Kan deze eigenlijk nergens online vinden, wel zonder dat witte randje, maar dat vind ik nou juist wel wat toevoegen aan de retro stijl.
Fijne prijs ook ibood!
helaas had liever die andere gehad, maar toch maar besteld.
mijn grootmoeder zei altijd: een schoudertas komt altijd van pas, en ze heeft gelijk! ik neem m
En nu maar hopen dat m’n eerste ibood aankoop een beetje oké is! Ik heb een tas nodig en voor zo’n leuk prijsje mag ik eigenlijk niet gaan zeuren…
Hoi Ibood, leuke prijs voor de tas, maar de espressomachine wordt opdezelfded datum verzonden, kan de tas indezelfde doos? Scheelt behoorlijk als ik maar 1 x verzendkosten hoef te betalen.
Dit is helaas niet mogelijk. Dit komt omdat ons systeem geautomatiseerd is.
@IBOOD, kan iemand mij vertellen hoe ‘diep’ de tas is? Breed 40.6.5, hoog 30.5, maar hoe diep is de tas? Ik heb nog een nette tas nodig voor mijn vergaderingen van het werk, maar daar moet wel een ordner in passen. Verder is het een mooie IBOOD en leuke tas!
Ik heb helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Kan ik deze nog krijgen aub?
@IBOOD/ADMIN is hier ondertussen al een antwoord op gevonden?
Aangezien je tegenwoordig geen antwoord meer krijgt van IBOOD (deze klacht zie ik ook bij andere IBOOD aanbiedingen terugkomen) niet gekocht. Slechte service!
besteld! ziet er leuk ook voor dat geld