11 juli 2012 om 00:02
iBOOD

Mooie zilveren Breil oorbellen voor elke gelegenheid!

Iedereen kent Breil natuurlijk van de steengoede reclame op de televisie. De grootste bekendheid voor dit Milanese horloge- en sieraden merk is gekomen na de zin: “Don’t touch my Breil”. Elk type sieraad wordt door de designers van Breil gemaakt vanuit een idee dat deze stoer maar zeker ook verleidelijk moeten zijn. Vele sterren worden graag gezien met de sieraden en horloges van Breil. Onder andere Geri Halliwel, Jamiroquai, Monica Belluci, Eva Green, Charlize Theron en Edward Norton zijn meermalen gespot met dit hippe merk. De oorbellen die wij vandaag voor jullie hebben zijn twee ovale ringen met daaraan een klein steentje. De oorbellen zijn gemaakt van Sterling Zilver en passen bij praktisch iedere outfit. Vul daarom snel dat laatste lege vakje in je sieradendoosje met deze mooie oorbellen.
  • Merk: Breil
  • Type: BJ0526 Soffio Sterling Zilver
  • Stoere en verleidelijke oorbellen van Italiaans topmerk Breil
  • Materiaal: .925 Sterling zilver
  • Maten HxB: 7,5 x 7
  • Wettelijke garantie 2 jaar
11 juli 2012 om 00:14
agoske Gebruiker

Jeetje man, echt een topmerk dat breil en ja ik ken ze ook van die reclames. Rond de 30 euro voor een zilveren oorbellenset is niet verkeerd hoor.

11 juli 2012 om 00:29
Metje Hol Gebruiker

Dat 0.925 Sterling silver is toch dat het voor 92,5% uit zilver bestaat? Want als je puur zilver hebt wordt het te buigzaam ofzo heb ik ook gehoord.

11 juli 2012 om 00:37
deirdere Gebruiker

Ja dat klopt Metje hol, 92.5% zilver, verder zit er vaak iets van Koper in, die zie je niet terug natuurlijk. Maar als je fijn zilver hebt van 99.9% dan is het veel fragieler en kun je het heel makkelijk buigen enzo.

11 juli 2012 om 00:53
Binteh Gebruiker

Ik wil niets zeggen eh… maar da beeld van die oorbellen is well totaal iets anders dan de oorbellen die 5 min. geleden daar waren…

welke zijn het nu? die ronde of die kleintjes die er nu staan?

11 juli 2012 om 01:21
tomenannemieke Gebruiker

Het lijkt erop dat er vandaag 2 varianten te bestellen zijn :)) artikel BJ0526 en artikel BJ0518 alleen lijkt de bijbehorende tekst verwisseld te zijn wat de verwarring nog wat groter maakt…

11 juli 2012 om 07:39
Dick Sack Gebruiker

Lekker hoor en nog voor de 25ste in huis, dan heb ik in elk geval een kleinigheidje als cadeau voor mijn vrindin ;)

11 juli 2012 om 11:09
gieterke Gebruiker

Maten HxB: 7,5 x 7 wat??? cm mm m ??

Moesten er wat meer foto’s zijn kan je me wel overtuigen. Maar nu geen idee hoe groot of hoe zwaar ze zijn.

11 juli 2012 om 15:16
perredise Gebruiker

komaan ibood.  als ge wilt verkopen moet ge wat meer foto’s en afmetingen geven en wat zijn de 2 varianten zoals ik hier lees?

11 juli 2012 om 17:44
A_TG Gebruiker

+1

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.