6 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Topcom massagekussen, jouw eigen privé masseur

Een fijn dagje op een massage tafel zodat die overwerkte spieren goed los komen is natuurlijk altijd lekker. Helaas is er voor velen altijd wel iets wat ons hindert om dit te kunnen doen. Sommigen moeten naar werk, anderen moeten op kinderen passen of hebben er het geld niet voor, zo zijn er nog duizenden redenen. Zou het daarom niet gewoon eens fijn zijn dat je overal en elk uur van de dag een massage kunt krijgen? Natuurlijk is dit fijn, stomme vraag.. Gewoon lekker vanuit je luie stoel even gemasseerd worden tijdens de laatste episode GTST, of terwijl je met de auto in die drukke file staat? Of misschien wel nadat je die lange file rit achter de rug hebt, gewoon lekker op kantoor! Je leest het goed, er bestaat dus gewoon een massagekussen wat de vorm heeft van een stoel en op bijna alle stoelen past. Dit kussen heeft vele programma’s, zo heeft hij bijvoorbeeld drie Kneedmassage programma’s. Ook heeft bij drie rolmassage programma’s en drie swingmassage programma’s. Voor zij die van een Shiatsu massage houden beschikt hij ook over een Shiatsu programma. Heb je zin om gewoon even lekker met een warme trilling tegen je rug je favoriete televisieshow te kijken is dat ook mogelijk. Hij kan namelijk ook masseren door middel van trillingen, met standen laag, gemiddeld en hoog. Daarbij kan de temperatuur van dit kussen ingesteld worden zodat de spieren nog beter kunnen ontspannen. Hadden we al gezegd dat je hem in de auto ook kunt gebruiken? Ja toch? Dat klopt hoor er zit namelijk gewoon een sigaretten aansteker plug bij voor in de auto! Haal dus een stukje ontspanning bij jou in huis, of in de auto, of op kantoor!
  • Merk: Topcom
  • Type: Massagekussen SMC-3001H
  • Op elk uur van de dag en iedere locatie je eigen privé masseur!
  • Kneedmassage met drie programma’s
  • Rolmassage met drie programma’s
  • Drie swing massage programma’s
  • Shiatsu-drukpuntmassage
  • Drukpunt- en swingmassage
  • Trillingen (laag/gemiddeld/hoog)
  • Instelbare breedte van de massagerollen
  • Past in bijna alle stoelen
  • Licht en gemakkelijk te dragen
  • Automatische uitschakeling na 15 minuten
  • Met verwarmingsfunctie
  • Inclusief sigaretten aansteker voor in de auto
  • Wettelijke garantie 2 jaar
6 juli 2012 om 00:04
Marjodeparjo Gebruiker

Topcom!? Die maken ook allemaal Babyfoons enzo toch? Die bestaan volgens mij al een tijdje hoor. Maken degelijk spul!

6 juli 2012 om 00:06
Truusje Spetter-Kwak Gebruiker

Zo veel verschilende massages?! Mijn vriendje kan maar 1 massage en das kort 2 knijpjes in de schouder en klaar!

6 juli 2012 om 00:13
Coby Potappel-Stroop Gebruiker

Appelstroopie neemt deze mee! Lijkt me lekker voor in de wagen. Mooi zitten beetje gekneed worden. Kop koffie erbij uit mijn Thermos fles die ik laatst ook hier heb besteld!

6 juli 2012 om 00:17
Jeffrie Gebruiker

Mooi hoor, zelfs Shiatsu? Das beter dan enkel een beetje warmte en trillen in de rug.

6 juli 2012 om 00:20
Connie Vroegop Gebruiker

Mooi hoor Toppertje van topcom! Daar weet connie wel raad mee1!

6 juli 2012 om 07:46
jerikho Gebruiker

Deze Type (SMC-3001H) is goed

mar de (SMC-3001HE) is TOP (massage met Happy Ending)

6 juli 2012 om 08:13
roenick Gebruiker

Lijkt mij wel wat.

Wat is de verzenddatum? Dit ivm vakantie.

6 juli 2012 om 08:18
RoNoS Gebruiker

“Inclusief sigaretten aansteker”

Wat wordt er voor de niet-rokers als extraatje bij geleverd?

6 juli 2012 om 09:37
roooii Gebruiker

Haha :D

Maar werkt zo’n ding nou echt? Of is het net als zo’n massage douche wat meer pijn doet dan dat het masseert doordat er letterlijk 6 keiharde straaltjes op je rug in staan te rammen?

