26 juli
leuk tassie, die wil deze annie gewoon zelf vasthouen
heb ik laatste keer gekocht op ibood. Echt goeie kwaliteit!!! en zeer schoon. mijn iPhone past er ook perfekt in
By Lou Lou! dat is echt een leuk merk. zo veel kleine frutseltjes en leuke tassen. spotgoedkoop ook nog vandaag!
We zullen haar dan maar weer eens wat cadeau doen :)
wat is precies de kleur? zand of licht roze? moeilijk te zien >>>>????
Lichtroze, want bij de omschrijving staat Pink (= roze).
leuke tas voor de vrouwtjons. Ik ga er over nadenken is altijd wel een leuk kado.
Jeeej, heb hem net besteld!
Ben nu al zo blij als een klein kindje met een lolly, haha.
Het is zeker een mooie prijs, dat maakt het nog leuker =)
Zo een tas is ideaal voor het stappen enzo. Je neemt hem overal mee naar toe zonder enige moeite!
Ik mag dan 40 wezen maar zo een tasje is voor dames van alle leeftijden haha. Ik ga deze zeker kopen hoor.
Klopt het plaatje van de tas, want dan zou deze tas ook de ball chain hebben waarmee je de tas ook aan je schouder kan hangen?
Weet iemand hoe groot het vak, aan de buitenzijde van de tas, is waar je je telefoon in kan doen? Evengroot als de rest van het tasje? Bij de gewone SLB is het namelijk net groot genoeg voor eeen iphone, en mijn telefoon is groter.Misschien past hij wel in deze XL uitvoering!
Zo te zien zit er bij dit model geen telefoonvak aan de buitenzijde van de tas maar aan de binnenzijde. Het zou hetzelfde model moeten zijn dat eerder op iBood heeft gestaan. Daar komt onderstaande foto vandaan. Tasje is 20 cm breed, dus phonevak is waarschijnlijk ca 14 cm.
Zojuist besteld, echt een koopje !
Dit zijn de aanbiedingen waar je wat aan hebt.
Ik heb al een ander model hiervan van lou lou, en ik moet zeggen, perfect voor je iPhone.
Ik heb hem toch ook maar weer besteld, leuk kleurtje voor de zomer die er nog aankomt :)
26 juli pas? pff kan het niet iets sneller IBOOD?
een vriendin van mij heeft zo een tasje vorige keer gekocht, die is er echt super tevreden over!
Had die inderdaad dat schouderketiinkje?
ik heb een HTC Sensation, die is wat groter dan een iPhone, zou die ook in dat gsmvakje passen?
Verzenddatum?