Ja erg handig ding, wel opletten dat je niet een klokkie erin doet die niet water dicht is.
Ja zekeerrr ver handig om mijn spulletjes schoon te maken.
Kan ik hier ook wapenolie in doen en zo de kleine delen van mijn militaire wapen mee schoonmaken?
Ik snap dat dit de levensduur van het apparaat waarschijnlijk niet doet verlengen.
Mijn vraag is gewoon of het kan zonder dat het apparaat na 3 keer gebruiken er geen zin meer in heeft.
heb net gezien dat de gewone prijs niet 49,95 euro is maar 39,90 euro (op de site van promed.)
Niet echt correcte prijsweergave.
En ik vraag me af of de kleine vijsjes van je zonnebril niet lostrillen???
Ja ik heb zelf zo een Promed schoonmaak ding. Ik vind het erg fijn, nooit meer die smoezelige randjes
Even ge-googled en kom op meerdere sites de prijs van 39.90 tegen. Zelfs incl verzendkosten. Prijsverschil is dan maar 9 hele euro’s t.o.v. de IBOOD!! Een mega-deal!
Hmm een mobieltje in dat ding stoppen zal wel niet kunnen he??
Als hij er in past gaat dat prima, de buitenkant wordt mooi schoon, daarna wel openmaken en schoonspuiten met electro clean en hopen dat het weer wilt werken.
Tip!!! zet hem eerst uit voor je hem in het water gooit
Zou dit ook voor antieke munten werken zonder ze te beschadigen?
Ik las ergens dat ultrasoon het patina van metaal kan doen verkleuren / aantasten, dus ik zou daar erg voorzichtig mee zijn voor echt antieke munten.
@zoutepopcorn: Wat denk je zelf???? :o)
Of je schroeft m uit elkaar en je gooit je toetsen en behuizing er in.
Wat trouwens wel handig is om te weten voor mensen met een mobiel die door waterschade niet meer werkt.
Er bestaat soort anti oxidatie vloeistof, doe dat in het apparaat en leg daar je printplaat van mobiel in.
De kans is vrij groot dat na behandeling je mobiel weer werkt.
Heb die tip gekregen van iemand die bij een telecom repaircentre werkt.
Hoe “vies” mogen de spullen zijn die je in dit apparaat stopt wil dit werken? Mag er echt aanslag opzitten die normaal met moeite te verwijderen is of gaat het vooral om viezigheid die op een moeilijk bereikbare plek zit maar die wel met “zachte druk” te verwijderen is in principe?
Ibood,
Op 15 juni, 20 juni en vannacht om 2h heb ik een mail gestuurd over mijn defecte hartslagband en horloge van Trelock, ik heb gevraagd of deze aangenomen is door u en heb nog steeds geen antwoord ontvangen, kunt u de 3 mailtjas met mijn vragen beantwoorden! De klantenservice laat echt te wensen over! Wanneer hoor ik u hierover?
Dit is echt super handig en iedereen aan te raden. Ik reinig altijd mijn bril en sieraden hiermee. Komt eruit als nieuw.
Als je een antwoord wil van de klantendienst, kan je m.i. best bellen, uiteraard wel tijdens de kantooruren.
Gezien ik van diegenen die er al ervaring mee hebben enkel positieve teksten lees, heb ik er ook een besteld.
heb er ook een besteld vooral voor de brillen, ben benieuw, heb alvast op het internet een meertalige handleiding gevonden, ook in het Nederlands.
Eerst vertraagd, en uiteindelijk dan toch geleverd op de dag van de (verlate) verzending, t.t.z. vandaag (vrijdag). Die is volgens mij wel een dag eerder verzonden dan.
De opzetstukhouder ontbreekt en moet tegen betaling worden nabesteld. Een beetje misleidend, aangezien zowel de tekst als de afbeeldingen suggereren dat er een bithouder bij zit. Pas in de handleiding staat dat dit een optionele accessoire is.
Het zou aardig zijn als er ook een aanbieding voor reinigingsvloeistoffen langs kwam.
gebruik daarvoor afwasmiddel en in combinatie met lauw warm water werkt dat alvast een stuk beter dan water alleen, mijn brillen zijn terug netjes. Die bithouder was er bij mij ook niet bij, stond nochtans wel vermeld in de aanbieding, vind dit dus niet een beetje misleidend maar wel een onvolledige zending.
Handig!!