15 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Beurer CM50 Cellulite Massager

Voorlopig is het geen standweer maar als we de weermannen en vrouwen mogen geloven zit dit er wel echt aan te komen. En als het dan zo ver is willen we er allemaal op ons best uitzien. Helaas is het zo dat naar mate we ouder worden onze huid het zwaarder te verduren krijgt. Er zijn natuurlijk allerlei crèmes om de verschijnselen van cellulitus tegen te gaan of te voorkomen. Er is natuurlijk meer om te doen tegen cellulitus, bijvoorbeeld professionele massages tegen cellulitus. Deze professionele massages hebben wel één nadeel: zijn meteen weer erg prijzig. Gelukkig kan het ook gewoon allemaal lekker thuis in een vertrouwde omgeving. Met de Cellulite Massager van Beurer kun je de effecten van cellulitus en flubberende huid in de oksels en knieholten tegengaan. Dit doordat hij de circulatie verbeterd, door de krachtige knedende massage die gelijk is aan een professionele handmassage. De Beurer CM50 Cellulite Massager is aangenaam en ontspannend om te gebruiken. In slechts 15 minuten, verbeterd hij de bloedsomloop van je huid en lichaam, voor een stevige en gladde cellulitisvrije huid. Kortom neem deze Beurer Cellulite massager mee voordat de zomer begint!
  • Merk: Beurer
  • Type: CM50 Cellulite Massager
  • Bestrijdt cellulitis en los bindweefsel en elpt bij het verstevigen van de huid
  • Verbeterd zichtbaar het uiterlijk
  • Eenvoudig en handig in gebruik
  • Krachtige kneedmassage
  • Bootst handbewegingen na die gebruikt wordt tijdens professonele massage
  • Verkwikkende bindweefselmassage
  • Verbetert de bloedsomloop
  • Bevordert de lymfestroom en afvalverwijdering
  • Geschikt voor de armen, benen, billen en buik
  • Ergonomisch ontwerp met verstelbare handgreep voor comfort tijdens het gebruik
  • Keuze uit 2 massage snelheden (laag en hoog)
  • Uitneembare massage rollers, makkelijk schoon te houden
  • Verstelbare handgreep
  • Afmetingen HxBxL: 75 x 92 x 125
  • Gewicht: 292gr
  • 3 jaar garantie
15 juli 2012 om 00:17
C. Senor Gebruiker

Ik heb veel verhalen gehoord over de producten van Beurer. als je kijkt naar alle awards die ze ook gewonnen hebben kun je wel nagaan dat het echt prima spul is wat ze verkopen. je mag ze of je mag ze niet maar een ding is zeker, Deutsche degelijkheid kan je altijd verwachten.

15 juli 2012 om 08:42
esperanza1 Gebruiker

Welness en gezondheid daar staat Beurer voor.En idd die awards wat ze behaalden komt niet vanzelve.Ook al zijn ze 90 jaar de marktleider.

15 juli 2012 om 00:50
Jeffrie Gebruiker

Tjah, met mijn harige benen zul je het verschil niet zien. Maar ik denk dat het bij sommige vrouwen echt goed kan helpen hoor. En al helpt het niet, als ik het allemaal zo lees moet het zowieso lekker zijn.

15 juli 2012 om 08:44
esperanza1 Gebruiker

Haar verwijderen met de HL100 sensepil van Beurer natuurlijk.

15 juli 2012 om 08:36
esperanza1 Gebruiker

Wat dit apparaatje allemaal al niet kan.Merkbaar steviger huid. Effectieve massage. Bevordert de bloedsomloop in de huid lagen. Makkelijk te gebruiken voor thuis. 2-traps massage-intensiteit. Individueel verstelbare handgreep. Ergonomische vorm. Massagerollen afneembaar voor eenvoudige reiniging.Een heel handig ding en zeker als die vetrolletjes ongewilt beginnen op te komen.Heb je er last van en ben je nog van plan het slechte weer achter je te laten en warmere oorden op te zoeken dan kan je met dit apparaat al meteen aan de slag.Weg met die cellulitis.Slechts een kwartiertje masseren en je hebt al resultaat.Dus als je moet kiezen tussen crème smeren of deze Beurer CM50 dan kies je toch wel voor het genot en de vele andere voordelen.

15 juli 2012 om 08:50
Jos Thie Gebruiker

ik heb zelf ook ooit zo een ding gekocht. zelf vind ik het alleen al fijn dat het gewoon een lekkere massage is. iedereen krijgt vroeg of laat last van cellulitus en ik kan daarom dit product echt aanraden. het feit dat de doorbloeding beter wordt zorgt ook voor een goede verbranding van overtollig vet.

