallen een meetlint overbodig geworden. Met 4 simpele gegevens kunnen wij een perfect op maat gemaakt hemd voor u ontwerpen. Indien u toch tot de andere 4% behoort hebben wij de 100% fit garantie, hierdoor krijgt u kosteloos een nieuw, correct op maat gemaakt overhemd toegestuurd. U hoeft enkel een mailtje te sturen naar shirt@bivolino.com met de juiste maat/maten. Wij zullen deze maten dan invoeren in onze databank waardoor al uw toekomstige overhemden perfect op uw maat gemaakt zullen worden!

19 juli 2012 om 00:53
vans Gebruiker

Ah, ik ben van aziatische afkomst dus daarom behoor ik tot de andere 4%. Mijn bestelling heb ik alweer 2 maanden. Kan ik hem dan nog laten aanpassen? En zo ja, wat moet ik opmeten ^^? Wel super service hoor. Ik ga sowieso weer 2 nieuwe tegoed kopen ^^.

19 juli 2012 om 01:07

Uw etnische afkomst heeft er heus niets mee te maken, sommige mensen zijn gewoonweg uniek. Het woord ‘aanpassing’ is hier ook niet van toepassing, u krijgt een volkomen nieuw overhemd toegestuurd.

U hoeft enkel de maten op te meten die niet juist zaten, bij u dus de armlengte en deze door te geven aan Bivolino via ons email adres shirt@bivolino.com .

19 juli 2012 om 00:42
Pammie7 Gebruiker

Vorige keer heb ik er 2 besteld. Je kan je eigen maten opgeven. ik had een slim fit genomen en zat mooi gegoten! zeker een aanrader

19 juli 2012 om 00:49
vanadium Gebruiker

Welk boord kan je het beste kiezen voor een zakelijk overhemd, draag geen stropdas overigens

19 juli 2012 om 01:01

Op onze website, bij shirt style tips, vind u alle info terug over de verschillende boorden, manchetten en stoffen. Daar zal u vast uw antwoord vinden. Bovendien vind u op deze pagina ook nog handige tips terug over hoe u overhemden moet strijken, oplooien en onderhoud + aller hande stijl adviezen!

Zie onderstaande link:

http://www.bivolino.com/nl/shirts-style-tips/111/boorden-hemden/default.html

19 juli 2012 om 08:40
458643 Gebruiker

Ik wacht al jaren op een site die ook het patroon tegelijk customized.

Er zijn genoeg sites die een design of patroon op een al bestaand hemd stikken met een automatische machine.

Maar dit duurt weer een tijd langer en het zijn nogmaals verzendkosten.

Wanneer gaan ze eens een service aanbieden die ineens beiden kan??

19 juli 2012 om 09:06

Dat klinkt als een heel leuk idee 458643, om zo een service aan te kunnen bieden, maar dat is bij ons nog niet het geval. Wie weet verandert dit nog in de toekomst!

19 juli 2012 om 08:58
giellio Gebruiker

Vorige keer ook besteld, 2e shirt zit nu in de verzending. De zgn strijkvrije overhemden komen inderdaad met weinig kreukels uit de was, kost maar een minuutje om zo’n overhemd te strijken.

Ik ga ook nu weer 2 vouchers nemen. EUR 30 per stuk voor overhemd, dat is natuurlijk niet veel.

19 juli 2012 om 08:58
DavyDerwael Gebruiker

Is de voucher van toepassing op de volledige Bivolino-collectie? Ook op de collectie linnen ed, of enkel op een bepaalde promo-collectie?

19 juli 2012 om 09:08
basde_vos Gebruiker

@Bivolino-Expert
Ik ben inderdaad net als Davy nieuwsgierig naar de toepasbaarheid van de voucher. Ik heb onlangs een dergelijk voucher via Groupon gekocht en daar bleek een heel beperkte set aan stoffen ter beschikking te zijn. Is dit hier ook het geval of kan ik uit de gehele collectie kiezen?

19 juli 2012 om 09:11

Deze voucher is van toepassing op:

Maatwerk blouse (zakelijk, fashion, party of Arty)
Maatwerk overhemd (zakelijk, fashion, smoking of Arty)
Pochet of Stropdashouder
Boxers

Alle stoffen, kleuren, formaten, etc! Dus geen specifieke promo-collecties of dergelijke…

19 juli 2012 om 09:15

De Groupon code verschilt inderdaad met deze. Deze voucher is toepasbaar op de hele collectie.

Let wel, je kan de voucher niet combineren met andere promo’s, sale en of waardebonnen.

19 juli 2012 om 09:18
HelloKittyW Gebruiker

gemist dus ben blij dat jullie m weer aanbieden, ga meteen mn collega’s hier ook op attenderen want voor deze prijs heb je ze net bij de WE

19 juli 2012 om 09:39
jongerenchaos Gebruiker

@bivolino-expert

Vorige keer heb ik ook deze aanbieding via Ibood genomen (ook voor 30 euro per coupon). De verzendkosten waren toen inclusief en werden niet in rekening gebracht. Is dat nu weer het geval, zodat ik de 60 euro volledig kan besteden aan een hemd, zonder extra (bovenop de hemdkosten) verzendkosten te voldoen.

