2 juli 2012 om 00:00
iBOOD

Duo-Pack Calvin Klein CK Be Unisex All Over Body Spray

We kunnen het populaire luchtje CK BE op 2 manieren beschrijven. 1. Calvin Klein CK Be is een opvallende geur omhuld in transparante witte muskus, afgezwakt door een noot van een pittige jeneverbes en inbreng van mint en mandarijn. Calvin Klein voegde daarbij een vleugje lavendel toe dat de bloemrijke magnolia geur ondersteunt en een muskusachtige, houtachtige eindnoot met een warme huid-achtige fruitige inbreng, die de geur het unieke karakter geeft. 2. Het idee van deze geur is "jezelf zijn ". Transparant, zijdezacht en zeer sexy. Het is een heerlijke geur voor zowel hem als haar. Met de all over body spray kan je je hele lichaam besproeien met dit goddelijke geurwater. Niet voor niets zijn de twee luchtjes CK one en CK BE al jaren erg populair. Besproei je lichaam met CK Be en ervaar hoe lekker je kan ruiken!
  • Merk: Calvin Klein
  • Type: CK Be All over Body Spray for Him and Her
  • Inhoud: 250 ml
  • Duo-pack
  • Unisex
2 juli 2012 om 00:30
nerph Gebruiker

lijkt me leuk maar kweet nie of dit eigelijk veel nut heeft. gewoon deo en eau de toilette/aftershave aandoen is toch even goed? Vind maar raar om iets over heel me lichaam te spuiten, je riekt da toch ver niet als je kleren aan hebt, of wel?

Ik ga even op andere mensen hun mening wachten voor ik beslis of ik dit wilt uitproberen.

2 juli 2012 om 00:44
Arjan P Gebruiker

‘All Over Body Spray’ is gewoon een marketingterm. Betekent in gewoon Nederlands: ‘Spuit dit goedje liefst twee keer per dag over je hele lichaam (spuit er liefst ook veel naast), dan is de fles lekker vlot leeg en heb je eerder een nieuwe CK be nodig.’

2 juli 2012 om 01:40
Malloy Gebruiker

Arjan P slaat daarmee wel de spijker op zn kop.Lekker luchtje maar om m nou als bodyspray te gebruiken vind ik zelf ook erg overdreven.

2 juli 2012 om 18:49
jonnyquest Gebruiker

ehm, normale parfum kan je toch ook overal spuiten. Wat heb je hieraan?

2 juli 2012 om 18:50
jonnyquest Gebruiker

is dit nou edt of deodorant of wat is het?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.