Als ik mijn vriendin op haar mond zoen terwijl ze van die lipgloss op heeft krijg ik het dan ook op mijn lippen want anders heeft mijn vriendin pech en koop ik het niet voor haar ik ben geen travestiet!!!
impulsaankoop met mijn dronken hoofd voor het meisje, kijken of ik er mogen nog steeds blij mee ben :)
Wilde net een bestelling doen maar er komen WEL € 5,95 transportkosten bij. Hoewel er wel degelijk € 0,00 staat.. Dan moeten we dat ook wel zo krijgen, fout of niet..!
voor moederdag?? beetje laat of juist ruim op tijd?? zie mezelf nou niet echt met paarse of gele lippen lopen, sorry ibood….
Die felle kleurtjes zijn de ‘overcoat’ die breng je dus over de lipstick aan en je krijgt echt geen gele, paarse of groene lippen van.
Leuk, leuk, leuk!! Meteen besteld is echt een superkoopje. Daar worden we toch blij van ;-))) Jammer dat ik nog zolang moet wachten!
Die wil ik wel eens proberen. Ben trouwens ook met glans door de bestelprocedure gekomen zonder verzendkosten :)!
Beste, iBOOD werkt met dagaanbiedingen. Gedurende 24 uur is een product te bestellen. Nadat die periode is verlopen is het niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen.
Totaal geen verstand van dit soort producten, maar hier ga ik mijn vriendin erg blij mee maken