10 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Davidoff Coolwater giftset voor heren

De naam Davidoff staat synoniem voor kosmopolitische luxe en intens genieten van het leven. Davidoff bezit niet alleen verschillende iconische liftestyle merken, het heeft ook één van de meest succesvolle geuren ooit in de collectie: Davidoff Cool Water. Deze aquatische mannengeur werd in 1988 gelanceerd en is nog steeds immens populair. De nalatenschap van Davidoff’s unieke gevoel voor kwaliteit en ‘joie de vivre’ is in elke Davidoff geur terug te vinden. Coolwater is een geur die het karakter van een sterke persoonlijkheid subtiel benadrukt. Het biedt een weldadige verfrissing, krachtig als de zee. De aromatische kopnoot met de provence-geuren van lavendel, rozemarijn en mint maakt deze geur bijzonder. Het contrast tussen bloemige en houtachtige noten uit jasmijn, geranium, sandelhout domineren in de hartnoot. De typische warme, zoete basisnoot met de essences uit musk en amber geven de geur een zinnelijke uitstraling. In deze geschenkverpakking vind je 75 ml eau de toilette, 50 ml showergel en 50 ml aftershave voor heren.
  • Merk: Davidoff
  • Type: giftset voor heren
  • 75 ml eau de toilette
  • 50 ml showergel
  • 50 ml aftershave
  • Een weldadige verfrissing
  • Kopnoot van lavendel, rozemarijn en mint
  • Hartnoot: bloemige en houtachtige noten uit jasmijn, geranium, sandelhout
  • Basisnoot: musk en amber
  • Gewicht pakket: 150 gram
  • Afmeting pakket: 17 x 7 x 5 cm
10 juni 2012 om 00:12
TheCandyman Gebruiker

Hé één van mijn geurtjes. Stuk goedkoper dan bij Douglas en ICI paris XL. Twee stuks gekocht dus.  

10 juni 2012 om 01:22
Jocrisse Gebruiker

50 ml after shave balsem. Niet te verwarren met de after shave spray.

10 juni 2012 om 01:49
massareal Gebruiker

wel fijn dat je ACHTERAF pas kan zien dat deze de dag NA vaderdag geleverd wordt.

10 juni 2012 om 02:00
Ron72 Gebruiker

Nee hoor, dat staat duidelijk in de omschrijving. Net boven de link ‘Bespreek dit product’. En ik heb er een besteld :)

10 juni 2012 om 07:52
mbakker1 Gebruiker

is het nou after-shave (tekst), of after-shave balsem (foto)??

nogal een verschil.

heb veel liever balsem.

10 juni 2012 om 10:21
The Hornet Gebruiker

Hallo,

Ik zie deze aanbieding NIET – ik zie enkel een aanbieding van Kenzo.

10 juni 2012 om 11:10
Moderator Vincent Moderator

Waarschijnlijk ben je dan een bezoeker van iBOOD.be

10 juni 2012 om 18:42
mbakker1 Gebruiker

oh…..en hem beanwoord je wel?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.