26 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Slazenger Heritage Schoudertas - Zwart

Slazenger is officieel opgericht in 1881, maar de wortels gaan terug tot het begin van 1800. Slazenger heeft een ongeëvenaard sportief erfgoed, staat er om bekend altijd in de voorhoede te hebben gestaan van vele sportieve ontwikkelingen. Het merk is altijd al betrokken bij veel van de meest populaire sporten. Slechts 4 jaar nadat de 'All England Tennis and Croquet Club' zijn eerste kampioenschap hield, produceerde Slazenger de nieuwe game Lawn Tennis voor het grote publiek en niet veel later ook een soortgelijke set voor croquet. Met deze Heritage Retro-stijl schoudertas brengt Slazenger een homage aan zijn eigen sportieve geschiedenis. Het grote stijlvolle contrasterende witte Slazenger logo op de voorkant, het grote hoofdvak, het voorvak met ritsjes met Slazenger logo en de verstelbare schouderriem maken dit de ultieme Retro accessoire!
  • Merk: Slazenger
  • Type: Heritage Shoulder Bag
  • De ultieme retro-tas!
  • Kleur: Zwart met wit
  • Groot hoofdvak met rits
  • Voorvak met rits
  • Verstelbare schouderriem
  • Materiaal: Synthetisch
  • Breedte: 40,6 cm
  • Hoogte: 30,5 cm
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
26 juni 2012 om 00:02
pluizebols Gebruiker

besteld! ziet er leuk ook voor dat geld

26 juni 2012 om 00:08
Brock Lee Gebruiker

Kan deze eigenlijk nergens online vinden, wel zonder dat witte randje, maar dat vind ik nou juist wel wat toevoegen aan de retro stijl.
Fijne prijs ook ibood!

26 juni 2012 om 00:09
Truusje Spetter-Kwak Gebruiker

helaas had liever die andere gehad, maar toch maar besteld.

26 juni 2012 om 00:13
Positrinas Gebruiker

mijn grootmoeder zei altijd: een schoudertas komt altijd van pas, en ze heeft gelijk! ik neem m

26 juni 2012 om 03:06
florisgroeneveld Gebruiker

En nu maar hopen dat m’n eerste ibood aankoop een beetje oké is! Ik heb een tas nodig en voor zo’n leuk prijsje mag ik eigenlijk niet gaan zeuren…

26 juni 2012 om 07:50
emjee71 Gebruiker

besteld!

26 juni 2012 om 09:11
d.tijsen Gebruiker

Hoi Ibood, leuke prijs voor de tas, maar de espressomachine wordt opdezelfded datum verzonden, kan de tas indezelfde doos? Scheelt behoorlijk als ik maar 1 x verzendkosten hoef te betalen.

26 juni 2012 om 11:40
Moderator Admin Moderator

Dit is helaas niet mogelijk. Dit komt omdat ons systeem geautomatiseerd is.

26 juni 2012 om 09:37
zoef Gebruiker

Leuke bag, gekocht!

26 juni 2012 om 11:09
tuinheks Gebruiker

@IBOOD, kan iemand mij vertellen hoe ‘diep’ de tas is? Breed 40.6.5, hoog 30.5, maar hoe diep is de tas? Ik heb nog een nette tas nodig voor mijn vergaderingen van het werk, maar daar moet wel een ordner in passen. Verder is het een mooie IBOOD en leuke tas!

26 juni 2012 om 16:37
tuinheks Gebruiker

Ik heb helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Kan ik deze nog krijgen aub?

26 juni 2012 om 20:47
tuinheks Gebruiker

@IBOOD/ADMIN is hier ondertussen al een antwoord op gevonden?

26 juni 2012 om 21:36
Forseti Gebruiker

26 juni 2012 om 21:37
Forseti Gebruiker

@Tuinheks

Ergens hier in de buurt van…

http://www.atomretro.com/product_info.cfm?product_id=3789

27 juni 2012 om 09:22
tuinheks Gebruiker

Aangezien je tegenwoordig geen antwoord meer krijgt van IBOOD (deze klacht zie ik ook bij andere IBOOD aanbiedingen terugkomen) niet gekocht. Slechte service!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.