29 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Gillette set met 18 Mach3 mesjes en 200ml Gillette Series Extra Comfort Scheergel

Gillette staat al jaren garant voor een ultiem scheerresultaat. De Gillette Mach3 serie heeft zich binnen Gillette ruimschoots bewezen en zorgt voor een enorm comfort tijdens het scheren. De flinterdunne mesjes zijn dusdanig vormgegeven dat baardharen moeiteloos worden afgeschoren en daarbij maakt het niet uit of je tegen de baardgroeirichting in scheert. De Mach3 levert een bijzonder glad scheerresultaat op in minder scheerbewegingen en dus minder huidirritatie. Omdat er minder scheerbewegingen voor een glad resultaat nodig zijn, blijven de mesjes ook langer scherp. De zachte microribbels trekken de huid tijdens het scheren zachtjes strak waardoor baardharen veilig en diep worden afgeschoren. De microribbels beschermen bovendien de huid en laten de mesjes probleemloos over het gezicht glijden. De mesjes zijn voorzien van een geleidelijk vervagende blauwe streep, waardoor je weet wanneer het tijd is voor een nieuw mesje. In deze iBOOD zitten niet minder dan 3 pakjes met elk 6 van deze supermesjes en om ervoor te zorgen dat je straks er écht überglad bij loopt zit er ook een 200ml bus Gillette Series Extra Comfort Scheergel met een geconcentreerde formule met JoJoba olie bij. Drie effectieve smeermiddelen maken de weg voor je mesje optimaal glad. Deze Drievoudige Beschermingsformule helpt je huid beschermen tegen snijwondjes, irritatie en een strak gevoel. Dus wil je snel en comfortabel met een glad gezicht voor de dag komen? Dan komen deze 18 Mach3 mesjes en 200ml Extra Comfort Scheergel van Gillette zeker van pas!
  • Merk: Gillette
  • Type: Mach3 & Series
  • Set scheermesjes en extra comfortabele scheergel
  • 18 Mach3 mesjes (3 pakjes á 6 stuks)
  • … 3 mesjes voor een optimaal resultaat
  • … Bijzonder glad scheerresultaat in minder scheerbewegingen
  • … Gepatenteerde DLC Comfort Edge minimaliseert irritatie
  • … Smerende strip met blauw slijtageindicator
  • … Alle Mach3 mesjes zijn geschikt voor alle Mach3 scheersystemen
  • Gilette Series Extra Comfort Scheergel 200ml
  • … Geconcentreerde formule met JoJoba-olie
  • … Drie effectieve smeermiddelen
  • … Triple Protection Formula beschermt tegen snijwondjes, irritatie en een strak gevoel
29 juni 2012 om 00:04
stanleyder Gebruiker

aah, die komen altijd goed van pas!

29 juni 2012 om 00:05
Coby Potappel-Stroop Gebruiker

scheer hier al een tijdje mee en blijven fijne mesjes! fijn dat ik voorlopig weer een voorraadje heb :D

29 juni 2012 om 00:07
mies5 Gebruiker

wil deze wel bestellen voor mijn vriend, die klaagt altijd dat scheermesjes zo absurd duur zijn. Kan iemand vertellen hoe lang je gemiddeld met 1 mesje doet? (bij 1x per dag scheren?)

29 juni 2012 om 00:12
gebruikersnaamalingebruik Gebruiker

Ongeveer 20-25 keer scheren.

29 juni 2012 om 00:16
dymphie0 Gebruiker

met n meisjes baard zeker, bij mij n keer of zeven.
Ja Gillete verdiend ongeloofelijk schandalig geld aan zo’n mesje: productieprijs 30 cent!!!
Ikzelf vind Wilkingson beter veel minder snel bot.

29 juni 2012 om 00:19
peetpp Gebruiker

niet iedereen heeft pinnekesdraad op zijn kinnebak, doe er zelf ook zo’n 20 tot 30 keer mee maar het ligt er natuurlijk aan hoe straf je baard is en de mijne begint toch al grijs te worden.

29 juni 2012 om 02:34
AbramW Gebruiker

Ik gebruik altijd de nieuwste mesjes van Gillette en gebruik 4 á 5 mesjes per jaar.

Ze scheren zo goed dat ik mij om de dag scheer.

Nu mijn jongste zoon baardgroei heeft, raak ik een beetje in de war ;)

29 juni 2012 om 08:39
MatthiasDS Gebruiker

7 keer is toch wel heel weinig… Ik heb redelijke baardgroei, maar doe er toch veel langer mee (ooit eens uit halve noodzaak een week Aldi-mesjes gebruikt, 2 keer scheren en die zijn bot).

Je kan de mesjes een stuk langer laten meegaan door ze goed af te kuisen en af te drogen nadien. Zo worden ze een pak minder snel bot (ook al zegt Gillette het anders op hun site).

29 juni 2012 om 00:09
Dick Sack Gebruiker

Top ibood dit zeg! Die krengen zijn altijd zo ontieglijk duur, waar slaat dat op. Voor dit geld ben ik een blij man!

peetpp Gebruiker

Idd mooie aanbieding, gebruik deze mesjes toch al zo’n 20 jaar

peetpp Gebruiker

Idd mooie aanbieding, gebruik deze mesjes toch al zo’n 20 jaar

29 juni 2012 om 00:24
C. Senor Gebruiker

jmmr van de scheergel, gebruik liever een kwast en zeep van Vergulde Hand, maar denk dat ik wel iemand vind die het kan gebruiken. Voor de mesjes is het al een topaanbieding!

