20 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Clinique Pretty Eyes and Lips Colour Set

Iedereen die wel eens in de wat duurdere make-up speciaalzaken komt kent het merk Clinique wel. De reden waarom het zo duur is daar weet men vaak wat minder van. Clinique heeft, net als vele andere make-up fabrikanten, de overtuiging dat een mooie huid gecreëerd kan worden. De producten die Clinique fabriceert zijn ontwikkelt door dermatologen. Zij testen elk Clinique product op allergieën en zorgen ervoor dat elk product 100% parfumvrij is. Sterker nog elk product wordt in 12 stappen op 600 personen uitgetest, dit betekent dat het maar liefst 7200 keer is getest alvorens het überhaupt in de winkel komt! Daarbij worden alle producten die in aanraking kunnen komen met de ogen uitvoerig getest door oogartsen. Gelukkig hebben ze niet alleen maar testers in dienst bij Clinique, want ze weten ook nog eens hartstikke goed wat de kleuren van het moment zijn. Daarom hebben ze deze Pretty Eyes And Lips set samengesteld. Met deze set kun jij met jouw ogen en lippen de show stelen op praktisch elk feestje wat er deze zomer komen gaat. Dus zorg dat jij je zaakjes voorbereid hebt en kies voor dit topmerk!
  • Merk: Clinique
  • Type: Pretty Eyes and Lips Colour
  • Zorg ervoor dat jouw ogen en lippen stralen deze zomer
  • Inhoud:
  • 4 Kleuren oogmake-up
  • 4 kleuren lipgloss
  • Lip Brush en oogschaduw applicator
  • Een compact doosje waar alles in zit
  • 100% parfumvrij en op allergie getest
  • Afmetingen: (h)52mm x (b)128mm x (d)13mm
  • Gewicht: 72g
20 juni 2012 om 00:04
peoples21 Gebruiker

Wow! Clinique is wel een beetje het best wat er is!

20 juni 2012 om 00:06
Dick Sack Gebruiker

Clinique is echt goed spul! Van Nivea enzo krijg ik altijd uitslag en pukkeltjes

20 juni 2012 om 00:07
Jos Thie Gebruiker

Ik zie me vriendin ook altijd met Clinique bezig in de ochtend, ik koop deze mooi voor haar als kado

20 juni 2012 om 00:14
agoske Gebruiker

Ja dit is mijn merk!

20 juni 2012 om 07:27
Geurtje Tabak Gebruiker

Deze ga ik kopen, in de winkel vindt ik clinique altijd te duur.

20 juni 2012 om 09:37
miboe60 Gebruiker

Ik wilde deze bestellen met couponcode, maar er ging iets mis met de bestelling en nu is die natuurlijk weer niet meer geldig.. Kan dit nog opgelost worden voordat deze aanbieding verloopt?

20 juni 2012 om 09:54
Moderator Renate Moderator

Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice. ik kan hier helaas geen uitspraken over doen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.