24 juli 2012 om 14:12
krugerrand Gebruiker

Geduld is een mooie deugd en het is voor iedereen vakantie hè.

15 juli 2012 om 08:58
esperanza1 Gebruiker

Klopt.Afvalstoffen gaan veel sneller uit je lichaam.En een verbeterde bloedsomloop komt je hele lichaam ten goede.

15 juli 2012 om 09:20
Brock Lee Gebruiker

Leuk product dit. Beurer is wat dat betreft een goede keuze altijd hoor, zij maken ook wat professionelere spullen. Ja ik ga er nog even over nadenken maar ik denk wel dat ik hem ga bestellen.

15 juli 2012 om 09:29
esperanza1 Gebruiker

Veel produkten zijn reeds bekroond voor innovatie,gebruiksgemak en design.

15 juli 2012 om 09:22
krugerrand Gebruiker

Alle info wat betreft het gebruik van dit apparaat staat hier al wel geschreven.Om andere forumgebruikers te helpen wanneer ze dit apparaat best niet gebruiken de volgende info:
-tijdens de zwangerschap
-als je open wonden hebt
- diabetici patient
-als je een pacemaker hebt
-niet op je gezicht gebruiken
-niet voor kinderen
Toch ook wel heel belangrijk om te weten.Voor de rest een prima apparaat dat je huid weer strakker maakt en je niet bang hoeft te zijn voor het gevoel van starende blikken naar afgezakte huid als je van het strand naar de zee wandelt.Shake it baby!!

15 juli 2012 om 10:53
drees14 Gebruiker

Helpt dit ook tegen los hangende huid na gewichtsverlies? Last van rond de buikstreek :(

15 juli 2012 om 11:09
esperanza1 Gebruiker

Bestrijdt cellulitis en los bindweefsel en helpt bij het verstevigen van de huid.

15 juli 2012 om 11:16
drees14 Gebruiker

Is that a yes?

Geen expert vandaag?

15 juli 2012 om 12:15
esperanza1 Gebruiker

Door een betere doorbloeding van je huid hoe hoger de kans dat je huid vanzelf terug aantrekt.Dus dit apparaat gaat je zeker helpen.Meestal gaat je huid hangen als je te snel en te veel ineens afvalt.

15 juli 2012 om 12:13
Chiqquita Gebruiker

Mensen, die zoals ik, een trage schildklier hebben, waardoor trage stofwisseling, bloeddruk problemen en traag of niet af kunnen afvallen in gewicht kunnen de Beurer CM50 Cellulite Massager goed gebruiken! Niet alleen wij met een trage stofwisseling, maar iedereen die cellulitis en lokale vetophoping kwijt wilt, raad ik dit product aan. Van sporten valt je af, maar krijg je je lokale vetophoping en cellulitis niet kwijt, maar met de Beurer CM50 Cellulitis Massager wel. Dus is je enige doel van sporten cellulitis kwijtraken of vetophoping kwijtraken, zeg ik dan, zeg die dure maandelijkse abbonnement op, en besteed 1 klein bedrag voor iets dat de cellulitis als sneeuw doet verdwijnen. En niet alleen vrouwen hebben cellulitis en vetophoping, ook mannen die er last van hebben kunnen hiervan profiteren. Man en vrouw kunnen elkaar om de beurt hiermee masseren. Lekker romantisch, toch?!

15 juli 2012 om 12:24
esperanza1 Gebruiker

Sporten zorgt ook voor een betere doorbloeding.Maar sporten is ook vermoeiend natuurlijk en niet altijd even aangenaam.Met dit produkt zorg je voor een aangenaam gevoel en een goede doorbloeding.Gezond en gevarieerd eten helpt ook.collageen en elastine zijn eiwitstructuren die de sterkte en flexibiliteit van je huid bepalen.Met de Beurer CM50 heb je een prima apparaat voor weinig geld.

15 juli 2012 om 12:34
krugerrand Gebruiker

massage ondersteunt het afvallen op verschillende manieren.Het helpt je om lekker in je vel te zitten en het geeft je meer zelfvertrouwen.Zo sta je nog steviger in je schoenen.Door middel van massage kun je de vetophopingen onder de huid verschuiven waardoor je een egale huid krijgt zonder cellulitis! Wanneer je iedere dag een kwartier de ‘probleemzones’ masseert, zul je binnen een maand de zichtbare resultaten mogen aanschouwen.En dat allemaal dmv deze celllulitis massager van Beurer.

