20 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Schoonheidsbon ter waarde van minimaal 70 euro!

“Schoonheid is niet te koop! En mocht dat wel het geval zijn dan zal het wel verdomd duur zijn!” Hier zijn wij het eigenlijk over het algemeen wel mee eens, alleen in dit geval niet. Normaal gesproken is het wel vrij duur om langs te gaan bij een schoonheidssalon, je betaalt al snel een bedrag van 40 euro voor een professionele gezichtsbehandeling. Dit is natuurlijk een vrij hoge drempel als je totaal niet bekend met de kwaliteit en kunde van de medewerkers van de schoonheidssalon. Daarom is “De Schoonheidsbon” ideaal om gewoon eens te kijken wat zo een behandeling nu precies is. Je krijgt eigenlijk voor een leuk prijsje een kijk in de keuken van één van de vele schoonheidssalons die ons land kent. Met deze actie heb je recht op gratis behandelingen bij een schoonheidssalon in de buurt. Tevens krijg je 25% korting op een derde behandeling, wanneer je kiest voor een gezichts- of lichaamsbehandeling. Ook kun je in plaats van 25% korting op je behandeling kiezen voor een aantal schoonheidsproducten, zodat je die thuis nog kan gebruiken. Heb jij ook al zin om je eens heerlijk te laten verwennen door die ene salon vlak bij jou in de buurt? Waar wacht je dan nog op, bestel direct “De Schoonheidsbon” en zorg dat je binnen 2 weken nog in de stoel ligt!
  • Merk: DNP Marketing
  • Type: De Schoonheidsbon
  • Laat je eens heerlijk verwennen bij een schoonheidssalon bij jou in de buurt!
  • De bon geeft recht op twee gratis behandelingen en korting op een derde vervolgbehandeling. Dit kun je verdelen over drie bezoeken of je kan het in één dag doen
  • De bon vertegenwoordigt een waarde van minstens €70,- aan behandelingen. Het aanbod van behandelingen kan per salon echter verschillen.
  • Per order kun je maximaal vier schoonheidsbonnen bestellen, iedere bon kun je op een andere dag gebruiken en meerdere bestellingen zijn mogelijk.
  • De Schoonheidsbon kan niet gebruikt worden door consumenten die reeds vaste klant zijn bij de betreffende schoonheidssalon. De Schoonheidsbon kan slechts één keer bij dezelfde schoonheidssalon worden ingewisseld
  • Overzicht locaties: http://www.schoonheidsbon.nl/zoek_salon.asp
  • Geldig tot 20 juni 2013
20 juni 2012 om 00:04
Truusje Spetter-Kwak Gebruiker

Ja Leuk, ga ik proberen hier in de buurt zit als het goed is een goede

20 juni 2012 om 00:07
HelloKittyW Gebruiker

Echt Leuk! Jammer dat moederdag al geweest is maar dan nog is het leuk als een uitje met me moeder

20 juni 2012 om 00:14
Pammie7 Gebruiker

Leuk voor een vriendinnetje van mij, maken we er een dagje uit van

20 juni 2012 om 09:08
Official Product Expert Schoonheidsbon-Expert Official Product Expert

Veel plezier en geniet.

20 juni 2012 om 07:13
HoneyMeltt Gebruiker

Kijken of ik deze ook bij ons in de buurt kan doen, dan denk ik dat er ik een bestel

20 juni 2012 om 08:15
Jeffrie Gebruiker

Besteld!

20 juni 2012 om 10:30
GvdW Gebruiker

@Schoonheidsbon-Expert: Krijg ik daadwerkelijk een bon geleverd (welke ik als cadeau kan geven aan iemand) als ik dit product koop of krijg ik alleen een email met een voucher die ik uit moet printen?

20 juni 2012 om 12:07
GvdW Gebruiker

@Schoonheidsbon-Expert: bent u wakker?

20 juni 2012 om 12:33
miggle! Gebruiker

Ik heb dit voor moederdag in de personeelswinkel van mijn werkgever besteld en kreeg inderdaad een digitale code die ik zelf in de JPG moest plakken en uitprinten. Met deze code kun je zelf een salon in de buurt zoeken en deze code gebruiken. Vervolgens krijg je een bon specifiek voor deze salon. Deze is dan wel een daadwerkelijke (fysieke) bon.

Bij bestellen op ibood is deze bon dus nog steeds digitaal. Na inleveren van de bon krijg je een ‘echte’ (fysieke) bon thuisgestuurd die je weer meeneemt naar de salon.

20 juni 2012 om 12:48

20 juni 2012 om 12:50

U kunt uw cadeaucheque verzilveren door eerst een salon uit te zoeken en bij de
betaalmethoden te kiezen voor Cadeaucheque. Wij sturen u de bon dan gratis
binnen 10 werkdagen toe. De Schoonheidsbon kan niet gebruikt worden door
consumenten die reeds vaste klant zijn bij de desbetreffende Schoonheidssalon

20 juni 2012 om 13:27
killahstyle Gebruiker

Dus als ik het goed begrijp bestel ik dit “product”, waarna ik een code krijg per mail. Vervolgens zoek ik een salon in de buurt uit (welke termijn moet dit gebeuren?) en de behandelingen die ik graag zou willen, waarna Ibood de cheque naar mij opstuurt voor deze specifieke salon.
En als ik de bon dan heb, dan krijg ik een jaar de tijd om het salon te bezoeken?

Is dit correct?

20 juni 2012 om 14:40

De Schoonheidsbon is één jaar geldig na verzilvering van uw cadeaucheque.

20 juni 2012 om 16:57
Debbiedevries Gebruiker

Ik ga er mooi 2 bestellen, dan kan ik lekker samen met mijn moeder naar de schoonheidssalon toe en maken we er meteen een mooie dag van! Dit is een deal die je niet kunt laten liggen voor dat geld, mijn moeder en ik hebben altijd al de salon hier in de buurt willen uitproberen alleen is een behandeling normaal meteen zo duur. Daarom pakken we mooi deze kans.

20 juni 2012 om 18:20
tessatessa Gebruiker

@Schoonheidsbon-Expert: mijn vraag is of er nog restricties aan zitten betreft de behandeling zelf.
per schoonheidssalon zijn er meerdere soorten behandelingen.
kun je zelf de behandeling kiezen? of standaart de kortste/goedkoopste?
of is het op basis van de totaalprijs van de behandelingen?

20 juni 2012 om 18:59

Met De Schoonheidsbon krijgt u:

1.
Een gratis kennismakingsbehandeling *

2.
Gratis epileren van wenkbrauwen en verven van wimpers en wenkbrauwen OF een gratis hand- of oogpakking **

3.
25% korting op een gezichts- of lichaamsbehandeling vanaf € 50,- OF gratis verzorgingsproduct(en) bij afname van een gezichtsbehandeling van € 50,- **

*
De kennismakingsbehandeling bestaat minimaal uit een huidanalyse, reiniging, peeling, masker en afsluitende verzorging

**
Keuzemogelijkheid afhankelijk van aanbod salon

20 juni 2012 om 18:31
tessatessa Gebruiker

@Schoonheidsbon-Expert: nog een tweede vraag, of het klopt dat je zelf meerdere cheques kunt kopen en dus achter elkaar kunt gebruiken bij 1 salon? of ben je dan “vaste klant”?

20 juni 2012 om 19:02

De Schoonheidsbon kan niet gebruikt worden door consumenten die reeds vaste klant zijn bij de betreffende schoonheidssalon. De Schoonheidsbon kan slechts één keer bij dezelfde schoonheidssalon worden ingewisseld.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.