26 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Slazenger Heritage Schoudertas - Blauw

Slazenger is officieel opgericht in 1881, maar de wortels gaan terug tot het begin van 1800. Slazenger heeft een ongeëvenaard sportief erfgoed, staat er om bekend altijd in de voorhoede te hebben gestaan van vele sportieve ontwikkelingen. Het merk is altijd al betrokken bij veel van de meest populaire sporten. Slechts 4 jaar nadat de 'All England Tennis and Croquet Club' zijn eerste kampioenschap hield, produceerde Slazenger de nieuwe game Lawn Tennis voor het grote publiek en niet veel later ook een soortgelijke set voor croquet. Met deze Heritage Retro-stijl schoudertas brengt Slazenger een homage aan zijn eigen sportieve geschiedenis. Het grote stijlvolle contrasterende witte Slazenger logo op de voorkant, het grote hoofdvak, het voorvak met ritsjes met Slazenger logo en de verstelbare schouderriem maken dit de ultieme Retro accessoire!
  • Merk: Slazenger
  • Type: Heritage Shoulder Bag
  • De ultieme retro-tas!
  • Kleur: Blauw met wit
  • Groot hoofdvak met rits
  • Voorvak met rits
  • Verstelbare schouderriem
  • Materiaal: Synthetisch
  • Breedte: 40,6 cm
  • Hoogte: 30,5 cm
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
26 juni 2012 om 00:10
agoske Gebruiker

leuk tassie voor weinig!

26 juni 2012 om 00:16
roxanne23 Gebruiker

Kijk dit is nou een prima tasje voor de afwisseling, hou wel van die retro look ook

26 juni 2012 om 00:18
opilover Gebruiker

heee Slazenger!! Nu ik het zie denk ik weer: O Ja! DAT merk… gheghe ,maar gelijk besteld heb al soortgelijke tasjes van puma, adidas en rucanor, met slazenger dr bij heb ik een mooie retro collectie dacht ik zo

26 juni 2012 om 00:22
peoples21 Gebruiker

Croquet? ik dacht dat Slazenger vooral groot was in de Cricket?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.