12 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Polaroid Eyewear zonnebril, sportmodel zwart

Met de zomer in het vooruitzicht, ben je natuurlijk al druk bezig om er goed uit te zien. Maar het is natuurlijk net zo belangrijk dat je ook ‘goed ziet’. Met deze Polaroid P7216B zonnebril wordt aan beide eisen voldaan! De filosofie van Polaroid Eyewear zonnebrillen is een unieke combinatie van functionaliteit, technologie en design in elk ontwerp. De glazen van Polaroid filteren niet alleen het directe zonlicht van een laagstaande zon, maar ook de indirecte weerspiegeling van bijvoorbeeld een nat wegdek. Niet alle polariserende lenzen zijn van dezelfde kwaliteit en hetzelfde polarisatie-niveau. Polaroid Eyewear is de pionier en expert op het gebied van polariserende lenstechnologie. Wanneer licht vanuit een horizontaal oppervlak wordt gereflecteerd, zoals op de weg of water, spreekt men van polarisatie. Horizontaal licht creëert alleen maar schittering. En het zijn juist die punten die voor een verstoord en oncomfortabel beeld zorgt. Deze Polaroid polariserende zonnebril elimineert alle schittering en laat alleen het bruikbare licht door. Dit zorgt ervoor dat je duidelijk zicht hebt. Bovendien biedt deze bril 100% UV400 bescherming tegen UVA, UVB en UVC stralen. Met zijn stoere design is deze bril dus, behalve een hele mooie uitbreiding aan je zomeroutfit, ook nog eens een hele slimme uitbreiding!
  • Merk: Polaroid
  • Type: P7216B
  • Polaroid polariserende lenzen elimineren alle schittering
  • 100% UV400 bescherming tegen UVA, UVB en UVC stralen
  • Verminderde oogvermoeidheid
  • Accurate kleurwaarneming
  • Kleur montuur: zwart
  • Kleur pootjes: grijs
  • Logo in het montuur: Polaroid (in wit)
  • Kleur glazen: grijs
  • Type glas: polarized
  • Beter zicht door heldere contrasten
  • Gewicht: 20 gram
  • Wettelijke garantie: 2 jaar
12 juni 2012 om 00:03
opilover Gebruiker

Kek brilletje hoor!

12 juni 2012 om 00:07
mkr00s Gebruiker

Helaas niet in geel.

12 juni 2012 om 00:08
Erik Gebruiker

Gelukkig UVC-blokkade! Als ik nu met mijn ruimteschip buiten de dampkring kom, hoef ik niet bang te zijn dat mijn ogen beschadigd raken!

12 juni 2012 om 00:11
mies5 Gebruiker

Goeie prijs ook, ik vind die letters bovenin de bril ook wel erg mooi

12 juni 2012 om 00:18
wpte Gebruiker

Ik heb de aviator-stijl versie van ibood :)

Wat kan ik er over zeggen? De bril is gewoon fantastisch. Het blokkeerd horizontale schitteringen en zorgt voor een rustig beeld.

Erg grappig als het opeens opvalt dat je door vrijwel iedere voorruid van auto’s heen kan kijken, wat voorheen er als een spiegel uit zag. Voor de rest is het wegdek ook veel duidelijker zichtbaar.

12 juni 2012 om 00:20
ferdyp Gebruiker

Wat moet ik me voorstellen qua pasvorm?

12 juni 2012 om 00:21
Connie Vroegop Gebruiker

Voor die prijs neem ik deze mee. Altijd handig om in de kadootjeskast te hebben

12 juni 2012 om 00:43
sneek Gebruiker

Hoe zit dat met het gebruik snachts, uit tests blijkt dat de gele glazen heel goed zijn daarvoor, maar hoe zit dat met deze hier met de grijze glazen?

12 juni 2012 om 00:59
wpte Gebruiker

Mijn aviator polaroid bril met dezelfde glazen (als het goed is) zijn veel te donker voor ’s nachts.

Het is ook een zonnebril, dat moet je gebruiken bij daglicht ;-)

12 juni 2012 om 00:46
josje1983 Gebruiker

Ja, ik neem deze ook mee als kado voor mijn vriendje. Die loopt nu met zo’n enorm lelijk ding op zijn hoofd.

12 juni 2012 om 01:05
Jocrisse Gebruiker

Hier wat meer en betere foto’s.

