Niet helemaal mijn smaak, maar mijn vriend wil hem wel hebben!
Bjorn Borg, die malle tenniser met dat lange haar. Maar het merk zelf maakt wel leuke spullen allemaal
vind het echt een leuke tas, en het is echt niet duur… maar ik probeer te denken wat nu het voor mij zou hebben. Ik studeer niet en heb ook geen tas nodig voor me werk… dus kan eigelijk nie opkomen voor wat ik het zou gebruiken :P Ik doe fitness wel maar denk niet dat ik me bezweet sport kledij in zo een tas zou willen stoppen :P Ga een nachtje over moeten nadenken… maar al weer echt een mooi ibood!
Laatst ook al zo een Slazenger tas, die vond ik iets mindeer, maar deze wil ik wel hebben
Leuk die link naar paperboy, vroeger kapot gespeeld op de Nintendo 8 bit, deze tas zal wel luxer zijn dan zijn tasje
Leuk dat hier ook echt bekende merken langs komen, Bjorn Borg is best een van de topmerken.
Inderdaad een hele leuke tas, jammer dat ik erachter kom na een simpele googletje dat hij elders (fashionforless) goedkoper te verkrijgen is. Kom op Ibood, dit kan scherper!
Zoals ik hem daar zie, €25,95… dus of jij hebt een betere(/leukere) webbrowser die al onderhandelt over de prijs… of je hebt het toch écht mis…
http://www.fashionforless.nl/Webwinkel-Product-10845224/BJORN-BORG-MESSENGER-BAG.html
Hele leuke tas, had hem al, en écht gebruiksvriendelijk… met enkele zware dingen erin wordt hij echter wel wat onhandelbaar… maarja, wie neemt er dan ook 6 boeken én een 2-liter fles cola mee in de trein….. (Ik dus :-D )
Hij is hier echt 1 euro duurder incl. verzendkosten. Bij Fashionforless is hij kosteloos verzonden voor € 24.95.
Als ik lees dat hij met enkele zware dingen erin onhandelbaar wordt, vraag ik me af wat het nut is van een Messenger bag??
Kosteloos? Als ik België kies zie ik €5 euro verzendkosten, wat op €29,95 komt.