4 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Azzaro Chrome Sport 100 ml EDT voor mannen!

Ken jij Loris Azzaro al? Geestelijk vader van het modemerk Azzaro? De beste man was een zongebruinde en fris geurende Fransman die geboren werd in Tunesië uit Siciliaanse ouders. Hij was één met de Middellandse zee. Er doen zelfs legenden de ronde die vertellen dat er Middellandse Zeewater door zijn aderen stroomt. En als er een ding fris is, dan is het wel de geur van de zee op een warme zomerdag. Je ruikt hem dan op kilometers afstand van het water al, de zee, niet Loris. De beste man ontwikkelt naast mode artikelen ook heerlijke parfums, neem bijvoorbeeld Azzaro Chrome Sport. Een geur die actie en energie uitstraalt. De geur is heerlijk fris met een topnoot van bergamot, grapefruit, amalfi citroen en sinaasappels. In de hartnoot kun je geuren als gember, water en gras herkennen. Terwijl de onderliggende noot het geheel afmaakt met de geuren van muskus, cederhout en amber. Met deze geur haal je duidelijk de zomer in huis en neem je die overal mee naar toe! Kortom de hoogste tijd om de mensen om je heen op te fleuren met dit heerlijke luchtje.
  • Merk: Azzaro
  • Type: Chrome sport
  • Een heerlijke zomerse geur waarmee je de zomer naar je toe haalt.
  • Inhoud: 100ml EDT
  • Topnoot: bergamot, grapefruit, amalfi citroen en sinaasappels
  • Hartnoot: gember, water en gras
  • Basisnoot: muskus, cederhout en amber
4 juli 2012 om 00:03
gekkedave Gebruiker

Komen hier ook bijen/muggen/wespen en ander ongedierte op af?

4 juli 2012 om 00:05
Beau Ter Ham Gebruiker

Damn, deze heb ik ook gehad, altijd een lekker luchtje gevonden, maar ja alles raakt op tijd om dus bij te vullen

4 juli 2012 om 00:09
opilover Gebruiker

Lekker luchtje, of het echt sport is weet ik niet, maar hij ruikt gewoon lekker fris! Vinden de meisjes altijd leuk ;P

4 juli 2012 om 00:12
josje1983 Gebruiker

Als ik dit luchtje ruik moet ik altijd aan een lekker zomerse dag denken, zonnetje, drankje en bruin worden!

4 juli 2012 om 00:13
nerph Gebruiker

aaaaaaaaaaaaaaaah, al weer een deo/douchegel/aftershave/eua de toilette-achtig aanbieding… heb gelijk al 5 aftershaves/eu de toilettes maar kan nooit weerstaan als ibood weer eentje aanbiedt…

wat moet ik doen mensen!? :/

4 juli 2012 om 00:14
nerph Gebruiker

*eau de toilette… mijn vingers willen blijkbaar niet goed typen! ;D

4 juli 2012 om 01:28
j.man Gebruiker

Foei, 5,95 € verzendkosten voor ‘n prul.  Dat doet me afhaken

4 juli 2012 om 02:38
Verkoper Gebruiker

Toch eentje besteld.

Een mooie prijs voor 100ml Eau de toilette

Nu snel versturen :)

4 juli 2012 om 07:02
Pammie7 Gebruiker

Ja, deze is voor mij!

4 juli 2012 om 08:13
C. Senor Gebruiker

Echt leuk die 2 andere ibood sites, vooral dat hier soms gewoon ook mannendingen langskomen. Dit luchtje ga ik mooi bestellen

4 juli 2012 om 09:00
TaranQQ Gebruiker

Azzaro Elixir coffret pleaseeeee

4 juli 2012 om 12:20
bmoorthamers Gebruiker

Is deze enigszins vergelijkbaar met de Chrome (dan niet de sport variant)? Die heeft mijn vader en is echt fantastisch. Ik ben alleen meestal niet zo voor de stempel “Sport”.

4 juli 2012 om 14:40
shenr Gebruiker

Wil ik ook wel weten. Probeer de niet-Sport variant altijd in mijn geurtjes roulatie te houden, maar vraag me af of deze hetzelfde ruikt of echt een andere geur is. Iemand ervaring?

4 juli 2012 om 19:10
Pretse Gebruiker

besteld. vraag mij wel af waarom mijn coupon code niet meer geldt…? er staat dat deze 1 jaar geldig is en kreeg deze op 13-10-2011

4 juli 2012 om 22:26
Moderator Renate Moderator

Beste de coupon wordt als gebruikt gezien door het systeem bij de eerste invoer. Zodra je naar de volgende pagina gaat is hij dus niet meer geldig. Ook als je de bestelling niet afmaakt of als er iets fout gaat. De klanten service kan dit voor je in orde maken.

4 juli 2012 om 19:15
nerph Gebruiker

Kan echt nie beslissen of ik nog een eau de toilette wil. Heb al 4-5 verschillende eau de toilettes/aftershaves denk ik, en het is altijd leuk elke dag wat anders aan te doen… maar ik blijf twijfelen of ik niet al genoeg heb :/ nja heb nog 4uur 45 minuten of te beslissen zeker :P

4 juli 2012 om 19:36
pascalverspeek Gebruiker

net gaan ruiken in de winkel, ruikt goed, zelfs iets beter dan de normale. Meteen besteld. Niet twijfelen… :)

4 juli 2012 om 19:52
ilyaskocak88 Gebruiker

Ook maar eentje besteld, heb ooit de Azzaro Chrome gehad en die vond ik al lekker ruiken, na alle positieve reacties toch deze ook maar gaan proberen, en als het me niet bevalt doe ik hem wel kado :-)

4 juli 2012 om 19:58
dre667 Gebruiker

Na lang twijfelen toch ook maar besteld…. heb nog nodig ja/nee.

‘k Heb vroeger eens andere gehad van Azzaro (visit), en die beviel me ook dus….

4 juli 2012 om 20:12
remkohuizinga Gebruiker

De vrouw een testertje mee laten nemen van de Etos ;)  Helemaal oké, zoals de vele beschrijvingen al aan geven gewoon een lekkere frisse geur … maar zonder al te veel pretenties. Wil je een statement maken met je geurtje, neem dan wat anders. Maar voor mij is dit helemaal top, zeker voor de zomerperiode. Dus daarom maar gewoon twee flessen besteld!

4 juli 2012 om 20:22
nerph Gebruiker

bon, besteld, kon het niet weerstaan, na alle goeie reviews >_< :P

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.