29 juni 2012 om 00:30
shopper77 Gebruiker

op welke “stok”   kan je deze scheermesjes  vasthaken ?   heb wel vijf soorten mesjes  en hebben allen een verschillende stok nodig …    is pure commercie !   de mesje mogen evolueren en verbeteren,  de houder ( stok )  kan toch maar  een “houder ” blijven …..  !!!   welke stok,  of houder past hierbij  ?

29 juni 2012 om 01:22
shoppingonline Gebruiker

Deze mesjes zijn snel bot. Toen ze een paar jaar geleden nog een topmodel van Gilette waren, toen gingen ze zeker 20 scheerbeurten mee. Nu is het na 5 keer scheren echt weggooien. Soms denk ik wel eens dat Gilette ze minder scherp slijpt bij het uitkomen van nieuwe (duurdere) mesjes. Of bedrijven als IBood krijgen 2e keus messen toebedeeld. In ieder geval moet je waken voor de mesjes uit de Poolse fabrieken: altijd bot en onaangenaam om mee te scheren.

29 juni 2012 om 07:40
Moderator Renate Moderator

IBOOD krijgt net als andere bedrijven gewonne voorraad verstuurd. Dit zijn geen 2de keus verpakkingen.

29 juni 2012 om 12:41
shoppingonline Gebruiker

Dan is het mijn andere hypothese. Gilette kan op de micron slijpen. Ik denk dat ze om marketing redenen -elk duurder model iets scherper- deze dus slechter slijpen dan toen de Mach3 ooit het topmodel is. Schandelijke praktijken van een monopolist op de markt, maar bewijs het maar eens. Wie heeft nog een mesje van 5 jaar terug dat vergeleken kan worden door een consumentenorganisatie. Wie aan mijn verhaal twijfelt moet zich maar eens afvragen waarom ik mij vroeger echt 20 keer kon scheren met dit mesje en nu ongeveer 5 keer. De oude Fusion is trouwens niet veel scherper. Het topmodel is top, maar 2.5 keer zo duur. Tja. Overigens blijf ik erbij dat die ‘Poolse’ mesjes slechter van kwaliteit zijn dan die ik koop uit bijvoorbeeld de Amerikaanse fabriek.

Ergo, deze niet kopen want erg snel bot.

29 juni 2012 om 01:32
darkchief Gebruiker

Kan je deze ook voor de Gilette Fusion proglide houdertje gebruiken?

29 juni 2012 om 01:47
shoppingonline Gebruiker

Nee

29 juni 2012 om 01:54
erikdegelder Gebruiker

Eens met shoppingonline: weer die fake chinese dingen? Is echt slecht spul.

29 juni 2012 om 02:28
stijntje Gebruiker

jammer dat die bus gel erbij zit had ipv daarvan liever nog een pakje messen gezien wat vervolgens nog goed door de brievenbus kan…

verzendkosten=weg voordeel

29 juni 2012 om 08:29
kilo1983 Gebruiker

Stel; Ik wil de mesjes van mach 3 en de spellenbox, kan dan niet geregeld worden dat ik dan maar 1 keer bezorgkosten hoef te betalen?

29 juni 2012 om 08:45
reamon Gebruiker

Goedkoopste is 18 euro voor 5 mesjes, dan is dit een goede aanbieding!

Vraag mij inderdaad af waarom een bol.com wel vooruit kon met 2 euro verzend kosten op alles.

Natuurlijk wel een mooi extra verdient voor ibood die een paar euro verzend kosten pp meer krijgt ;-)

29 juni 2012 om 08:47
Madhoax22 Gebruiker

Ik heb besteld :)

In hoeverre klopt de verzenddatum meestal? Nog kans dat ze eerder verzonden worden?

29 juni 2012 om 14:20
im_the_man Gebruiker

verzenddatum klopt meestel wel is tijd dat het duurt voor ze aankomen ik wacht sinds 12 juni op axe pakket en ze hier bij ibood negeren ze mijn opmerking en wacht ik nog op klachtbehandeling van 25 juni

29 juni 2012 om 08:55
PeterC86 Gebruiker

Zo heel goedkoop zijn ze ook weer niet. Ik gOOgle 16st voor 28eu en die lui rekenen geen verzendkosten, dus zijn feitelijk nog goedkoper.

29 juni 2012 om 09:07
lexie_lex Gebruiker

28 euro voor 16 stuks inclusief verzendkosten bij voordeligscheren.nl

29 juni 2012 om 09:49
kilo1983 Gebruiker

Zit er min of meer een houdbaarheid op die dingen? Want dan bestel ik gewoon 4x, moet mijn hele leven nog scheren, vanzulf…. ;)

29 juni 2012 om 11:04
avery Gebruiker

29 juni 2012 om 11:06
avery Gebruiker

Sorry, verzendingskosten zijn tegenwoordig te duur bij Ibood om hier nogvoordeel uit te halen !!

29 juni 2012 om 12:13
whiplash1990 Gebruiker

Zit hier ook een houdertje bij? Of zijn het alleen de mesjes.

29 juni 2012 om 18:55
whipy Gebruiker

Bij Delhaize kosten ze 11.65 euro per stuk. Doe dat maal drie en je zit aan 34.95 euro. Dus de enige meerwaarde aan deze iBood is dat je de bus scheerschuim erbij krijgt.

30 juni 2012 om 16:24
Harovke Gebruiker

Zit er een houder bij???

Passen deze mesjes ook op de Mach 3 Turbo houder????

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.