13 juli 2012 om 00:00
iBOOD

By Lou Lou Smart Litte Bag Pink

By LouLou is geïnspireerd op het Parijs van de jaren 50, de kokette Parisienne en met een vleugje humor. By LouLou is vrouwelijk, vrolijk en Frans! Aan elk product van by LouLou vind je dan ook een schattig bedeltje van de Eiffeltoren. De Smart Little Bag (SLB) van By LouLou is een handig en vooral mooi suède tasje. Deze fashion must-have is eigenlijk een portemonnee en tasje in één, want behalve ruimte voor alles wat er normaal gesproken in je portemonnee zit, heb je ook een vak voor je smartphone. Even je Make-up bijwerken is geen probleem door het spiegeltje aan de binnenkant en in de twee extra vakjes kun je bijvoorbeeld je sleutels en je mascara kwijt. Je kunt dit tasje door het handige clutchgreepje stijlvol bij je dragen wanneer je naar een feestje gaat, maar je kunt ‘m ook in een grotere tas stoppen, waardoor je in een keer al je belangrijke spullen bij elkaar hebt. Hoe handig! Voor deze iBOOD Health & Beauty hebben we een heel zomers kleurtje gekozen, die zowel vrolijk is voor overdag, als stijlvol voor in de avonduurtjes. Niet voor niets dat vele fashionmagazines zoals Marie Claire, Linda, Grazia en BeauMonde al een item hebben gewijd aan ByLouLou. En het mooie is, deze fashionable Smart Little Bag is nu bovendien spotgoedkoop te bestellen!
  • Merk: By LouLou
  • Type: Smart Little Bag (SLBXL13)
  • Portemonnee en tasje in één
  • De fashion-hit van dit moment
  • Vakje voor je smartphone
  • Make-up spiegeltje
  • Clutchgreepje
  • Sterke YKK ritsen
  • 12 vakjes voor creditcards
  • 2 extra ritsvakken
  • Van echt suède leer
  • Afmeting pakket: 115 mm x 35 mm x 205 mm
13 juli 2012 om 00:05
lupo99 Gebruiker

Verzenddatum?

13 juli 2012 om 06:15
krugerrand Gebruiker

26 juli

13 juli 2012 om 00:18
Pammie7 Gebruiker

leuk tassie, die wil deze annie gewoon zelf vasthouen

13 juli 2012 om 00:18
Binteh Gebruiker

heb ik laatste keer gekocht op ibood. Echt goeie kwaliteit!!! en zeer schoon. mijn iPhone past er ook perfekt in

13 juli 2012 om 00:27
Anne Teak Gebruiker

By Lou Lou! dat is echt een leuk merk. zo veel kleine frutseltjes en leuke tassen. spotgoedkoop ook nog vandaag!

13 juli 2012 om 00:34
jeroonus Gebruiker

We zullen haar dan maar weer eens wat cadeau doen :)

13 juli 2012 om 01:38
petraz10 Gebruiker

wat is precies de kleur?  zand of licht roze? moeilijk te zien >>>>????

13 juli 2012 om 11:22
Louise25 Gebruiker

Lichtroze, want bij de omschrijving staat Pink (= roze).

13 juli 2012 om 07:20
mies5 Gebruiker

leuke tas voor de vrouwtjons. Ik ga er over nadenken is altijd wel een leuk kado.

13 juli 2012 om 08:16
HeersSs Gebruiker

Jeeej, heb hem net besteld!
Ben nu al zo blij als een klein kindje met een lolly, haha.
Het is zeker een mooie prijs, dat maakt het nog leuker =)

13 juli 2012 om 09:15
Connie Vroegop Gebruiker

Zo een tas is ideaal voor het stappen enzo. Je neemt hem overal mee naar toe zonder enige moeite!

13 juli 2012 om 10:36
only40 Gebruiker

Ik mag dan 40 wezen maar zo een tasje is voor dames van alle leeftijden haha. Ik ga deze zeker kopen hoor.

13 juli 2012 om 11:24
Louise25 Gebruiker

Klopt het plaatje van de tas, want dan zou deze tas ook de ball chain hebben waarmee je de tas ook aan je schouder kan hangen?

13 juli 2012 om 13:12
sckorringa Gebruiker

Weet iemand hoe groot het vak, aan de buitenzijde van de tas, is waar je je telefoon in kan doen? Evengroot als de rest van het tasje? Bij de gewone SLB is het namelijk net groot genoeg voor eeen iphone, en mijn telefoon is groter.Misschien past hij wel in deze XL uitvoering!

13 juli 2012 om 16:13
Louise25 Gebruiker

Zo te zien zit er bij dit model geen telefoonvak aan de buitenzijde van de tas maar aan de binnenzijde. Het zou hetzelfde model moeten zijn dat eerder op iBood heeft gestaan. Daar komt onderstaande foto vandaan. Tasje is 20 cm breed, dus phonevak is waarschijnlijk ca 14 cm.

13 juli 2012 om 14:30
lupo99 Gebruiker

Zojuist besteld, echt een koopje !

Dit zijn de aanbiedingen waar je wat aan hebt.

13 juli 2012 om 16:56
petraz10 Gebruiker

Ik heb al een ander model hiervan van lou lou, en ik moet zeggen, perfect voor je iPhone.

13 juli 2012 om 17:03
petraz10 Gebruiker

Ik heb hem toch ook maar weer besteld,  leuk kleurtje voor de zomer die er nog aankomt :)

13 juli 2012 om 17:04
petraz10 Gebruiker

26 juli pas? pff kan het niet iets sneller IBOOD?

13 juli 2012 om 17:23
Geurtje Tabak Gebruiker

een vriendin van mij heeft zo een tasje vorige keer gekocht, die is er echt super tevreden over!

13 juli 2012 om 17:39
Louise25 Gebruiker

Had die inderdaad dat schouderketiinkje?

13 juli 2012 om 18:06
redwinemitch Gebruiker

ik heb een HTC Sensation, die is wat groter dan een iPhone, zou die ook in dat gsmvakje passen?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.