23 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Australian Gold Ultimate Summer Set, tijd om met je zonovergoten huid te pronken

We kunnen er omheen draaien maar Australian Gold is het bestverkochte bruiningsproduct ter wereld. Australian gold ligt daarom ook bij de gerenommeerde zonnestudio’s en de betere drogisterijen in de vitrines. “Allemaal leuk en aardig, maar waarom is het dan het bestverkochte bruiningsproduct ter wereld?”. De crème voelt heerlijk zacht aan en is totaal niet plakkerig. De ingrediënten zijn het geheim achter deze wereldwijde bestseller. Australian Gold heeft een vochtinbrengende formule, met hoogwaardige oliën en vitamine A en E om de huid jong en stevig te houden. Deze heerlijk ruikende, exotische bruiningsmix zorgt ervoor dat het pigmentatieproces vlekkeloos verloopt. Met een mooi getinte, egale bruine huid als het eindresultaat van al jouw inspanning. Voor de maximale bescherming in de zon gebruik je de SPF 30 lotion. Het is waterproof en het smeert gemakkelijk en snel in. Voor de echte zonaanbidders hebben we de SPF 15 met bronzer. De perfecte bescherming van de normale SPF, maar dan met een sterke bronzer er in. Hierdoor word je super bruin en verbrand je niet. Na een lange dag zonnen is het erg belangrijk dat je de huid goed verzorgt. De Australian Gold® Moisture Lock met Aloë Vera is een rijke en zeer intensief hydraterende after sun lotion. De hoogwaardige formule kalmeert, voedt en regenereert de geïrriteerde, door de zon verhitte huid. Leef deze zomer dus de 'gold life', maar je bent gewaarschuwd: het mocht nog wel eens zo zijn dat je nooit meer wat anders wilt!
  • Merk: Australian Gold
  • Type: Australian Gold Summer set
  • Inhoud:
  • Australian Gold SPF 15 met bronzer 240 ml , Bescherming en bruining in 1.
  • Australian Gold Moisture Lock 237ml – Het is een vochtinbrengende lotion die vocht vasthoud zodat je huid mooi uitziet met een tint
  • Australian Gold SPF 30+ Lotion 250 ml: Waterproof, smeert gemakkelijk uit en trekt snel in. Exotisch bruinen met maximale bescherming
23 juni 2012 om 00:11
mmmmmel Gebruiker

heerlijk die bronzer word ik lekker snel bruin van

23 juni 2012 om 00:21
mies5 Gebruiker

Top spul dit

23 juni 2012 om 00:36
Brock Lee Gebruiker

goede aanbieding, ik neem m mee

23 juni 2012 om 00:51
roxanne23 Gebruiker

lekker voor op vakantie

23 juni 2012 om 01:11
erickbeerens Gebruiker

goed aanbieding. online kan ik hem niet goedkoper vinden

23 juni 2012 om 01:24
Franticske Gebruiker

Met het schaars mooi weer in ons land had ik liever de zonnebankproducten nog eens zien passeren. Deze staan echter stof te vergaren..

23 juni 2012 om 02:36
tomcooper Gebruiker

werkt dat echt zo goed dan? Vrij prijzig namelijk, voor iets dat je niet weet of het goed werkt.

23 juni 2012 om 19:46
Franticske Gebruiker

Al vele merken gehad en voor mij 1 van de toppers.. Ik zou er zelfs de volle pot voor betalen omdat het zn geld waard is..

23 juni 2012 om 08:16
johanerna Gebruiker

hoelang is de leverings termijn ?

wij vertrekken 2 juli is dan al geleverd

23 juni 2012 om 08:44
nicolehzz Gebruiker

“De verwachte verzenddatum van dit product is 4 juli 2012″

4 juli 2012 om 23:26
Soes89 Gebruiker

Is de set al verzonden? Heb nog geen ontvangstbevestiging

23 juni 2012 om 10:05
magikstar Gebruiker

3 euro goedkoper. jeuj

23 juni 2012 om 16:36
i2Paq Gebruiker

Vraag me sterk af of de Europese Importeur en Distributeur van deze actie op de hoogte is?

Lijkt mij namelijk van niet.

Deze prijzen zijn overigens niet zo bijzonder, en inderdaad maar 2 euro goedkoper bij de bekendste webwinkel in Australian Gold.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.