FF een maatje van me tippen, die is helemaal zonnebrillofiel!
Leuk modelletje. Even passen was wel praktisch geweest, maar voor dit geld kan ik hem niet laten liggen.
deze kwam een paar weken geleden (of een maand ongeveer kweet het nie meer) aan bod maar in zilver, had die besteld, ben er erg tevreden mee! zeker een aanrader! (ben wel geen fan van groene lenzen en goud montuur dus heb gelijk geluk gehad met de vorige ibood :D)
had die ook besteld… en na een een foutje van de leveringsdienst, is ie hier vorige week dan toch eindelijk geraakt
En ik moet zeggen, ben er erg tevreden over. Zit als gegoten en lijkt me zeker en vast deftige kwaliteit.
Gelukkig voor mijn portemonnee dat ik deze niet zo mooi vin, want anders had ik er gerust een 2de willen bestellen :)
wat is de functie eigenlijk van dat horizontale beentje boven de glazen?
(of is dit enkel sier?)
ha, ik had er niet oopgelet en dat niet gezien… nu vind ik ze redelijk lelijk…
ik denk dat het versiering is gewoon… zou nie weten wat voor nut het zou moeten hebben
Is voor de sier, heeft geen functie.
Waar blijft de zon! (was dat geen liedje van Willeke Alberti)
Top, vriend van me is gisteren op mijn zonnebril gaan zitten.
@mod:
Het topic van de ice-watch is niet bereikbaar via de Belgische link. Daarom mijn vraag of dit verwijdert was. Ik heb nu via de Nederlandse site gekeken en zag daar dat het nog stond.
Typische polaroid kwaliteit voor weinig. En als je zoals ik vaak op je zonnebril gaat zitten, een aangename vervanging.
Mmmmm…..goud montuur, groene glazen.
Iets te hoog P.I.M.P. gehalte voor mij. De kwaliteit van deze brillen is wel uitstekend!
( heb de vorige hier besteld)
De vorige op ibood, de aviator, helaas gemist. Nu ben ik s op tijd en krijg je zo n lelijk model. Hip voor onze bompie mss. ik pas en wacht tot de aviator nog s langskomt
dit is toch een aviator….?
ja dit is idd een aviator.
Een “paar” dagen te laat, maar ik denk dat geoffrey het meer had op de versier en het feit dat het goud is met groen glazen, de vorige aviators waren ‘Gun’ (dus donkergrijs-achtig) met met Gray gradient glazen… wat meer neutraal dus.
Ik kan ook natuurlijk mis zijn :)
Fijn in de zon. Als die er is.
Na mijn geboorte verlieten mijn ouders het ziekenhuis via de hoofdentree, plots schoven de schuifdeuren dicht. Mijn hoofd zat klem. Nu heb ik dus een smal hoofd, met als gevolg dat (zonne)brillen vaak te groot uitvallen op mijn hoofd. Graag zal ik dus de breedtematen (lens/brug) van dit model weten.
de maat is 59/15/138. Dat betekent dat de glazen 59 mm breed zijn, de neusmaat 15 mm breed en de veren 138 mm lang. Hopelijk heb hiermee je vraag beantwoord. Succes.
Is dit een dames of heren bril??
Altijd luek om hiermee naar autoruiten te kijke
Als ik het goed begrijp is de versie op de foto niet de versie die je koopt met groene glazen en goud montuur?
De bril op de foto is exact de bril die je ontvangt als je hem besteld. Montuur is goud kleurig en de gepolariseerde glazen hebben een groene kleur.
Zit je om 12 uur klaar voor de rush is er geen rush te bekennen???
nu wel paar minuutjes te laat…..
de bril ziet er niet goudkleurig maar zilverkleurig uit en de glazen zijn grijs van kleur. ik heb een plaatje van de gouden met groen gezien en dat is niet wat ik hier zie, dus ????
Sorry misschien dat de foto iets vertekend. Maar de bril is echt licht goud kleurig met groene gepolariseerde glazen. De oortips en kunststof staafje bij de neusbrug is havanna (bruin gevlekt).
Ik zie dus ook wat Pintur ziet….??
Hardstikke zilver met grijze glazen wat ik zie… Nix goud met groene glazen!
Dames of herenbril??
Tegewoordig wordt dit soort modellen zowel door dames als heren gedragen. Unisex!
Uitgebreide review:
http://www.blushmuch.nl/nieuwe-zonnebril-een-polaroid-seventy-five-aviator/
ik heb m
volgens jullie webshop is dit de P4241
MONTUUR
LENZEN
Gold/Demi
Polarized Green
Gun/Black
Polarized Grey
Black
Polarized Grey Gradient
kun je de juiste foto uploaden want ik zie de polarized grey glazen schitteren
Sorry de foto is echt de juiste. De glazen tonen een iets grijze tint, maar zijn echt groen. De iets grijze tint in het glas komt door de polarisatiefilter. Het glas bestaat uit verschillende lagen, 1 daarvan is de polarisatiefilter, en deze is iets grijs van zichzelf.
maar eigenlijk ben ik op zoek naar de Driver variant met geel getint glas, voor de nacht die schittering wegneemt en helderheid versterkend is…. Prod expert, welk typenummer is dat, dan bestel ik m oa de webshop
Met gele glazen voor de nacht is niet leverbaar. Sorry.
Ik denk dat vilamage gewoon de typenummer wou weten van degene dat je ’s nachts kan gebruiken dat hij het op de polaroid webshop kon bestellen? Als ik het goed begrepen heb…
Besteld! Nu de zon nog.