8 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Yves Saint Laurent Touche Éclat Concealer

De wereld van het merk Yves Saint Laurent wordt gekenmerkt door buitengewone passie, creativiteit en fantasie. De in 1936 in Algerije geboren ondernemer Yves Mathieu Saint Laurent had al op jonge leeftijd een enorm talent voor de wereld van schoonheid. Voordat hij in 1961 zijn eigen Haute Couture Huis in Parijs zou openen, werd hij in 1957 op 21-jarige leeftijd bij Dior benoemd als jongste chef designer aller tijden. De succesgeschiedenis van het modehuis leeft vandaag nog verder op het gebied van visagie. Vandaag hebben we namelijk het "must have" product van beroemdheden, topmodellen en make-up artists over de hele wereld op de site. De Touche Éclat van Yves Saint Laurent geeft je de mogelijkheid om lichtaccenten aan te brengen daar waar je gezicht het nodig heeft voor een frisse en opgelichte teint. Door het licht op te vangen en te weerkaatsen, verlicht Touche Éclat de schaduwzones van het gelaat en laat de huid weer stralen. In slechts een klik, wist de penseelpen de shaduwgebieden van de neus, de mondhoeken en de expressie rimpels; het maakt de ogen levendig, fris en stralend. We sluiten dan ook af met de ultieme schoonheidstip: heb de YSL Touche Éclat altijd bij je in je handtas, want een onmiddellijk verfrissend effect is gegarandeerd.
  • Merk: Yves Saint Laurent
  • Type: Touche Éclat
  • Concealer die alle tekenen van vermoeidheid direct doet verdwijnen.
  • Huidtype: Geschikt voor alle huidtypes
  • Inhoud: 2,5 ml
  • Kleur : 01 (Rose Lumière/Luminous Radiance)
  • Gebruiksaanwijzing: Kan aangebracht worden wanneer je maar wilt. Op je dagcrème, make-up etc.
  • Test voor gebruik altijd op een stukje huid om allergische reacties te voorkomen
8 juli 2012 om 00:18
Positrinas Gebruiker

Die koop ik voor mijn vriendin, ik heb haar vaak hierover gehoord.

8 juli 2012 om 07:55
Detzmie Gebruiker

Mooie aanbieding! Enorm goed produkt! Ik gebruik het zelf soms ook om de donkere plekken onder mijn ogen met succes te verdoezelen als ik weer eens een paar nachten slecht heb geslapen (grrr).

Wel spijtig dat alleen kleur 01 wordt aangeboden, want ik gebruik zelf altijd kleur 02. En daar zit best wel een groot verschil tussen; kleur 01 heeft een roze/rode ondertoon, die niet voor alle gezichtsteinten geschikt is….

Dusss… helaas pindakaas… ik laat deze aanbieding even schieten :-(

8 juli 2012 om 09:20
justmona Gebruiker

Wow wat goed, nog nooit een ysl eclat in de aanbieding gezien. In alle top bladen en fashion websites wordt dit product aangegeven als nr 1. Goed geregeld Ibood!

8 juli 2012 om 10:27
deirdere Gebruiker

Man! Bij de kruidvat is dit allemaal echt duur, maar zo wil ik het wel kopen

9 juli 2012 om 13:13
Tessa.20.12 Gebruiker

Dat is knap als dit niet bij de Kruidvat te koop is.

8 juli 2012 om 10:33
Char123_L Gebruiker

Dit is een van de betere concealers, lichtkleur is ongeveer voor lichte tot lichtdonkere huid. Gebruik het zelf ook en ben er erg tevreden over

8 juli 2012 om 10:44
Geurtje Tabak Gebruiker

YSL is een topmerk in de Fysagie, ik kan jullie verzekeren dit soort dingen is echt top of the bill

8 juli 2012 om 13:52
Con Domen Gebruiker

Mijn vriendin loopt al weken over zulk ding te leuren.

8 juli 2012 om 15:13
HelloKittyW Gebruiker

Leuk man al die make-up op deze website. En ook gewoon de beste merken meteen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.