24 juni 2012 om 00:04
iBOOD

Max Factor Lipfinity 3D Max Wear Lipgloss Set

Scene 1. De camera volgt een heupwiegend meisje een lantaarnverlicht steegje in. Je ziet alleen haar rug en het bruine haar dat golvend vanonder haar rode gebreide muts over haar schouders valt. Je probeert haar te volgen, te zien wie ze is… maar steeds is ze je twee stappen voor. Totdat, aan het einde van het geelverlichte steegje, het geluid van een sportauto klinkt. Ze versnelt, jij rent en als laatste wanhoopsdaad roep je iets naar haar. Even houdt ze in, twijfelt, en draait zich dan om. Haar hoofd is verlegen naar de grond gericht, maar wanneer ze opkijkt, word je getrakteerd op een paar lippen die de adem uit je longen slaat. Piepend stopt er een rode cabriolet voor haar waar ze na die ene seconde dat je van haar waanzinnige lippen hebt mogen genieten mee verdwijnt. Verstijfd blijf je achter, leunend tegen een bakstenen muur waar het pleisterwerk van afbladert. “Die lippen, die glans, … hoe kan dat?”, verzucht je. Waarna deze aanbieding de hoek van het steegje om komt en schreeuwt: “Dat is de Max Factor Max Wear 3D Lipgloss! Kopen?”. Hoewel een dergelijke film geen Oscars zal winnen, kun jij met deze lipgloss wel heel wat jaloerse blikken in de wacht slepen. Deze glanzende, niet drogende en gladde lipgloss geeft je die lippen waarmee je rode lopers stil krijgt. De lipgloss bevat exclusieve ingrediënten waardoor de gloss minder snel slijt (tot 8 uur!) en je lippen dus langer zullen schitteren. Maak je lippen glimmend en voller waardoor je er jonger en levendiger uitziet. Of je vriendin of vrouw natuurlijk, als je haar hiermee wilt verrassen. Of beter nog, verras je moeder, met moederdag! Met de keuze uit de kleuren Caramel Icing, Violet Vamp, Golden Delicious, Major Distraction, Midori Glam & Chartreuse Blend uit deze set zal ze op elke gelegenheid verschijnen als die heldere ster die zij ongetwijfeld voor je is!
  • Merk: Max Factor
  • Type: Max Factor Max Wear 3D Lipfinity Lipgloss
  • Een 'schitterend' kado voor jezelf, je schatje, je vriendin, je vrouw of je moeder!
  • Gladde textuur
  • Niet-drogend
  • Romig en niet plakkerig
  • Geeft geen kleverig gevoel
  • Makkelijk te wassen
  • Kleuren: Caramel Icing, Violet Vamp, Golden Delicious, Major Distraction, Midori Glam & Chartreuse Blend
  • Inhoud per lipgloss: 3 ml
24 juni 2012 om 00:12
Linkesoep Gebruiker

Totaal geen verstand van dit soort producten, maar hier ga ik mijn vriendin erg blij mee maken

10 juli 2012 om 12:39
ninatimmer2000 Gebruiker

die moet ik hebben zo cool en mooi wow :P

24 juni 2012 om 00:25
Nextent Gebruiker

Verzendkosten zijn 0 Euro…. Kadootje van iBood?

24 juni 2012 om 00:30
caspergf Gebruiker

Als ik mijn vriendin op haar mond zoen terwijl ze van die lipgloss op heeft krijg ik het dan ook op mijn lippen want anders heeft mijn vriendin pech en koop ik het niet voor haar ik ben geen travestiet!!!

24 juni 2012 om 01:10
mies5 Gebruiker

impulsaankoop met mijn dronken hoofd voor het meisje, kijken of ik er mogen nog steeds blij mee ben :)

24 juni 2012 om 01:59
lemya Gebruiker

Wilde net een bestelling doen maar er komen WEL € 5,95 transportkosten bij. Hoewel er wel degelijk € 0,00 staat.. Dan moeten we dat ook wel zo krijgen, fout of niet..!

24 juni 2012 om 02:04
laxiwuka Gebruiker

Inderdaad, anders aanklagen die handel!!

24 juni 2012 om 22:08
Nextent Gebruiker

Ik heb slechts 16,95 afgerekend, 0,00 transportkosten…….

24 juni 2012 om 08:04
Gaby2884 Gebruiker

voor moederdag?? beetje laat of juist ruim op tijd?? zie mezelf nou niet echt met paarse of gele lippen lopen, sorry ibood….

24 juni 2012 om 11:39
anromax Gebruiker

Die felle kleurtjes zijn de ‘overcoat’ die breng je dus over de lipstick aan en je krijgt echt geen gele, paarse of groene lippen van.

24 juni 2012 om 08:10
C. Senor Gebruiker

Leuke gevarierde kleurtjes!

24 juni 2012 om 11:37
anromax Gebruiker

Leuk, leuk, leuk!! Meteen besteld is echt een superkoopje. Daar worden we toch blij van ;-))) Jammer dat ik nog zolang moet wachten!

24 juni 2012 om 22:52
Iboodris Gebruiker

Die wil ik wel eens proberen. Ben trouwens ook met glans door de bestelprocedure gekomen zonder verzendkosten :)!

21 augustus 2012 om 13:29
sarahcevoli Gebruiker

hoe kan ik dit bestellen?

21 augustus 2012 om 13:31
Moderator Renate Moderator

Beste, iBOOD werkt met dagaanbiedingen. Gedurende 24 uur is een product te bestellen. Nadat die periode is verlopen is het niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.