15 juli 2012 om 12:41
esperanza1 Gebruiker

Hardnekkige cellulitis herken je door het te masseren.Door intensief masseren moet je huid roze,rood worden.Op plaatsen waar dit niet is daar heb je dan een slechte doorbloeding.Geef deze plaatsen dan ook extra aandacht.Na enkele weken gebruik van de Beurer CM50 ga je zeker resultaat zien.Elke dag een kwartiertje is genoeg.

15 juli 2012 om 12:49
krugerrand Gebruiker

cellulitis is een ontsteking van het onderhuidse bindweefsel met uitbreiding in de breedte.Het onregelmatige huidoppervlak bij cellulitis is het gevolg van verdikte huidcellen, vocht en giftige stoffen uit zowel de omgeving als voedsel.Je moet dus steeds zorgen voor een optimale doorbloeding om je huid strakker te krijgen.Dit kan je door deze zones te masseren met dit produkt.

15 juli 2012 om 12:55
luckylucsken Gebruiker

ik heb juist mijn bestelling gedaan, als man kan ik moeilijk een expert zijn voor dit probleem.

ik heb het eerst besproken met het vrouwtje en zij was overtuigd, dus gekocht dat is voor mij voldoende, zij is de expert.

hopelijk win ik deze keer iets, nog nooit iets gewonnen bij ibood, wel al veel gekocht.

15 juli 2012 om 13:52
esperanza1 Gebruiker

zowel mannen als vrouwen kunnen er last van hebben al ligt het percentage bij de vrouwen een stuk hoger.Leeftijd speelt natuurlijk ook een rol.Heeft ook veel te maken met oestrogeen.Maar ik kan je verzekeren dat dit toestel waar geeft voor zijn geld

15 juli 2012 om 13:08
owentje Gebruiker

Werk jij soms voor Beuer Esperanza1? Je Beuer zo aan het promoten…

15 juli 2012 om 13:55
esperanza1 Gebruiker

Neen,ik werk er niet voor maar weet wel dat Beuer een expert is op gebied van welness en gezondheid.Getuige daarvan zijn de awards die ze reeds kregen voor tal van produkten.En ze zijn de marktleider tevens in hun sektor.

15 juli 2012 om 13:40
stanleywijn Gebruiker

Elpt bij het verzorgen van je huid?? Goed bezig Ibood!

1 september 2012 om 19:56
Chiqquita Gebruiker

Wow. Ik wist niet eens dat ik een van de winnaars was. Ineens kwam de postverzorger vandaag aan met een pakket van Ibood. En ik dacht: huh? Of het is eindelijk de gewonnen box eerder dit jaar van de Mio actie, of zeker verkeerd bezorgd, want ik heb niets besteld. Maar de naam op de verpakking klopte wel. Dus ik de doos openmaken, wat blijkt? Een ultramoderne en mooie Beurer BM65 hartslagmeter. Oh wat was en ben ik blij. Super! Bedankt Ibood en Beurer voor deze mooie prijs.

15 juli 2012 om 19:44
mikke Gebruiker

maar eens proberen… jammer dat de verzenddatum pas 31 juli zal zijn, weinig succes dus nog voor deze zomer :)

15 juli 2012 om 19:53
esperanza1 Gebruiker

Hij komt steeds van pas en  er komen heus nog wel langere zomers.

15 juli 2012 om 21:26
krugerrand Gebruiker

is je bloedsomloop te slecht
zet dit apparaat hem voor je recht
is je huid al wat gaan hangen
moet je naar een massage gaan verlangen
Beurer CM50 zet het wel weer strak
hem gebruiken is een heel gemak
weg met  al dat overtollig vet
laat maar komen nu die pret
het enige wat ik nu nog zou willen
is heel veel zon voor mijn blote billen
iedereen mag ze nu wel zien
voor dit produkt een tien op tien

17 juli 2012 om 15:05
esperanza1 Gebruiker

Wanneer is de uitslag?Ben wel erg benieuwd.

20 juli 2012 om 16:02
krugerrand Gebruiker

Ik denk dat ze niet kunnen kiezen.Lol

23 juli 2012 om 11:54
esperanza1 Gebruiker

Nog steeds geen uitslag zie ik.Mijn hart gaat sneller kloppen.hihihi

26 juli 2012 om 13:26
esperanza1 Gebruiker

Duurt nu wel erg lang.Mss vergeten?

30 juli 2012 om 13:22
esperanza1 Gebruiker

Wanneer wordt er nu gekozen I-bood?

31 juli 2012 om 15:31
Moderator Admin Moderator

Beste iBOOD’ers,

We hebben even op ons laten wachten, maar de prijswinnaars zijn:

Chiqquita & Esperanza1

Gefeliciteerd! De prijzen worden binnen 2 a 3 weken verstuurd.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.