28 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Polaroid P4241a zonnebril goud/groen met etui

Nu de astrologische zomer en de meteorologische zomer officieel begonnen zijn, wordt het hoog tijd voor de échte zomer! Met wisselend weer zoals deze week wil je goed voorbereid zijn op de zon, en alle (on)gemakken die de zon te bieden heeft! Deze hippe Polaroid zonnebril is zo licht en compact dat je nooit meer zonder zonnebril over straat hoeft te lopen. Riskeer dus niet dat je met het autorijden plotseling verblind wordt door het felle zonlicht of dat je op het strand erachter komt dat je een zonnebril bent vergeten. Deze polariserende glazen blokkeren vrijwel 100% elke schittering. Geen loensen, geen inspanning. Gewoon perfect zicht in fel zonlicht of wanneer licht weerkaatst op water, sneeuw, natte wegen en andere oppervlakken. Ideaal voor bijvoorbeeld water- of wintersport. Daardoor zie je alles in natuurlijke kleuren terwijl je wel 100% beschermd bent tegen UV-straling. Ga de zomer in met een nieuwe Polaroid zonnebril die je alle bescherming van gepolariseerde glazen biedt!
  • Merk: Polaroid
  • Model: P4241a
  • Hippe zonnebril met polariserende glazen
  • Kleur glazen: groen
  • Kleur montuur: goud
  • Krasbestendige coating
  • Betere beoordeling van diepte, kleuren en contrasten
  • Lenzen blokkeren vrijwel 100% schittering
  • Hoge kwaliteit lichtgewicht frame
  • Filter categorie 3, ideaal voor zonnige omstandigheden.
  • 100% UV-bescherming
  • Inclusief beschermende etui
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
28 juni 2012 om 00:02
C. Senor Gebruiker

Besteld! Nu de zon nog.

28 juni 2012 om 00:03
erickbeerens Gebruiker

FF een maatje van me tippen, die is helemaal zonnebrillofiel!

28 juni 2012 om 00:07
KHoningSpies Gebruiker

Leuk modelletje. Even passen was wel praktisch geweest, maar voor dit geld kan ik hem niet laten liggen.

28 juni 2012 om 00:08
nerph Gebruiker

deze kwam een paar weken geleden (of een maand ongeveer kweet het nie meer) aan bod maar in zilver, had die besteld, ben er erg tevreden mee! zeker een aanrader! (ben wel geen fan van groene lenzen en goud montuur dus heb gelijk geluk gehad met de vorige ibood :D)

28 juni 2012 om 00:52
m4nTiS Gebruiker

had die ook besteld… en na een een foutje van de leveringsdienst, is ie hier vorige week dan toch eindelijk geraakt

En ik moet zeggen, ben er erg tevreden over. Zit als gegoten en lijkt me zeker en vast deftige kwaliteit.

Gelukkig voor mijn portemonnee dat ik deze niet zo mooi vin, want anders had ik er gerust een 2de willen bestellen :)

28 juni 2012 om 00:10
dre667 Gebruiker

wat is de functie eigenlijk van dat horizontale beentje boven de glazen?

(of is dit enkel sier?)

28 juni 2012 om 00:14
nerph Gebruiker

ha, ik had er niet oopgelet en dat niet gezien… nu vind ik ze redelijk lelijk…

28 juni 2012 om 00:14
nerph Gebruiker

ik denk dat het versiering is gewoon… zou nie weten wat voor nut het zou moeten hebben

28 juni 2012 om 07:31
Official Product Expert Polaroid-Expert Official Product Expert

Is voor de sier, heeft geen functie.

28 juni 2012 om 00:17
stanleyder Gebruiker

Waar blijft de zon! (was dat geen liedje van Willeke Alberti)

28 juni 2012 om 00:38
mies5 Gebruiker

Top, vriend van me is gisteren op mijn zonnebril gaan zitten.

28 juni 2012 om 04:46
MisterSvn Gebruiker

@mod:

Het topic van de ice-watch is niet bereikbaar via de Belgische link. Daarom mijn vraag of dit verwijdert was. Ik heb nu via de Nederlandse site gekeken en zag daar dat het nog stond.

28 juni 2012 om 07:59
Beau Ter Ham Gebruiker

Typische polaroid kwaliteit voor weinig. En als je zoals ik vaak op je zonnebril gaat zitten, een aangename vervanging.

28 juni 2012 om 08:00
dre667 Gebruiker

Mmmmm…..goud montuur, groene glazen.

Iets te hoog P.I.M.P. gehalte voor mij. De kwaliteit van deze brillen is wel uitstekend!

