Dat 0.925 Sterling silver is toch dat het voor 92,5% uit zilver bestaat? Want als je puur zilver hebt wordt het te buigzaam ofzo heb ik ook gehoord.
Ja dat klopt Metje hol, 92.5% zilver, verder zit er vaak iets van Koper in, die zie je niet terug natuurlijk. Maar als je fijn zilver hebt van 99.9% dan is het veel fragieler en kun je het heel makkelijk buigen enzo.
Ik wil niets zeggen eh… maar da beeld van die oorbellen is well totaal iets anders dan de oorbellen die 5 min. geleden daar waren…
welke zijn het nu? die ronde of die kleintjes die er nu staan?
Het lijkt erop dat er vandaag 2 varianten te bestellen zijn :)) artikel BJ0526 en artikel BJ0518 alleen lijkt de bijbehorende tekst verwisseld te zijn wat de verwarring nog wat groter maakt…
Lekker hoor en nog voor de 25ste in huis, dan heb ik in elk geval een kleinigheidje als cadeau voor mijn vrindin ;)
Maten HxB: 7,5 x 7 wat??? cm mm m ??
Moesten er wat meer foto’s zijn kan je me wel overtuigen. Maar nu geen idee hoe groot of hoe zwaar ze zijn.
komaan ibood. als ge wilt verkopen moet ge wat meer foto’s en afmetingen geven en wat zijn de 2 varianten zoals ik hier lees?
Jeetje man, echt een topmerk dat breil en ja ik ken ze ook van die reclames. Rond de 30 euro voor een zilveren oorbellenset is niet verkeerd hoor.