22 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Promed Ultrasoon reinigingsapparaat voor sieraden, brillen etc.

Soms heb je bij je sieraden of die flitsende Calvin Klein zonnebril van die randjes waar je eigenlijk nooit echt goed tussen kan schoonmaken. Op den duur gaat zo een randje er natuurlijk heel erg onsmakelijk uitzien. Diezelfde zonnebril met dat net te vieze randje is de bril die jij dan op je neus hebt gezet en mee door de binnenstad loopt te paraderen. Niet echt een ideaal plaatje wat jij op die manier van jezelf neerzet. Wij begrijpen, net als Promed, dat het soms gewoon praktisch niet mogelijk is om tussen zo een randje goed schoon te kunnen houden. Daar moest eens wat aan gedaan worden, en zo is de Promed UC50 ontstaan. Deze kleine rakker maakt jouw zonnebrillen, sieraden, waterdichte horloges allemaal schoon. Sterker nog hij maakt het kunstgebit van jouw opa zelfs tot op microscopisch niveau grondig schoon zodat hij er weer uitziet als een nieuwe. De Promed is daarmee één van de kleinste professionele schoonmakers die de kleinste details schoon weet te houden.
  • Merk: Promed
  • Type: UC50 Ultrasoon reinigingsapparaat
  • Maakt jouw accessoires, zonnebrillen, sieraden, horloges en veel meer tot in de kleinste details schoon
  • Kan gebruikt worden met leidingwater en indien nodig desinfecteermiddel
  • Geschikt voor o.a.:
  • … Horloges (let op: alleen waterdichte horloges!)
  • … Sieraden (kettingen, ringen, oorbellen, armbanden, etc.)
  • … Metalen voorwerpen (munten, medailles, insignes, ventielen, etc.)
  • … Kantoorartikelen (pennen, printkoppen, stempels, etc.)
  • … Opzetstukjes van manicure/pedicure apparaten
  • … Brillen
  • … Cd’s, Dvd’s
  • … Kunstgebit, tandenborstel, beugel
  • Accessoires:
  • … UC-50 Ultrasoon reinigingsapparaat
  • … CD-houder, opzetstukhouder en horlogehouder
  • … Gebruiksaanwijzing
  • Stroomvoorziening 230V ~ 50Hz
  • Vermogen: 50 Watt
  • Maximale hoeveelheid: 550 ml
  • Ultrasone frequentie: 43 kHz
  • Afmetingen reinigingsmand: L 15 x B 13 x H 5 cm
  • 2 jaar garantie
22 juni 2012 om 00:03
Char123_L Gebruiker

Handig!!

22 juni 2012 om 00:07
AnnaConda Gebruiker

Ja erg handig ding, wel opletten dat je niet een klokkie erin doet die niet water dicht is.

22 juni 2012 om 00:10
stanleyder Gebruiker

Ja zekeerrr ver handig om mijn spulletjes schoon te maken.

22 juni 2012 om 00:15
JuNoo Gebruiker

Kan ik hier ook wapenolie in doen en zo de kleine delen van mijn militaire wapen mee schoonmaken?

Ik snap dat dit de levensduur van het apparaat waarschijnlijk niet doet verlengen.

Mijn vraag is gewoon of het kan zonder dat het apparaat na 3 keer gebruiken er geen zin meer in heeft.

22 juni 2012 om 05:55
corpor Gebruiker

heb net gezien dat de gewone prijs niet 49,95 euro is maar 39,90 euro (op de site van promed.)

Niet echt correcte prijsweergave.

En ik vraag me af of de kleine vijsjes van je zonnebril niet lostrillen???

22 juni 2012 om 07:14
Anne Teak Gebruiker

Ja ik heb zelf zo een Promed schoonmaak ding. Ik vind het erg fijn, nooit meer die smoezelige randjes

22 juni 2012 om 08:39
foxy1961 Gebruiker

Even ge-googled en kom op meerdere sites de prijs van 39.90 tegen. Zelfs incl verzendkosten. Prijsverschil is dan maar 9 hele euro’s t.o.v. de IBOOD!! Een mega-deal!