( heb de vorige hier besteld)

28 juni 2012 om 08:27
geoffrey.dewambersie Gebruiker

De vorige op ibood, de aviator, helaas gemist. Nu ben ik s op tijd en krijg je zo n lelijk model. Hip voor onze bompie mss. ik pas en wacht tot de aviator nog s langskomt

28 juni 2012 om 10:41
dre667 Gebruiker

dit is toch een aviator….?

28 juni 2012 om 11:25

ja dit is idd een aviator. 

30 juni 2012 om 16:07
nerph Gebruiker

Een “paar” dagen te laat, maar ik denk dat geoffrey het meer had op de versier en het feit dat het goud is met groen glazen, de vorige aviators waren ‘Gun’ (dus donkergrijs-achtig) met met Gray gradient glazen… wat meer neutraal dus.

Ik kan ook natuurlijk mis zijn :)

28 juni 2012 om 08:44
Liesl2 Gebruiker

Fijn in de zon. Als die er is.

28 juni 2012 om 09:53
daspascool Gebruiker

Na mijn geboorte verlieten mijn ouders het ziekenhuis via de hoofdentree, plots schoven de schuifdeuren dicht. Mijn hoofd zat klem. Nu heb ik dus een smal hoofd, met als gevolg dat (zonne)brillen vaak te groot uitvallen op mijn hoofd. Graag zal ik dus de breedtematen (lens/brug) van dit model weten.

28 juni 2012 om 11:24

de maat is 59/15/138. Dat betekent dat de glazen 59 mm breed zijn, de neusmaat 15 mm breed en de veren 138 mm lang. Hopelijk heb hiermee je vraag beantwoord. Succes.

28 juni 2012 om 14:32
Kraaltje Gebruiker

Is dit een dames of heren bril??

28 juni 2012 om 10:41
Brock Lee Gebruiker

Altijd luek om hiermee naar autoruiten te kijke

28 juni 2012 om 11:30
Pintur Gebruiker

Als ik het goed begrijp is de versie op de foto niet de versie die je koopt met groene glazen en goud montuur?

28 juni 2012 om 11:36

De bril op de foto is exact de bril die je ontvangt als je hem besteld. Montuur is goud kleurig en de gepolariseerde glazen hebben een groene kleur.  

28 juni 2012 om 12:02
UK-HardHouse Gebruiker

Zit je om 12 uur klaar voor de rush is er geen rush te bekennen???

28 juni 2012 om 12:03
UK-HardHouse Gebruiker

nu wel paar minuutjes te laat…..

28 juni 2012 om 13:17
67Bd97 Gebruiker

de bril ziet er niet goudkleurig maar zilverkleurig uit en de glazen zijn grijs van kleur. ik heb een plaatje van de gouden met groen gezien en dat is niet wat ik hier zie, dus ????

28 juni 2012 om 13:21

Sorry misschien dat de foto iets vertekend. Maar de bril is echt licht goud kleurig met groene gepolariseerde glazen. De oortips en kunststof staafje bij de neusbrug is havanna (bruin gevlekt).

28 juni 2012 om 13:22
67Bd97 Gebruiker

Ik zie dus ook wat Pintur ziet….??

28 juni 2012 om 14:32
TomRotterdam Gebruiker

Hardstikke zilver met grijze glazen wat ik zie… Nix goud met groene glazen!

28 juni 2012 om 14:33
Kraaltje Gebruiker

Dames of herenbril??

28 juni 2012 om 14:44

Tegewoordig wordt dit soort modellen zowel door dames als heren gedragen. Unisex!

28 juni 2012 om 14:46
mangoos Gebruiker
28 juni 2012 om 16:20
vilamage Gebruiker

ik heb m

volgens jullie webshop is dit de P4241

MONTUUR
LENZEN

Gold/Demi
Polarized Green

Gun/Black
Polarized Grey

Black
Polarized Grey Gradient

kun je de juiste foto uploaden want ik zie de polarized grey glazen schitteren

28 juni 2012 om 16:27

28 juni 2012 om 16:32

Sorry de foto is echt de juiste. De glazen tonen een iets grijze tint, maar zijn echt groen. De iets grijze tint in het glas komt door de polarisatiefilter. Het glas bestaat uit verschillende lagen, 1 daarvan is de polarisatiefilter, en deze is iets grijs van zichzelf.

28 juni 2012 om 16:22
vilamage Gebruiker

maar eigenlijk ben ik op zoek naar de Driver variant met geel getint glas, voor de nacht die schittering wegneemt en helderheid versterkend is…. Prod expert, welk typenummer is dat, dan bestel ik m oa de webshop

28 juni 2012 om 16:29

Met gele glazen voor de nacht is niet leverbaar. Sorry.

30 juni 2012 om 16:12
nerph Gebruiker

Ik denk dat vilamage gewoon de typenummer wou weten van degene dat je ’s nachts kan gebruiken dat hij het op de polaroid webshop kon bestellen? Als ik het goed begrepen heb…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.