6 juli 2012 om 10:01
Official Product Expert Topcom_Expert Official Product Expert

De toestel geeft een aangename kneep-, rol- of swing massage doormiddel van (verwarmde) koppen die in zich 2 dimensies verplaatsen . Dit kan je helemaal niet vergelijken met douche massage of dergelijke. Het is veel intenser en effectiever.

6 juli 2012 om 09:11
AL2008 Gebruiker

Lijkt me wel lekker de hele weg naar Italië!

Kom ik eindelijk fris en fruitig aan.

6 juli 2012 om 09:57
krugerrand Gebruiker

Onlangs had ik hier zo een klopapparaat gekocht.Deze diende echter alleen voor in de nek te leggen.Dus alleen je bovenlichaam(nek,schouders)kon genieten van die heerlijke massage.Deze aanbieding lijkt me dan ook helemaal te gek en ziet er ook zo verleidelijk uit.Zeker omdat je de intensiteit zelf kan bepalen.De warmte zorgt voor een goede doorbloeding van je spieren en laat je helemaal ontspannen.Als je een kantoorjob hebt kan je hem nog wel gebruiken tijdens je werk wat al helemaal toppie is.Of als je veel in de auto zit kan je hem ook vaak gebruiken.Een beurt bij een masseur kost je al snel 5 euro dus heb je deze al snel terug betaald en je hoeft bij deze geen afspraak te maken.Tenzij je een groot gezin hebt natuurlijk dan word het regelen wie eerst mag.Ook wie fibromyalgie heeft is gebaat met deze massagezetel.Je wordt helemaal ontspannen en zo verlicht het de pijn.Heb ik nu geen massage verdient?

6 juli 2012 om 10:56
chan Gebruiker

Kocht een matras in Feb 2012, veel rugpijn. Gelukkig kon ik het inruilen binnen 2 maanden ” THX BETERBED”  Nu eeen ander gekocht, 2x zo duur! Nu na levering, nog steeds iederdag met rugklachten uit bed. Ik ga de Topcom massagekussen aanschaffen voor dagelijkse massage! Nu heb ik zeker massage verdient van de Cosy Wraps :-))

6 juli 2012 om 11:22
boogiebeest Gebruiker

Heuy ik zie hier een leuk filmpje van zo een topcom machine. Dit is een iets andere, hij verwarmt namelijk niet verder doet ie bijne hetzelfde:

http://youtu.be/54mHgV2ybzU

6 juli 2012 om 11:32
Sarrr Gebruiker

Heeft iemand ervaring met dit kussen of andere massagekussens die erop lijken?

6 juli 2012 om 11:32
glenn Gebruiker

Ik wil deze ook… maar wanneer wordt is de verwachte verzenddatum? :)

6 juli 2012 om 11:40
krugerrand Gebruiker

19 juli

6 juli 2012 om 11:35
Sarrr Gebruiker

P.S. Wanneer het kussen niet bevalt, kun je hem dan terugsturen binnen een bepaalde tijd? Vind het wel aantrekkelijk, maar tegelijkertijd ook best een gok omdat je het niet kunt testen.

edit by Moderator
Bij iBOOD mag je gedurende 7 dagen na ontvangst een product annuleren. Zie de FAQ voor meer informatie.

6 juli 2012 om 12:00
Sarrr Gebruiker

Top! Ik heb er eentje besteld, ik ben zeer benieuwd!

6 juli 2012 om 15:50
yellowiron Gebruiker

Waarom ik een massage verdien?
-om te relaxen na een stressvolle dag
-omdat de boog niet altijd gespannen kan staan
-omdat het zo heerlijk ontspannend kan zijn
-omdat er 2 handen ontbreken die dat voor mij willen doen
-om dingen los te kunnen laten
-om rustiger te worden
-voor het goede gevoel
-ter verhoging van enigerlei aspect van het  welzijn
redenen genoeg dus

6 juli 2012 om 16:54
boeverez Gebruiker

Ik verdien die massage wel omdat mijn vriendin nu leert autorijden.

Hierbij zou de massage perfect zijn voor mijn arm die stijf is van de handrem aan te halen…

6 juli 2012 om 17:40
Houtje1962 Gebruiker

Dit massagekussen lijkt wel wat voor mij te zijn….. ben nog even verder aan het oriënteren. Goed te weten dat als het echt niet bevalt er een mogelijkheid is van de koop af te zien.

Hopelijk verminderen de klachten van mijn fibromyalgie.

Tja…ik durf voorzichtig uit te spreken dat ik deze massage wel verdien, de opdracht is beter voor mijzelf leren zorgen (ik zit nu overspannen thuis). De zorg voor mijn meervoudig ernstig gehandicapte dochter, de 30 jaren als verpleegkunidge en later als behandelaar in de zorg werken….met alle liefde en betrokkenheid gedaan en ik wil ook weer verder daarmee, alleen ietsje beter naar mijn eigen ik luisteren, iets meer balans in de ander en mezelf en…..minder pijnlijke spieren (hopelijk….)

