9 juli 2012 om 00:02
iBOOD

Björn Borg Messenger bag, een hippe, ruime tas voor al jouw spullen

Iedereen kent het merk Björn Borg wel van de fel gekleurde boxer shorts, of men is bekend met de Tennisser Björn Borg. Maar! Dit uit Zweden afkomstige bedrijf heeft veel meer dan flitsende onderbroeken. Neem bijvoorbeeld de schoenen, zwemkleding en veel meer. Ze hebben bij Björn Borg echter ook praktische dingen, die uiteraard zoals je van Björn Borg verwacht een spetterend design hebben. Neem deze zwarte Björn Borg messenger bag bijvoorbeeld. Het model van de tas is geïnspireerd op de tassen die je soms in die typisch Amerikaans films terug ziet. De tas van de “paper boy”, die al fietsend in een typisch Amerikaanse wijk kranten in het rond slingert. Deze tas is van een groot formaat zodat er veel van jouw spullen in passen om gemakkelijk mee te nemen. Door de gewatteerde schouderband kun je de tas urenlang met je meezeulen, daardoor is hij prima geschikt als schooltas, of misschien kun je hem deze zomer al gebruiken voor alle festivals. Een echte aanrader dus voor iedereen die nog een tas aan zijn collectie wil toevoegen.
  • Merk: Björn Borg
  • Type: Messenger Bag (Bjorn Borg Core 307B)
  • Een hippe Björn Borg Messenger bag!
  • Kleur: Zwart
  • Materiaal: 100% Polyester
  • Afmetingen: B 32cm x H 30cm x D 13cm
  • Gewicht: 580gr
  • Wettelijke garantie 2 jaar
9 juli 2012 om 00:05
jdteems Gebruiker

Leuke tas, en niet erg duur.

9 juli 2012 om 00:09
mies5 Gebruiker

Niet helemaal mijn smaak, maar mijn vriend wil hem wel hebben!

9 juli 2012 om 00:18
Linkesoep Gebruiker

Bjorn Borg, die malle tenniser met dat lange haar. Maar het merk zelf maakt wel leuke spullen allemaal

9 juli 2012 om 00:27
nerph Gebruiker

vind het echt een leuke tas, en het is echt niet duur… maar ik probeer te denken wat nu het voor mij zou hebben. Ik studeer niet en heb ook geen tas nodig voor me werk… dus kan eigelijk nie opkomen voor wat ik het zou gebruiken :P Ik doe fitness wel maar denk niet dat ik me bezweet sport kledij in zo een tas zou willen stoppen :P Ga een nachtje over moeten nadenken… maar al weer echt een mooi ibood!

9 juli 2012 om 00:28
nerph Gebruiker

*nut

9 juli 2012 om 00:30
peoples21 Gebruiker

Laatst ook al zo een Slazenger tas, die vond ik iets mindeer, maar deze wil ik wel hebben

9 juli 2012 om 07:36
Beau Ter Ham Gebruiker

Leuk die link naar paperboy, vroeger kapot gespeeld op de Nintendo 8 bit, deze tas zal wel luxer zijn dan zijn tasje

9 juli 2012 om 08:04
cherylzijl Gebruiker

Leuk dat hier ook echt bekende merken langs komen, Bjorn Borg is best een van de topmerken.

9 juli 2012 om 08:19
Jos Thie Gebruiker

een BB tassie! Leuk

9 juli 2012 om 09:06
jeepie_nl Gebruiker

Inderdaad een hele leuke tas, jammer dat ik erachter kom na een simpele googletje dat hij elders (fashionforless) goedkoper te verkrijgen is. Kom op Ibood, dit kan scherper!

9 juli 2012 om 10:43
Bart.Myself Gebruiker

Zoals ik hem daar zie, €25,95… dus of jij hebt een betere(/leukere) webbrowser die al onderhandelt over de prijs… of je hebt het toch écht mis…

http://www.fashionforless.nl/Webwinkel-Product-10845224/BJORN-BORG-MESSENGER-BAG.html

Hele leuke tas, had hem al, en écht gebruiksvriendelijk… met enkele zware dingen erin wordt hij echter wel wat onhandelbaar… maarja, wie neemt er dan ook 6 boeken én een 2-liter fles cola mee in de trein….. (Ik dus :-D )

9 juli 2012 om 11:22
tuinheks Gebruiker

Hij is hier echt 1 euro duurder incl. verzendkosten. Bij Fashionforless is hij kosteloos verzonden voor € 24.95.

Als ik lees dat hij met enkele zware dingen erin onhandelbaar wordt, vraag ik me af wat het nut is van een Messenger bag??

9 juli 2012 om 11:45
nerph Gebruiker

Kosteloos? Als ik België kies zie ik €5 euro verzendkosten, wat op €29,95 komt.

Ik snap dit niet, veel mensen linken .nl linken en beweren dat verzending kosteloos is. Ben ik op de verkeerde forum? Dit is toch de belgische ibood product forum? Of is de Nederlandse ook gelinkt met de Belgische forums of zo?

9 juli 2012 om 12:00
tuinheks Gebruiker

@Nerph, de fora van de Belgische IBOOD en de Nederlandse zijn aan elkaar gelinkt, waardoor zowel de Belgische als de Nederlandse klanten erop kunnen schrijven.

Voor Nederlandse klanten is Fashionforless goedkoper dan Ibood. De Belgische klanten hebben inderdaad meer baat bij Ibood, omdat de verzendkosten bij Fashionforless inderdaad € 5.00 zijn.

De link hierboven is dus alleen nuttig voor Nederlandse klanten, en aangezien deze dezelfde Ibood hebben als de Belgische…….

9 juli 2012 om 12:34
nerph Gebruiker

ah, dan ben ik mee. Vind het wel raar dat de link van de forum health-beauty-be-nl.forum.ibood.com is dan, als je daar van uit zou gaan zou je denken dat ze opgesplitst zijn (dus nl forum zou health-beauty-nl-nl.forum.ibood.com zijn of zo).

9 juli 2012 om 12:43
tuinheks Gebruiker

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.