12 juni 2012 om 07:20
evzegbro Gebruiker

Dit deel van IBood zou beter gewoon health noemen. (:

12 juni 2012 om 07:21
gerritibood Gebruiker

Als ik er 3 wil, dan moet ik 3 keer de leveringskosten betalen ???
Dat is mooi :-(

12 juni 2012 om 08:06
dre667 Gebruiker

Normaal moet je maar 1x verzending betalen, maar je kan blijkbaar maar 1 stuk bestellen….?

Swat, deze laat ik aan me voorbij gaan. Dit is niet mijn ding, de aviator van Polaroid bevalt me wel zééééér goed.

Prima glazen!

12 juni 2012 om 13:07
Teknologic Gebruiker

Moet iedereen zo nodig vermelden hoe geweldig de polaroid aviator is ja?

Ik heb em welgeteld 1 dag in mn bezit gehad… Na een maand wachten op de levering was hij defect bij aankomst. Net een uur geleden vernomen dat hij niet te herstellen is -.-

En ik keek echt al letterlijk bijna 2 jaar uit naar een goedkope Polaroid aviator… fml!

12 juni 2012 om 08:35
Edelachtbare Gebruiker

Het is een sportbril, wil dit ook zeggen dat als ik ga tennissen ik deze bril prima op kan? Zonder dat ik bang hoef te zijn dat de bril van mijn hoofd valt of dat ik de bal niet meer raak? Dat is een veel voorkomend probleem bij zonnebrillen dat diepte veranderd.

12 juni 2012 om 09:01
KHoningSpies Gebruiker

Wat een mooie, die vind ik echt heel gaaf, nu maar hopen dat ik hem niet weer zo snel kwijtraak

12 juni 2012 om 10:16
Karlien84 Gebruiker

Past deze ook voor vrouwen of is hij enkel voor mannen? (ik denk dan vooral aan de maat)

12 juni 2012 om 10:55
The Hornet Gebruiker

Ik had graag de maten gekend van deze bril.

12 juni 2012 om 16:45
Moderator Admin Moderator

Glasmaat: 6,5 cm
Neusmaat: 2 cm

12 juni 2012 om 11:41
berro Gebruiker

De verwachte verzenddatum is 22 juni. Kan het ook zo zijn dat deze datum eerder uitval??

12 juni 2012 om 16:46

Dat zou goed mogelijk zijn, maar we kunnen niks beloven.

12 juni 2012 om 12:04
FrenkdeB Gebruiker

Zit er misschien een etui bij? of een of andere case?

12 juni 2012 om 14:16
wpte Gebruiker

Bij mijn aviator polaroid bril van iBood wel ja.

Ook nog een doekje :)

12 juni 2012 om 16:45

Ja er zit een Polaroid case bij.

12 juni 2012 om 15:37
papolsky Gebruiker

@ibood, kan iemand vertellen of deze zonnebril netjes past op een smal gezicht of juist niet….

12 juni 2012 om 16:46

De maten zijn:

Glasmaat: 6,5 cmNeusmaat: 2 cm

12 juni 2012 om 16:49
lucasvdh Gebruiker

@ibood, is de bril geschikt voor watersport? Daarmee bedoel ik vooral of de glazen bestand zijn tegen (zout)water en of ze waterafstotend zijn.

12 juni 2012 om 18:06
gerritibood Gebruiker

Kan ik 3 brilletjes bestellen met 1x de leveringskosten ?
Of moet ik echt driedubbele leveringskosten betalen in dat geval

12 juni 2012 om 18:59
sjibie Gebruiker

Dit is ook zo’n bril waar je de ogen door kan zien zeker?

14 juni 2012 om 19:25
Bobs1985 Gebruiker

Een informatief vraagje:
Waarom duurt het eigenlijk altijd 10 dagen voordat de producten verzonden worden?

Het is geen klacht, ik wil gewoon even wat info hierover vragen.

15 juni 2012 om 10:53
Moderator Vincent Moderator

De levertijd verschilt altijd per product. Wij bestellen pas de definitieve aantal die we nodig hebben bij de leverancier na de verkoopdag. Doordat we hierdoor niet met overbodige producten zitten hebben we minder kosten, waardoor we weer minder kosten hoeven door te berekenen in de prijs.

11 juli 2012 om 16:59
grimsfog Gebruiker

Heeft er ondertussen al iemand de bril geleverd gekregen? De verwachte levertermijn is ruim 3 weken overschreden en er is nog steeds geen nieuws.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.