7 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Calvin Klein Zonnebril voor de hippe dames!

Je stapt uit een grote limousine van wel 10 meter lang! Eerst raakt je rechterbeen gehuld in matte panty het zachte, maar ook zo geliefde, rode tapijt. Je tweede been volgt al snel, elegant als je bent sta je op die rode loper die jouw favoriete club in leid. Links staan rijen vol fotografen achter dranghekken, wanneer je naar rechts kijkt zie je precies ditzelfde tafereel. Er moest extra beveiliging aan te pas komen om al die mensen achter de hekken te houden. Je loopt de eerste paar stappen over de rode loper en het enige wat je nog ziet is een zee lichtflitsen van de honderden camera’s. Ineens zie je iets in je ooghoek. WAT! Iemand gooit een plens water richting jou! Flets! Toen werd je wakker. Op een strand in Griekenland staat een grote hond naast je zijn haren uit te schudden.. Maar gelukkig worden je ogen tegen de zon beschermd door diezelfde zonnebril waarmee je op de rode loper stond te shinen! De Calvin Klein 3080S, een zonnebril waarmee je ook op het strand gewoon de show kunt stelen. Wil jij je ook een ster voelen of gewoon met een geweldig mooie zonnebril op het strand liggen? Dan hoef je niet verder meer te kijken dan hier!
  • Merk: Calvin Klein
  • Type: CK3080S
  • Een hippe zonnebril om flitsend mee door de zomer te komen!
  • Kleur: Zwart
  • Kleur glazen: Zwart/bruin
  • Materiaal montuur: Kunststof
  • Materiaal glas: Policarbonaat
  • UV Bescherming
  • Inclusief:
  • -Originele brillendoos
  • -Brillendoek
  • -Labels
  • Maten:
  • -Lensbreedte 55mm
  • -Brug 17mm
  • -Arm Lengte 130mm
  • -Lens hoogte standaard
  • Wettelijke garantie 2 jaar
7 juli 2012 om 00:05
roxanne23 Gebruiker

CK zonnebril, damn laatst was hier ook al een unisex, die had ik gemist maar deze wil ik wel.

19 juli 2012 om 14:10
D.Apostel Gebruiker

Ik heb net mijn zonnebril binnengekregen maar was niet compleet.  Ik mis de brillendoek en labels.

7 juli 2012 om 00:19
kxsje Gebruiker

Zijn 2 verschillende brillen… Welke is het nou?

7 juli 2012 om 01:42
Louise25 Gebruiker

In de omschrijving staat “Kleur: zwart”, dus ik neem aan dat het om de bril met het zwarte montuur gaat (terwijl ik die andere bril veel mooier vind).

7 juli 2012 om 00:41
Anne Teak Gebruiker

Ik heb een paar goedkope brillen voor naar het strand, maar deze kan ik mooi gebruiken voor op het terras en feestjes!

7 juli 2012 om 07:25
labien Gebruiker

leuke bril…. mn emissie maar eens verrassen.

7 juli 2012 om 07:26
labien Gebruiker

Leuke bril…. mn meissie maar eens verrassen

7 juli 2012 om 09:01
jakkus2011 Gebruiker

Leuke bril…, mn imessie maar eens verrassen.

7 juli 2012 om 09:14
Pooldederde Gebruiker

Lekker weer iBOOD! Goed merk voor betaalbaar prijsje.

7 juli 2012 om 09:49
erickbeerens Gebruiker

Leuk verjaardagscadeau voor mijn vriendinnetje.

7 juli 2012 om 11:18
Pammie7 Gebruiker

Met de zomer voor de deur neem ik em mee.

7 juli 2012 om 11:53
jdteems Gebruiker

Super merk! Wie had dat gedacht dat ik online een zonnebril zou aanschaffen.

7 juli 2012 om 13:24
kopjes Gebruiker

Geen geld voor zo’n zonnebril, besteld!

7 juli 2012 om 18:52
bartvl1979 Gebruiker

Beste iBood, ik heb er net eentje besteld, maar is het mogelijk om nog één extra te bestellen en aan mijn order toe te voegen? Hoe kan ik dit regelen zodat ik niet extra verzendkosten heb?

7 juli 2012 om 21:30
harig123 Gebruiker

ja dat kan maar dan moet je je oude order annuleren. dan een nieuwe order van 2 nemen. zo betaal je maar 1x verzendkosten. ik heb dit ook ooit eens gehad.

7 juli 2012 om 22:14
bartvl1979 Gebruiker

Hoe doe je dat dan?

7 juli 2012 om 22:18
bartvl1979 Gebruiker

dank je, het is me gelukt via mijn ibood.

7 juli 2012 om 21:35
Bussloo Gebruiker

Zijn het polariserende glazen?

7 juli 2012 om 23:30
wikje44 Gebruiker

Kan ik hem  sturen als hij echt niet staat? Ziet er mooizit maar ja heb geen idee of hij mij staat

7 juli 2012 om 23:32
wikje44 Gebruiker

Ik bedoelde dus terug sturen.

7 juli 2012 om 23:31
wikje44 Gebruiker

@ ibood .

Jammer genoeg zie ik het u pas en als er niet snel een reactie komt ben ik dus te laat.

7 juli 2012 om 23:37
Morna Gebruiker

Voor zover ik de retourpolicy zie wel, maar de retourkosten zijn wel voor jouw rekening. http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/service/

7 juli 2012 om 23:53
wikje44 Gebruiker

Dank je wel. Ik ben nog net op tijd.

7 juli 2012 om 23:56
wikje44 Gebruiker

@ Morna . Besteld hoor dank je voor de snelle reactie. Nog een fijn weekend verder

19 juli 2012 om 20:46
ybooi Gebruiker

Idem dito – Had 3 besteld waarvan 1 niet in plastic was verpakt en met een kras in glas en de andere 2 zonder brillendoek. Bij geen van de 3 brillen zar een label erbij. Heb contact opgenomen met klantenservice en wacht nu verder even af. Uit eerdere ervaringen heel goed klantenservice gehad dus verwacht ik dat opnieuw. Klinkt vreemd maar ben blij om te horen dat ik niet de enige ben

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.