6 juli 2012 om 20:01
Piper88 Gebruiker

Hier ook net besteld. Vind hem wel overal goedkoper dan 299 (tot wel de helft eigenlijk) maar vind het toch best een koopje. Ken de massagekussens van Homedics en ze lijken er naar mijn mening wel goed op. Die shiatsu is echt zaaaaalig!

6 juli 2012 om 20:29
petervankeer Gebruiker

Daarstraks besteld! Ben een 20-jarige, fervente sporter, maar heb jammer genoeg vrij veel last van mijn scoliose. Ik doe 3 keer per week Thaiboks en 2 keer krachttraining (thuis). Dit komt dus SUPER van pas als ik ’s avonds achter m’n boeken moet kruipen om te studeren met een relaxe massage! Nu moet ik m’n moeder niet meer storen om me te laten masseren ;)

6 juli 2012 om 20:49
jakke102 Gebruiker

Heb ooit op zoiets gezeten bij Vandenborre en gaf een enorm verlichtend gevoel. Ga deze daarom maar eens bestellen voor mijn viendin, die sinds kort een ernstige vorm van bekkeninstabiliteit kreeg tijdens de zwangerschap.
Dit is echt een onderschatte aandoening waar vooralsnog geen gepaste behandeling voor bestaat. Hoop echt dat dit enige vorm van verlichting kan brengen.. warmte en manipulatie brengen meestal wel wat pijnvermindering met zich mee..

Als iemand een massage en Cosey Wrap verdient, dan is zij het wel :)

6 juli 2012 om 23:17
Piper88 Gebruiker

Helaas zal het haar niet veel helpen bij bekkeninstabiliteit. Ik ben zelf bijna 38 weken zwanger en heb er zelf ook last van. Maar ze zal er verder zeker deugd van hebben ;)

6 juli 2012 om 21:51
Rabeha Gebruiker

@product expert: De massagekussen schakelt automatisch af na 15 min, maar wat is de maximale tijdsduur dat je de massagekussen kunt/mag gebruiken zonder dat die oververhit geraakt? (Bv. bij gebruik tijdens lange autoritten)
Bedankt!

6 juli 2012 om 21:58
roenick Gebruiker

Omdat ik het waard ben!!!

6 juli 2012 om 22:35
poolalcool Gebruiker

Omdat ik vandaag jarig ben( je mag het checken),iedere dag hard ga werken en ’s avonds mijn vrouwke werken is en ik alleen voor mijn dochtertje van bijna 2jaar moet zorgen, lange dagen dus…ALs mn dochtertje dan slapen is awel hé…dan verdien ik echt wel dubbel en dik een massage!

En ik denk dat dit met dit de cosy wrap zeker in orde komt, de mensen zullen zeggen: Wat zie jij er uitgeslapen en ontspannen uit, Hoe doe je dat? En dan geef ik het antwoord: MET DE ENIGE ECHTE COSY WRAP,DE COOLSTE ,LEUKSTE,TOFSTE,ONTSPANNENSTE , …(ga zo nog enkele uren door) massage die je kan krijgen!

Groetjes en hopelijk binnenkort een fijne nachtrust!

7 juli 2012 om 22:16
ddb463 Gebruiker

Ik ben al in het bezit van een dergelijke massagestoel, weliswaar van een ander merk en een pak duurder (Homedics). Deze heeft dezelfde specificaties en ik heb er dan ook eentje besteld, al was het maar om van het gezaag af te zijn van wie er het eerste in/op mag zitten! Nu kunnen we tegelijkertijd onszelf laten masseren! Voor mensen met rugklachten (en dat worden er steeds meer!) kan ik dit ten zeerste aanraden aangezien er in België slechts 18 behandelingen kinesitherapie voor éénzelfde aandoening worden terugbetaald door de mutualiteit en dit toestel de kine-factuur toch wel op z’n minst doet opschuiven of verlagen. Ik heb van die eerste aankoop alvast geen spijt, ik hoop van deze tweede hetzelfde!

10 juli 2012 om 12:57
yellowiron Gebruiker

Ik zit hier in spanning te wachten op de aankondiging van de winnaars.Ontspan me i-bood!!!

11 juli 2012 om 09:54
Moderator Admin Moderator

Beste iBOOD’ers,

De winnaars zijn geworden:

yellowiron
Houtje1962
jakke102

Gefeliciteerd! De prijzen worden binnen 2 weken verstuurd

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.