3 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Adidas pakket met 4 douchegels en 4 deodorants, zo kom je fris de zomer door!

De Adidas Ice Dive lijn is door Adidas samen met atleten voor atleten ontwikkeld. Dat is natuurlijk een ontzettend goed idee want alle mannen zijn atleten. Zo zijn er mannen die om kwart over 6 op de fiets stappen om sneller dan een raket naar werk te racen. Of mannen die net 5 minuten te lang in bed hebben gelegen en vervolgens sneller dan Usain Bolt naar spoor 12 rennen om nog net de trein naar werk te kunnen halen. Om nog maar niet te spreken van de harde werkers die al op kantoor zijn, koffie slurpend, tekst typend, een constante “oog-hand coördinatiewedstrijd” tegen zichzelf. Juist! We zijn allemaal atleten, en we verdienen het om fris en fruitig onder de douche vandaan te stappen. Als we dan fris en fruitig op het punt staan om ons shirtje aan te trekken willen we natuurlijk iets doen waardoor we de hele dag fris en fruitig blijven. Bam! Deo hebben we nodig, en het liefst dan een die ook door atleten is gemaakt. iBOOD heeft precies wat jij nodig hebt, een klapper met 4 Adidas douchegels en 4 deodorants om de hele zomer mee door te komen!
  • Merk: Adidas
  • Type: Ice Dive Men
  • Set van 4 Douchegels en 4 Deodorants, heerlijk fris onder de douche vandaan!
  • Ontwikkeld met atleten
  • Verrijkt met zeezout
  • Pro Energy
  • Extra frisheid onder de douche
  • Getextureerde grip voor meer comfort
  • Inhoud pakket:
  • 4x Ice Dive Douchegel 250ml
  • 4x Ice Dive Deodorant 150ml
  • Dermatologisch getest.
3 juli 2012 om 00:03
caspergf Gebruiker

Maar liefst 23,5 procent korting! Dan wacht ik wel op een 1 + 1 gratis actie hier bij het Kruidvat.

Dag iBood!

3 juli 2012 om 00:04
Jeffrie Gebruiker

Deze gebruik ik altijd bij de voebal, een paar extra kan ik wel gebruiken!

3 juli 2012 om 00:06
Anne Teak Gebruiker

Deze ruikt wel lekker vin ik altijd.

3 juli 2012 om 00:06
Piper88 Gebruiker

Als je even zoekt vind je de deo in promo online:

**de link die je opgeeft is niet geldig. Je kan er maar 1 of 2 bestellen.**

En de douchegel:

http://www.drogist.nl/shop/lichaam/lichaamsreiniging/gel-mousse/adidas-douchegel-ice-dive-250ml/132992.htm?utm_source=beslist.be&utm_medium=feed&utm_campaign=vergelijken

Dus als je verzendkosten erbij rekend betaal je meer zelfs.

Edited by: Admin

3 juli 2012 om 00:14
nerph Gebruiker

parfumdeo.nl leveren niet in belgië. is dus nutteloos hen prijs hier te vergelijken, want we zijn er toch niets mee.

3 juli 2012 om 00:21
nerph Gebruiker

en 4x douchegel bij drogist.nl + verzendkosten is €20.86. Bij ibood heb je voor €22.90 (dus inclusief verzendkosten) 4x douchegel en 4x deo. Snap niet hoe je aan komt dat het goedkoper is bij deze 2 sites te bestellen ipv bij ibood?

3 juli 2012 om 03:43
anromax Gebruiker

Nerph kijk eens bij parfumdeo.nl. Daar betaal je toch echt inclusief de verzendkosten maar euro 19,32 voor dit hele pakket van 8 stuks totaal.

Ook bij ibood moet je soms wel eens opletten ;-))))

Je kan maar 1 of 2 deo’s selecteren.

