5 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Dove 7-delig verwenpakket voor vrouwen

Iedereen laat zich graag eens even lekker in de watten leggen. Zowel mannen als vrouwen vinden het superfijn om zich te laten verwennen, maar vandaag zijn de dames aan de beurt! Laten wij nou net bekend zijn met een van de grootste vrouwenverwenners ter wereld. Dove! Vandaag hebben wij een pakket van maar liefst 7 verschillende producten van Dove. In dit pakket vind je alles voor de start van een perfecte dag. Onder de douche kun je namelijk helemaal los gaan met de maar liefst 250ml verzorgende Bodywash Deeply Nourishing of de 500ml Shower Gel Silk Glow. Na het douchen smeer je je lichaam in met wat zijdezachte 300ml Body Silk Cream, zodat je huid zacht en soepel aanvoelt. Voor je gezicht gebruik je de 50ml Beauty Moist. dagcreme voor de gecombineerde huid. Uiteraard is het niet wenselijk dat je na een paar uurtjes weer minder fris ruikt, daarom zit in dit pakket ook een 200ml Dry Silk Deo Spray. Uiteraard moet er gekookt worden, maar niet met vieze handen. Vandaar dat er in dit pakket 100gr Dove Cream Bar hand zeep zit. Na een lange dag werken is er nog één ding wat jou rest. Laat het bad maar vollopen en gebruik een beetje van de 500ml Cream Bath Supreme Fine Silk. Wil jij ook elke dag vertroeteld en verwend door het leven gaan? Dan is dit een deal die je niet kunt laten liggen!
  • Merk: Dove
  • Type: 7-delig verwenpakket voor haar
  • Heerlijk verwent en met een fris gevoel door het leven!
  • Inhoud:
  • 500ml Dove Cream bath Supreme Fine Silk
  • 500ml Dove Shower Gel Silk Glow
  • 300ml Dove Body Silk Cream
  • 250ml Dove Body Wash
  • 200ml Dove Deo Spray Dry Silk
  • 100gr Dove Cream Bar hand zeep
  • 50ml Dove Beauty Moist. Dagcrème voor gecombineerde huid
  • Dermatologisch getest
5 juli 2012 om 00:05
Positrinas Gebruiker

In de tas! Ik heb een leuk presentje voor mijn vrneindinnetje!

5 juli 2012 om 00:08
pluizebols Gebruiker

Potverdikke, ze hebben daar toch altijd lekkere producten hoor. Dove is wat dat betreft een vaste klant in mijn badkamertje

5 juli 2012 om 00:09
mmmmmel Gebruiker

Mijn huid wordt er altijd heerlijk zacht van. Echt super lekker.

5 juli 2012 om 00:10
deirdere Gebruiker

Leuk pakket voor een scherpe prijs hoor. In de winkel ben je rustig duurder uit.

5 juli 2012 om 00:11
C. Senor Gebruiker

Ok ik geef toe, stiekem gebruik ik ook de dove spulletjes van mijn vriendinnetje wel eens. En dan vraagt ze ’s avonds weer hoe mijn huid toch zo zacht komt.

5 juli 2012 om 08:39
BodyguardB Gebruiker

Gekocht, cadeautje gespaard voor haar verjaardag :)

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.