16 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Paco Rabanne 1 Million giftset met 100ml EDT en 100ml Douchegel

Vandaag worden de mannen in het zonnetje gezet met een heerlijke zomerse knaller van iBOOD! Praktisch iedereen is wel bekend met de herkenbare geur van Paco Rabanne 1 Million. Het is een krachtige, mannelijke en kruidige geur. Als je goed ruikt kun je een snufje kaneel herkennen in die fenomenale zomerse geurtje. Maar dat is niet het enige wat je direct herkent, ook bloedsinaasappel, leer en houtgeuren zijn terug te vinden in dit luchtje. Omdat het hier om een giftset gaat ontvang je natuurlijk niet alleen de EDT, er zit meer in dit pakket. Naast de EDT krijg je namelijk 100ml Paco Rabanne 1 Million douchegel, zodat iedereen jou op meters afstand al kan ruiken. Want niet alleen je polsen en je nek ruiken naar dit luchtje, nee je hele lichaam ruikt ernaar! Meenemen dit pakket, want zeg nou zelf, dit is toch een heerlijk lekker geurtje?!
  • Merk: Paco Rabanne
  • Type: 1 Million giftset
  • Een heerlijke zomerse combideal van Paco Rabanne
  • Inhoud Giftset:
  • Paco Rabanne 1 Million 100ml EDT
  • Paco Rabanne 1 Million 100ml Douchegel
  • Noten EDT:
  • Grapefruit, bloedsinaasappel, munt, rozen, kaneel, leer, houtgeuren, patchouli en amber
16 juli 2012 om 00:21
Mepselaar Gebruiker

Dit is echt een goed luchtje jongens!
Ik heb helaas al een voorraadje staan.

16 juli 2012 om 00:35
wavaria Gebruiker

Hmmm, die douchegel is bij mij net op en ik wil toch wel een tweede van dat luchtje. Even over slapen. 

16 juli 2012 om 01:26
jonnyquest Gebruiker

ik vind het alsnog te prijzig

16 juli 2012 om 02:05
grouchy Gebruiker

Het product is daar niet in voorraad.

Edited by: Vincent

16 juli 2012 om 14:01
kevin_mu Gebruiker

podverdikke heb ik net dit setje gehaald maar dan met 50ml EDT voor deze prijs! balen als een stopcontact

16 juli 2012 om 21:42
KYC Gebruiker

zo te zien is het prijsverschil niet zo groot, maar voor die prijs in de winkel heb ik hem nooit gezien…althans niet voor 100ML…de 50ML is in de winkel al 59 euro ofzo

Op internet is het natuurlijk wat cheaper

gaat Ibood hierop nog inspelen als de prijs te hoog is?

16 juli 2012 om 22:27
Claartje1 Gebruiker

Is wel een te gek te luchtje hoor Jes!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.