3 juli 2012 om 12:01
Piper88 Gebruiker

Edit by Renate
Prijsvergelijk aub met link

3 juli 2012 om 15:00
anromax Gebruiker

Edit by renate
Lees de FAQ en hou je aan de forum regels. Prijsvergelijk dien je te staven met een link. Zoals je kunt zien elders in dit topic blijven berichten dan ook staan. Als vaste bezoeker weet je dit. Doe je dat niet dan wordt je post verwijderd. Verder worden offtopic berichten verwijderd zoals deze. Ook dat staat in de forum regels vermeld.

3 juli 2012 om 19:26
anromax Gebruiker

Tja..je kan het voor jezelf offtopic maken …als het verdwenen is kan niemand dat ook meer controleren toch! Ging mijn bericht over deze aanbieding of niet?? Ik ga met mijn bericht geen enkele regel te buiten. Het is maar hoe JIJ dat beoordeeld!

3 juli 2012 om 23:51
nerph Gebruiker

Misschien is het niet meer nodig maar ik wou toch even reageren op anromax. Zoals ik zei hierboven kan je alleen ‘Nederland’ kiezen voor ‘Land’ bij het maken van een account, dus ik veronderstel dat ze alleen in Nederland leveren. Dit is (denk ik toch?) de exlusief belgische product forum voor dit aanbieding, en als ze niet naar België kunnen leveren, is het toch nutteloos of ze goedkoper zijn of niet. Je kan toch geen bestelling maken. En blijkbaar heeft de Admin ook vermeld dat je maar 1 of 2 deos kan bestellen.

3 juli 2012 om 23:52
nerph Gebruiker

met ‘ze’ bedoel ik dus parfumdeo.nl.

4 juli 2012 om 00:19
Moderator Renate Moderator

Doorgaans hebben iBOOD belgie en iBOOD nederland hetzelfde product in de aanbieding. Het product wordt dan in beide landen geleverd het forum dan ook gedeeld. Soms is er niet genoeg aanbod om beide landen te voorzien. In dat geval hebben beide landen een andere aanbieding en zijn er 2 topics op het forum. Je kunt er dan ook vanuitgaan bij 1 topic dat het product voor beide landen leverbaar is en geleverd kan worden.

3 juli 2012 om 00:07
chantal89! Gebruiker

Die gebruikt mijn vriend altijd. Hopen dat hij deze niet ook besteld anders heeft ie 2 x deze set! Nah ja kan ie 2 jaar ermee door!

3 juli 2012 om 00:08
nerph Gebruiker

heb al 4 verschillende deos… een 5de kan geen kwaad zeker? ga een nachtje over slapen denk ik :P

3 juli 2012 om 00:26
baowow Gebruiker

Prijsvergelijkingen alleen met link vermelden.

3 juli 2012 om 00:34
nerph Gebruiker

Deze zelfde deo en douchegel zijn te verkrijgen in de Action voor €1,79 per stuk? Zal morgen even gaan kijken voor dat ik hier dan bestel.

3 juli 2012 om 03:41
anromax Gebruiker

Edited by: Admin.
Wanneer je wat beter keek zag je dat ze er maar 1 op voorraad hebben. Niet echt een vergelijking dus.

3 juli 2012 om 08:45
nerph Gebruiker

zoals ik hier hierboven had vermeld, ze leveren niet in belgië… is dus nutteloos. Dit is de belgische ibood product forum toch?

3 juli 2012 om 09:25
tuinheks Gebruiker

Is ook de Nederlandse. We hebben dezelfde aanbieding vandaag en daardoor hetzelfde forum!

3 juli 2012 om 11:27
anromax Gebruiker

Ah..wat kinderachtig weer! Gewoon toegeven dat dit niet echt een superaanbieding is, is best lastig he? Ik ga me er niet verder in verdiepen maar dit koop je echt overal voor minder dan jullie aanbieding.  Alle alternatieven die mensen hadden opgegeven zijn dus ook inmiddels verwijderd.

