18 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Elizabeth Arden Ceramide Plump Perfect Value Set

Vandaag hebben wij weer een mooie set van het bedrijf van wijlen Florence Nightingale. Misschien zegt die naam je ergens vaag iets maar toch ook weer net niets. Voor de duidelijkheid: In 1878 is Florence geboren in Woodbridge, Canada. Nadat zij bij verschillende schoonheidssalons en farmaceutische bedrijven heeft gewerkt begon zij dan eindelijk onder de naam Elizabeth Arden aan een eigen bedrijf. In die tijd was make-up enkel weggelegd voor acteurs en toneelspelers, maar daar moest een einde aan komen vonden ze bij Elizabeth Arden. Gelukkig is die tijd lang voorbij en zijn make-up en verzorgings producten voor een groter publiek weggelegd. Vandaag is het Elizabeth Arend Ceramide Plump pakket zelfs voor een leuke prijs voor iedere Health & Beautyfan weggelegd. Ceramide Plump Perfect is een verzorgingslijn voor het gezicht, de nek en decolleté. De verschillende crèmes zorgen ervoor dat verschijnselen van veroudering worden tegengegaan en de huid er stralender uitziet. De huid ziet er strakker uit en voelt zijdezacht aan. Ook hydrateren de crèmes je huid waardoor de vochtbalans beter op peil wordt gehouden. De natuurlijke productie van collageen, elastine en essentiële voedingsstoffen, zoals calcium dragen bij tot een gezonde huid van de vitaliteit, helaas wordt deze product verminderd door de leeftijd en onze leefomgeving. Daarom kun je met de Ceramide Plump Perfect set de natuur een beetje helpen zodat jouw huid alsnog gevoed word en er strak en gezond uit blijft zien!
  • Merk: Elizabeth Arden
  • Type: Ceramide Plump Perfect Value Set
  • Intense verzorging voor jouw huid met deze Elizabeth Arden Ceramide Plump Perfect set!
  • Inhoud set:
  • 50ml Ceramide Plump Perfect Ultra Lift and Firm Moisture Cream SPF30
  • 15ml Ceramide Plump Perfect Ultra Lift Night Repair and Moisture Cream gezicht en nek
  • 7 Ceramide Gold Ultra Restorative Capsules
  • 30ml Ceramide Plump Perfect Gentle Line Smoothening Exfoliator
18 juli 2012 om 00:24
Linkesoep Gebruiker

hha ik wist dat niet dat ze Florence Nightingale heete. maar even meer on topic, toen ik nog bij een wat betere drogisterij werkte was hier veel vraag naar. De prijs is echt een prikkie

18 juli 2012 om 00:50
deirdere Gebruiker

leuk, echt die producten van dit merk zijn altijd zo goed. vette zachte huid, me moeder gebruikt het ook en ik gebruik het op subsidiebasis van me moeder. dit keer koop ik zelf maar eens een pakketje!

18 juli 2012 om 08:27
HoneyMeltt Gebruiker

Damn nog een aanbieding van Elizabeth Arden! ik gebruik dit product heel veel.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.