19 juli 2012 om 09:50

Neen, deze keer zijn de verzendkosten exclusief.

19 juli 2012 om 09:56
jongerenchaos Gebruiker

Als ik een hemd van 55 euro koop worden de verzendkosten (van 5 euro) dan wel van het restbedrag van de coupon afgetrokken?

19 juli 2012 om 10:07

Neen, nadat u uw overhemd in uw winkelmand geplaatst heeft gaat u bij het plaatsen van de bestelling eerst de voucher moeten ingeven, achteraf komt u pas op de verzendpagina (met verzendkosten).

Als u dus een overhemd van 55 euro koopt, verliest u de overige 5 euro van deze voucher.

19 juli 2012 om 10:03
verliefdmeiske Gebruiker

Besteld :)

eentje voor mezelf en eentje voor wederhelft

19 juli 2012 om 10:24
22bvba Gebruiker

@Bivolino-Expert

Heb wat moeite met de “boordmaat”; is dit de omtrek van mijn hals of moet dat een beetje breder worden geïnterpreteerd?

19 juli 2012 om 10:39

U moet rond de basis van uw nek meten, waar de kraag hoort te zitten. U moet er wel nog een duim tussen kunnen steken zodat u nog kan slikken/het makkelijk zit. Het eenvoudigste is de boordmaat te meten van een huidig shirt waarvan u weet dat deze goed past.

19 juli 2012 om 10:45
pizzaman79 Gebruiker

Ik had er de vorige keer twee en ze bevallen top. Na een valpartij op asfalt, waarbij mijn handen helemaal open lagen geen schrammetje op het overhemd, dus hele goede stof. En op andere dagaanbiedings sites is het steeds 25 euro korting, dus een aanrader!

19 juli 2012 om 11:24
Sphinkx Gebruiker

Vorige keer ook besteld. Heel tevreden van. Vroeger was de site wel traag. Dat probleem zou nu moeten opgelost zijn. Moeilijkste is gewoon kiezen…  Zoveel mogelijkheden.

Ga ik deze keer dus opnieuw bestellen :)

19 juli 2012 om 13:07
faiser Gebruiker

Wanneer worden de vouchercodes verzonden?
Want in de bevestigingsmail staat doodleuk “verwachte leverdatum 25/07 per koerier” :)   …
… terwijl ik eerlijk gezegd zou verwachrten dat de coupon meteen na de betaling al in een mailtje zou toekomen.

19 juli 2012 om 13:45

De codes zullen tegen de 25e via mail naar u verstuurd worden. Dit gebeurt via iBood zelf.

19 juli 2012 om 13:48
rafkobigi Gebruiker

hmm – 6 dagen tijd om een code te verzenden…. moet nogal een ingewikkelde code zijn. toch niet meer van deze tijd he iBOOD? Komaan.

19 juli 2012 om 15:03

Correctie, codes worden morgen en overmorgen verstuurd !

23 juli 2012 om 07:18
faiser Gebruiker

Still waiting … :)

19 juli 2012 om 15:31
morphdesign Gebruiker

@Bivolino-Expert:

Zijn deze bonnen wel gewoon te besteden in de normale webshop? Want ik heb eerder via groupon meegedaan aan de actie en toen kreeg ik beperkte toegang tot stoffen / prints waardoor ik me eigenlijk een beetje in het ootje genomen vond..

19 juli 2012 om 15:32
morphdesign Gebruiker

ow ik zie hierboven iemand anders met dezelfde vraag.. reeds beantwoord dus.

19 juli 2012 om 15:39

Ja, deze vouchers zijn toepasbaar op de volledige Bivolino collectie (in tegenstelling tot bij Groupon waar er enkel een bepaalde selectie was).

Let wel, enkel bij:

Maatwerk blouse (zakelijk, fashion, party of Arty)
Maatwerk overhemd (zakelijk, fashion, smoking of Arty)
Pochet of Stropdashouder
Boxers

Dus das en dergelijke tellen niet mee!

19 juli 2012 om 20:43
krijgsheer Gebruiker

Vorige keer ook besteld en ben tevreden van het hemd. Nu terug één besteld. Hopelijk macheert de site inderdaad sneller en beter, het enige minpunt van de vorige bestelling.

19 juli 2012 om 22:58
pathfinderPW Gebruiker

Wel even opletten denk ik.

De prijzen op de website zijn in £ , niet in euro

(of heb ik dit verkeerd gezien)

19 juli 2012 om 23:06

Als je de Nederlandse taal hebt gekozen moeten de prijzen in principe in Euro staan. We gebruiken inderdaad 2 valutae, pond en euro.

Bovenaan kan je de taal en/of valuta veranderen.

19 juli 2012 om 23:15
pathfinderPW Gebruiker

Taal staat op Nederlands, maar munt stond op GBP.

Heb een voucher besteld en ga dit eens proberen.
(heb brede schouders en korte armpjes, hopelijk val ik niet onder de 4%)

Thx

19 juli 2012 om 23:18

Ik ben zeker dat het goed zal meevallen.

Veel plezier met het ontwerpen van uw overhemd !!!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.