Bij de douglas voor 72 euro! Hier heb je er 2 voor 30, wat een verschil pff
Alweer zo’n mooie aanbieding waar je blij van wordt! Gemiddeld betaal je tussen de 60 en 75 euro per stuk!! Ik wil alleen even vragen of de foto wel klopt want het lijkt wel op een foundation ipv een creme?!
gebruik deze creme zelf, erg fijne creme. Gladde huid maar niet te vet. Ik doe het altijd voor het zonnen op. echt must voor vakantie!
De foto komt niet overeen met de beswchrijving. De getinte dagcremes hebben SPF15. Klopt de foto niet of klopt de beschrijving niet? En wat is de uiterste houdbaarheidsdatum van het te ontvangen product?
gaat in de tas voor het vrouwtje.. Lijkt me prima creme en ze heeft het wel is over dit merk. Beetje online snuffelen en zag al gauw dat dit normaal erg duur is..mooi koopje weer dus.
Iemand hier nog meer ervaring mee? Zie het ook als een leuk cadeau voor mn vrouw maar weet niet echt wat wel of niet goed is.
Elizabeth Arden maakt top producten, dit is echt een geweldige aanbieding. Weet wel dat sommige vrouwen erg gehecht kunnen zijn aan hun eigen merk.
Kan iemand vertellen of het hier om de foundation gaat of om de creme?
op het plaatje lijkt het foundation te zijn , de beschrijving meldt een creme???
Ik wil graag bestellen maar moet echt eerst weten of het plaatje (foundation) klopt of de omschrijving (crème)
Is dit ook anti-allergisch? Ik kan veel gezichtscrèmes niet verdagen
Kunnen jullie de afrekening uit de doos laten, zodat ik het meteen naar men vriendin kan laten opsturen?
Helaas is dat niet mogelijk. De factuur is namelijk tevens de pakbon, en adreslabel.
Eerste plaatje is de SPF15, foundation. Het 2e plaatje is de SPF30 oftewel de creme. Eerste plaatje is fout lijkt me?
Ibood kan gewoon niets doen voor jou, ja alles met vertraging leveren
Ibood kan gewoon niets doen voor jou, ja alles met vertraging leveren
Dacht ook eerst een goede aanbieding maar is getest op dieren!!Bah laat het dan maar!!
Beste iBOODers,
de aanbieding vandaag betreft de creme. het is dus geen foundation.
Topaanbieding, meteen besteld, gelukkig is het de creme en niet opeens de foundation :) daar kan ik nml niks mee
@Moderator:
Zit er een ‘best before date’ op dit product?
@Moderator:
Net als Remko zou ik ook graag willen weten of hier toevallig een houdbaarheidsdatum op zit?
men vorige reactie is weg!Waarom omdat ik meld dat het op dieren is getest??!!dat mag toch geweten zijn!
Edited by: Renate
Het topic is niet verwijderd.
elizabeth arden is een goed merk! zweer zelf bij de 8 hour cream.. zal wel goed zijn.