hoeveel ml potten kunnen er in de waxverwarmer, hoeveel ml potten, ik vermoed 400 ml.
Waar kun je de wax en de strookjes nabestellen? Grootste probleem zijn de strookjes, alleen te vinden blijkbaar bij Beauty Groothandels. Ik had gehoord dat de Kleenex strookjes bij sommige Makro’s te vinden zijn, tot nu toe heb ik geen geluk gehad.
Daarnaast kun je moeilijk je eigen oksels, armen en benen helemaal goed in je eentje doen. Is een leuke set, of je hebt iemand thuis die je helpt en de onbereikbare plekjes doet, of je gaat gewoon naar de waxing salon.
Bij *** kun je van alles bestellen. Is ook niet zo duur. Kijk bij accessoires en dan ontharingsstrips.
Edited by: Renate
Via google kun je diverse webwinkels vinden met de gevraagde spullen.
gelieve geen reclame op iBOOD te maken.
Mag je de wax die ze daar verkopen dan wel gebruiken in deze pannetjes?
Ik wil inderdaad graag weten waar ik wax, strips en spatels kan bestellen, anders heeft het voor mij geen zin. Als ik dat ergens voor een redelijke prijs kan vinden schaf ik deze zeker aan!
De software zoals de strips ,hard en softwax kan je bestellen bij *** of bij de importeur Multibrands
Heb dit al een aantal keren gedaan en werkt prima
Edited by: Renate
Geen reclame maken aub.
Ik heb dit gekocht in de colruyt, voor de volledige prijs.
Ik heb dit een aantal keren gebruikt, maar ga toch van WAS veranderen.
Ik vind dat deze de haartjes matig tot bijna niet verwijderd.
Het apparaatje is de strips zijn zeer goed.
mooi cadeautje voor de vriend van mijn moeder die bijna jarig is!!! :) is ie vast blij mee
waar kun je de wax nabestellen?