14 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Sex and the City Sunrise combideal

Om en nabij de 8 maanden geleden verschenen de geurtjes Sex and the City en Sex and the City by Night. Deze 2 geurtjes waren bij de lancering enorm populair en in de winkels niet aan te slepen. Dit heeft de makers van deze geurtjes aangezet tot de ontwikkeling van weer 2 nieuwe geurtjes, Sex and the City Sunrise en Sex and the City Sunset. Vandaag stellen wij jullie graag voor aan een geweldige zonsopkomst! Sex and the City Sunrise is een lekker luchtje, speciaal voor de zomer van 2012 ontwikkeld, wat wil je ook anders met zo een naam. Waan je met je vriendinnen na een wilde stapnacht op een zonnig terras in hartje New York aan een echt NYC Breakfast! De zomerse geuren komen voort uit de topnoten van mandarijnolie, witte perzik, Italiaanse bergamot en rode vruchten, hartnoten van meiroos, sterjasmijn, lelietje-van-dalen, viooltjes en basisnoten van witte ceder, muskus, kasjmier en sandelhout. Het is meteen ook superleuk dat er een gelijknamige deodorant is, die dezelfde geur heeft als de EDT, en wie zijn wij als we daar geen leuke bundel van weten te maken?! Heb jij al zin om je in New York te wanen? Bestel dan direct deze zomerse bundel!
  • Merk: Sex and the City
  • Type: Sunrise EDP en Deo Combideal
  • Waan je in New York op een zomerse morgen met jouw BFF’s!
  • Inhoud:
  • 100 ml Sex and the City Sunrise EDP
  • 150 ml Sex and the City Sunrise Deodorant
  • Topnoten: mandarijnolie, witte perzik, Italiaanse bergamot en rode vruchten
  • Hartnoten: meiroos, sterjasmijn, lelietje-van-dalen, viooltjes
  • Basisnoten: witte ceder, muskus, kasjmier en sandelhout
14 juli 2012 om 00:16
cherylzijl Gebruiker

Ja hoor! dit luchjte is pas net uit! dat heb ibood echt snel dan gedaan. hier op dit fashion blog schrijven ze er wat over http://beautyandso.com/2012/06/15/sex-and-the-city-nieuwe-nazomerse-geuren/

hij r uikt echt lekker zomers, ik heb hem in de winkel al een keer geprobeerd en dat was echt lekker.

14 juli 2012 om 08:15
erickbeerens Gebruiker

Damn! ik heb mijn vriendin die andere variant vorige week cadeau gedaan haha! ik ga deze ook gewoon kopen, dan heeft ze zonsopkomst en zonsondergang. vindt ze vast wel leuk denk ik.

14 juli 2012 om 10:13
Coby Potappel-Stroop Gebruiker

ik wist helemaal niet dat er 2 nieuwe zijn. die zien er lekker uit hoor, zelfde soort flesje als de vorige flesjes. deze ga ik wel bestellen denk ik.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.