22 juni 2012 om 10:28
zoutepopcorn Gebruiker

Hmm een mobieltje in dat ding stoppen zal wel niet kunnen he??

22 juni 2012 om 14:46
neusje80 Gebruiker

Als hij er in past gaat dat prima, de buitenkant wordt mooi schoon, daarna wel openmaken en schoonspuiten met electro clean en hopen dat het weer wilt werken.

Tip!!! zet hem eerst uit voor je hem in het water gooit

22 juni 2012 om 12:47
kevinmoeyersoms Gebruiker

Zou dit ook voor antieke munten werken zonder ze te beschadigen?

22 juni 2012 om 18:56
DoctorandusV Gebruiker

Ik las ergens dat ultrasoon het patina van metaal kan doen verkleuren / aantasten, dus ik zou daar erg voorzichtig mee zijn voor echt antieke munten.

22 juni 2012 om 12:49
jakkus2011 Gebruiker

@zoutepopcorn: Wat denk je zelf???? :o)

Of je schroeft m uit elkaar en je gooit je toetsen en behuizing er in.

Wat trouwens wel handig is om te weten voor mensen met een mobiel die door waterschade niet meer werkt.
Er bestaat soort anti oxidatie vloeistof, doe dat in het apparaat en leg daar je printplaat van mobiel in.
De kans is vrij groot dat na behandeling je mobiel weer werkt.

Heb die tip gekregen van iemand die bij een telecom repaircentre werkt.

22 juni 2012 om 14:06
stefhf Gebruiker

Hoe “vies” mogen de spullen zijn die je in dit apparaat stopt wil dit werken? Mag er echt aanslag opzitten die normaal met moeite te verwijderen is of gaat het vooral om viezigheid die op een moeilijk bereikbare plek zit maar die wel met “zachte druk” te verwijderen is in principe?

22 juni 2012 om 15:52
rsiraantje Gebruiker

Ibood,

Op 15 juni, 20 juni en vannacht om 2h heb ik een mail gestuurd over mijn defecte hartslagband en horloge van Trelock, ik heb gevraagd of deze aangenomen is door u en heb nog steeds geen antwoord ontvangen, kunt u de 3 mailtjas met mijn vragen beantwoorden! De klantenservice laat echt te wensen over! Wanneer hoor ik u hierover?

22 juni 2012 om 16:24
Jannekenr1 Gebruiker

Dit is echt super handig en iedereen aan te raden. Ik reinig altijd mijn bril en sieraden hiermee. Komt eruit als nieuw.

22 juni 2012 om 18:29
copycat Gebruiker

Als je een antwoord wil van de klantendienst, kan je m.i. best bellen, uiteraard wel tijdens de kantooruren.

22 juni 2012 om 18:33
copycat Gebruiker

Gezien ik van diegenen die er al ervaring mee hebben enkel positieve teksten lees, heb ik er ook een besteld.

24 juni 2012 om 10:19
peetpp Gebruiker

heb er ook een besteld vooral voor de brillen, ben benieuw, heb alvast op het internet een meertalige handleiding gevonden, ook in het Nederlands.

7 juli 2012 om 01:10
copycat Gebruiker

Eerst vertraagd, en uiteindelijk dan toch geleverd op de dag van de (verlate) verzending, t.t.z. vandaag (vrijdag). Die is volgens mij wel een dag eerder verzonden dan.

7 juli 2012 om 12:29
drfruit Gebruiker

De opzetstukhouder ontbreekt en moet tegen betaling worden nabesteld. Een beetje misleidend, aangezien zowel de tekst als de afbeeldingen suggereren dat er een bithouder bij zit. Pas in de handleiding staat dat dit een optionele accessoire is.

Het zou aardig zijn als er ook een aanbieding voor reinigingsvloeistoffen langs kwam.

8 juli 2012 om 02:10
peetpp Gebruiker

gebruik daarvoor afwasmiddel en in combinatie met lauw warm water werkt dat alvast een stuk beter dan water alleen, mijn brillen zijn terug netjes. Die bithouder was er bij mij ook niet bij, stond nochtans wel vermeld in de aanbieding, vind dit dus niet een beetje misleidend maar wel een onvolledige zending.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.