3 juli 2012 om 11:27
anromax Gebruiker

Ah..wat kinderachtig weer! Gewoon toegeven dat dit niet echt een superaanbieding is, is best lastig he? Ik ga me er niet verder in verdiepen maar dit koop je echt overal voor minder dan jullie aanbieding.  Alle alternatieven die mensen hadden opgegeven zijn dus ook inmiddels verwijderd.

3 juli 2012 om 07:27
agoske Gebruiker

mooie aanbieding, zo veel Deo’s en douchegel voor zo weinig geld. Goedb ezig hoor!

3 juli 2012 om 08:13
hondfleurtje Gebruiker

O,jeeeeeeeee!!!!!!!

3 juli 2012 om 08:14
KHoningSpies Gebruiker

Goede Deo hoor die van Adidas, soms krijg ik van andere uitslag maar deze is speciaal getest voor je huid.

3 juli 2012 om 09:36
lupo99 Gebruiker

Dit is al de zoveelste aanbieding die niet interessant is door de verzendkosten . Jammer.

3 juli 2012 om 10:10
hrichard Gebruiker

2,88 per artikel.

Dat kan ik simpel goedkoper krijgen..

Weer die verzendkosten!

3 juli 2012 om 11:41
hrichard Gebruiker

Wat een censuur weer hier!

3 juli 2012 om 11:49
jetinoto Gebruiker

Dit is eigenlijk duur!

winkel 2.99 per stuk en vaak nog ook is 2e gratis

3 juli 2012 om 12:33
nerph Gebruiker

Deze bericht zal hoogst waarschijnlijk verwijderd worden maar ik hoop dat toch een paar mensen het kunnen zien voor ze hier bestellen.

Deze zijn inderdaad goedkoper te verkrijgen in de Action. Aangezien de Mods graag bewijs hebben, heb ik de tijd genomen mijn kasticket in te scannen en te uploaden (2 links met zelfde foto voor als ene niet werkt):

http://i.imgur.com/98lYr.jpg

https://dl.dropbox.com/u/16986065/ibood.jpg

(ik heb nog 2 artikelen bijgekocht, zoals je kunt zien. Ik heb voor de privacy blur effect op gedaan, ook aan andere dingen gelijk barcode van kasticket en zo)

Als je kunt zien, ze zijn 1,89 euro per stuk te verkrijgen in de Action, dus 4 douchegels en 4 deos is 8 x 1,89 = 15,12 euro. Nog goedkoper dan ibood’s kortingsprijs en de verzendkosten zijn er nog niet bij eens bijgerekend. Hoe jullie aankomen dat deze 8 producten normaal 30 euro kosten begrijp ik dus ook langs geen kant.

Hopelijk kan ik een paar personen helpen wat geld en tijd sparen hiermee.

3 juli 2012 om 14:13
maxpusch Gebruiker

thanks. ik had dit bijna gekocht

3 juli 2012 om 14:50
anromax Gebruiker

Thanks Nerph!

Blijkbaar mag er in dit hele forum geen kritisch bericht geplaatst worden zonder dat het meteen weer wordt verwijderd of worden gecencureerd. Eigenlijk voor ons gebruikers zinloos dus..! Hoeveel bewijs moet je verzamelen om duidelijk te maken dat het gewoon deze keer geen goede aanbieding is en je dit beter elders kan kopen zonder dat je bericht gewoon simpel verdwijnt?? (Er is nog nooit 1 positieve reactie van mij verwijderd en die staan er genoeg). Ik begrijp best dat iBood er is om te verkopen en te verdienen, maar als blijkt dat je prijs te hoog is kun je ervoor kiezen om deze aanbieding goedkoper te maken!

3 juli 2012 om 16:09
Lojan87 Gebruiker

Voor die 88 cent ga ik toch mijn achterste niet oplichten en naar de action rijden met mijne auto die ook nog altijd niet gratis rijd + als je met meerdere mensen tegelijk kunt bestellen verminder je ook de verzendkosten.

