27 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Duo-Pack Elizabeth Arden Vochtinbrengende Gezichtscrème met Ceramides en SPF 30

Elizabeth Arden werd geboren op 31 december 1878 in Woodbridge, Amerika. Inmiddels is ze overleden. Elizabeth Arden was een zeer bekende Canadese zakenvrouw die in de Verenigde Staten een groot cosmeticaconcern oprichtte. In een apotheek leerde ze de basisbeginselen van de huidverzorging. Elizabeth Arden was de vrouw die make-up ook voor de gewone mens op de markt bracht en niet alleen voor toneelspelers en acteurs. Met deze vochtinbrengende gezichtscreme voelt je huid stralend en glad uit zoals Elizabeth Arden het ooit bedoelde. De innovatieve, romige formule met SPF 30 voedt de huid intensief en beschermt haar met een dievoudige anti-aging effect. De tekenen van vroegtijdige veroudering worden tegen gegaan en je huid voelt gladder en ziet er steviger uit. Lijntjes en rimpeltjes worden verminderd en door de ceramiden in de creme krijgt je huid een ware ‘jeugd-boost’! Door de zonbeschermings factor van 30 bescherm je de huid ook tegen veroudering. Ga dus nu voor een hernieuwde, jeugdige uitstraling met deze zijdezachte, hydraterende en beschermende crème van Elizabeth Arden!
  • Merk: Elizabeth Arden
  • Type: Plump Perfect Ultra Lift & Firm Moisture Cream SPF 30
  • Duo-Pack
  • Vochtinbrengende gezichtscreme
  • Met een Sun Protection Factor van 30
  • Eigenschappen: Vochregulerend, anti-aging en zonder olie
  • Type huid: Normaal, vet en gemengde huid
  • Zorgt voor langdurige hydratatie en houdt haar in vochtbalans
  • Vermindert de verschijning van fijne lijntjes en rimpels
  • Inhoud: 50ml
  • Gebruik: Gebruik de creme na het schoonmaken van het gezicht
27 juni 2012 om 00:04
roxanne23 Gebruiker

elizabeth arden is een goed merk! zweer zelf bij de 8 hour cream.. zal wel goed zijn.

27 juni 2012 om 00:09
mmmmmel Gebruiker
27 juni 2012 om 00:19
anromax Gebruiker

Alweer zo’n mooie aanbieding waar je blij van wordt!  Gemiddeld betaal je tussen de 60 en 75 euro per stuk!! Ik wil alleen even vragen of de foto wel klopt want het lijkt wel op een foundation ipv een creme?!

27 juni 2012 om 00:20
Pammie7 Gebruiker

gebruik deze creme zelf, erg fijne creme. Gladde huid maar niet te vet. Ik doe het altijd voor het zonnen op. echt must voor vakantie!

27 juni 2012 om 00:27
Mjonnetje Gebruiker

De foto komt niet overeen met de beswchrijving. De getinte dagcremes hebben SPF15. Klopt de foto niet of klopt de beschrijving niet? En wat is de uiterste houdbaarheidsdatum van het te ontvangen product?

27 juni 2012 om 00:38
Jeffrie Gebruiker

gaat in de tas voor het vrouwtje.. Lijkt me prima creme en ze heeft het wel is over dit merk. Beetje online snuffelen en zag al gauw dat dit normaal erg duur is..mooi koopje weer dus.

27 juni 2012 om 01:00
Dick Sack Gebruiker

Iemand hier nog meer ervaring mee? Zie het ook als een leuk cadeau voor mn vrouw maar weet niet echt wat wel of niet goed is.

27 juni 2012 om 07:51
Mjonnetje Gebruiker

Elizabeth Arden maakt top producten, dit is echt een geweldige aanbieding. Weet wel dat sommige vrouwen erg gehecht kunnen zijn aan hun eigen merk.

27 juni 2012 om 07:51
jnu Gebruiker

Kan iemand vertellen of het hier om de foundation gaat of om de creme?

op het plaatje lijkt het foundation te zijn , de beschrijving meldt een creme???

27 juni 2012 om 01:32
Marlou Gebruiker

Ik wil graag bestellen maar moet echt eerst weten of het plaatje (foundation) klopt of de omschrijving (crème)

27 juni 2012 om 07:50
JanaVr Gebruiker

Is dit ook anti-allergisch? Ik kan veel gezichtscrèmes niet verdagen

27 juni 2012 om 09:15
miboe60 Gebruiker

Kunnen jullie de afrekening uit de doos laten, zodat ik het meteen naar men vriendin kan laten opsturen?

27 juni 2012 om 09:50
Moderator Renate Moderator

Helaas is dat niet mogelijk. De factuur is namelijk tevens de pakbon, en adreslabel.

27 juni 2012 om 10:50
Epsie Gebruiker

Eerste plaatje is de SPF15, foundation. Het 2e plaatje is de SPF30 oftewel de creme. Eerste plaatje is fout lijkt me?

27 juni 2012 om 11:27
dimipsp007 Gebruiker

Ibood kan gewoon niets doen voor jou, ja alles met vertraging leveren

27 juni 2012 om 11:27
dimipsp007 Gebruiker

Ibood kan gewoon niets doen voor jou, ja alles met vertraging leveren

27 juni 2012 om 11:39
titanicske Gebruiker

Dacht ook eerst een goede aanbieding maar is getest op dieren!!Bah laat het dan maar!!

27 juni 2012 om 12:08
Moderator Renate Moderator

Beste iBOODers,

de aanbieding vandaag betreft de creme. het is dus geen foundation.

27 juni 2012 om 12:12
AstridW Gebruiker

Topaanbieding, meteen besteld, gelukkig is het de creme en niet opeens de foundation :) daar kan ik nml niks mee

27 juni 2012 om 13:21
remkohuizinga Gebruiker

@Moderator:

Zit er een ‘best before date’ op dit product?

27 juni 2012 om 14:07
Rickyy90 Gebruiker

@Moderator:

Net als Remko zou ik ook graag willen weten of hier toevallig een houdbaarheidsdatum op zit?

27 juni 2012 om 14:38
titanicske Gebruiker

men  vorige reactie is weg!Waarom omdat ik meld dat het op dieren is getest??!!dat mag toch geweten zijn!

27 juni 2012 om 21:38
mistersvn Gebruiker

Edited by: Renate
Het topic is niet verwijderd.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.