Ik heb net mijn zonnebril binnengekregen maar was niet compleet. Ik mis de brillendoek en labels.
Zijn 2 verschillende brillen… Welke is het nou?
In de omschrijving staat “Kleur: zwart”, dus ik neem aan dat het om de bril met het zwarte montuur gaat (terwijl ik die andere bril veel mooier vind).
Ik heb een paar goedkope brillen voor naar het strand, maar deze kan ik mooi gebruiken voor op het terras en feestjes!
leuke bril…. mn emissie maar eens verrassen.
Leuke bril…. mn meissie maar eens verrassen
Leuke bril…, mn imessie maar eens verrassen.
Lekker weer iBOOD! Goed merk voor betaalbaar prijsje.
Leuk verjaardagscadeau voor mijn vriendinnetje.
Met de zomer voor de deur neem ik em mee.
Super merk! Wie had dat gedacht dat ik online een zonnebril zou aanschaffen.
Geen geld voor zo’n zonnebril, besteld!
Beste iBood, ik heb er net eentje besteld, maar is het mogelijk om nog één extra te bestellen en aan mijn order toe te voegen? Hoe kan ik dit regelen zodat ik niet extra verzendkosten heb?
ja dat kan maar dan moet je je oude order annuleren. dan een nieuwe order van 2 nemen. zo betaal je maar 1x verzendkosten. ik heb dit ook ooit eens gehad.
Hoe doe je dat dan?
dank je, het is me gelukt via mijn ibood.
Zijn het polariserende glazen?
Kan ik hem sturen als hij echt niet staat? Ziet er mooizit maar ja heb geen idee of hij mij staat
Ik bedoelde dus terug sturen.
@ ibood .
Jammer genoeg zie ik het u pas en als er niet snel een reactie komt ben ik dus te laat.
Voor zover ik de retourpolicy zie wel, maar de retourkosten zijn wel voor jouw rekening. http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/service/
Dank je wel. Ik ben nog net op tijd.
@ Morna . Besteld hoor dank je voor de snelle reactie. Nog een fijn weekend verder
Idem dito – Had 3 besteld waarvan 1 niet in plastic was verpakt en met een kras in glas en de andere 2 zonder brillendoek. Bij geen van de 3 brillen zar een label erbij. Heb contact opgenomen met klantenservice en wacht nu verder even af. Uit eerdere ervaringen heel goed klantenservice gehad dus verwacht ik dat opnieuw. Klinkt vreemd maar ben blij om te horen dat ik niet de enige ben
CK zonnebril, damn laatst was hier ook al een unisex, die had ik gemist maar deze wil ik wel.