3 juli 2012 om 18:47
nerph Gebruiker

rijden is natuurlijk ook niet gratis, maar zal wel geen €5,95 benzine kosten zeker? Maar inderdaad, als je met meerdere bestel valt het verzendkost natuurlijk beter mee. Maar 1 vraagje, hoe kom je aan 88 cent? ibood prijs (excl verz.) is €16,95, prijs in de Action is €15,18. Dat is een verschil van €1,77 (en dat is bijna de prijs van 1 product, dus je zou “bijna” 9 artikelen kunnen kopen voor de prijs dat ibood aanbiedt voor 8). Begrijp niet goed hoe je aan 88 cent komt.

3 juli 2012 om 19:12
anromax Gebruiker

En ook onderstaande reactie werd weer verwijderd…is de volgende stap een ban? Ik heb voor de zekerheid mijn berichten maar weer opgeslagen, het is namelijk niet de eerste keer dat er een ban wordt uitgedeeld zonder aanleiding.

Thanks Nerph!

Blijkbaar mag er in dit hele forum geen kritisch bericht geplaatst worden zonder dat het meteen weer wordt verwijderd of worden gecencureerd. Eigenlijk voor ons gebruikers zinloos dus..! Hoeveel bewijs moet je verzamelen om duidelijk te maken dat het gewoon deze keer geen goede aanbieding is en je dit beter elders kan kopen zonder dat je bericht gewoon simpel verdwijnt?? (Er is nog nooit 1 positieve reactie van mij verwijderd en die staan er genoeg). Ik begrijp best dat iBood er is om te verkopen en te verdienen, maar als blijkt dat je prijs te hoog is kun je ervoor kiezen om deze aanbieding goedkoper te maken!

3 juli 2012 om 19:16
Lojan87 Gebruiker

Mhm heb me blijkbaar miskeken. Dat is idd de prijs van bij 1 product extra.

3 juli 2012 om 23:45
nerph Gebruiker

Oke, kan gebeuren, ik doe het veel te vaak ;D Eigelijk wil ik niet ibood zwart maken met de feit dat hun korting nog altijd duurder is dan bij de Action, want niet iedereen woont dicht bij een Action winkel. Ik heb geluk dat ik in Wetteren woon en heb een Action 4 minuten van me deur. Maar voor iemand die redelijk ver zou moeten rijden er voor is het misschien gewoon beter om bij ibood te bestellen. Hoef je geen benzine/diesel te gebruiken en wordt het aan je deur geleverd :) Ma bon, binnen 15 minutjes een nieuwe ibood!

3 juli 2012 om 18:11
Ferreros Gebruiker

Tijd voor weer een echte actie, Ibood!

3 juli 2012 om 18:15
jetinoto Gebruiker

waarom verwijderd Ibood berichten van mensen die zeggen dat het te duur is?????

want het is ook veel te duur

3 juli 2012 om 19:13
anromax Gebruiker

Edit by renate
Laatste waarschuwing.

3 juli 2012 om 22:56
anromax Gebruiker

Edit by Renate
Of je het er nou mee eens bent of niet. Stoppen betekend stoppen en niet door gaan. Bijdeze een tijdelijke ban. Over 24 uur zal ik deze ongedaan maken.

4 juli 2012 om 08:33
geert97 Gebruiker

stoppen betekent!!!! stoppen. Foei!

4 juli 2012 om 23:27
anromax Gebruiker

Tja…zo werkt dat! Ik ben er helemaal klaar mee. Ik hou niet zo van een forum dat beheerst wordt door de  willekeur van een moderator die zelf de forumregels aanhaalt en vervolgens aan de laars lapt.  Ik heb veel positieve reacties achtergelaten en enkele negatieve, heb de nodige aankopen gedaan maar als oma van 57 jaar in de hoek gezet worden als een kleuter gaat mij echt te ver als klant.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.