9 juni 2012 om 00:00
iBOOD

Seiko Herenhorloge SSB037P2 met leren band en chronograaf

Dit SSB037P2 Seiko horloge zorgt ervoor dat je nooit meer te laat komt! Het is de perfecte accessoire voor de moderne man. Seiko was de eerste organisatie die het quartz horloge op grote schaal ging produceren. Ook hebben ze tijden bijgehouden op diverse grote sportevenementen, waaronder de Olympische Spelen, het wereldkampioenschap atletiek en het WK voetbal. Alle Seiko horloges voldoen aan de strengste kwaliteitsnormen en zijn gemaakt van alleen de best mogelijke materialen. Dit Seiko horloge is een solide en fraai vormgegeven horloge voor een ieder die zich graag buiten bevindt. De sportieve klok heeft een uiterst nauwkeurig quartz mechanisme. De duurzame roestvrijstalen behuizing is 11 mm dik en heeft een diameter van 41 mm. Daarbij is de band gemaakt van echt leer met een praktische en gebruiksvriendelijke haak-gespsluiting. Deze horloges zitten zelfs zo comfortabel dat slechts weinig Seiko dragers hun horloge ’s nachts afdoen, dat zegt natuurlijk al een hoop. Bovendien is het horloge waterdicht tot een diepte van 100 meter, waardoor je dit horloge ook kunt dragen als je gaat zwemmen. De Seiko SSB037P2 heeft ook nog een chronograaf, is licht en heeft een stopwatch en een datumindicator. Een fantastisch, trendy en toch functioneel horloge dat je altijd zal willen dragen.
  • Merk: Seiko
  • Type: SSB037P2
  • Herenhorloge
  • Mechanisme: Quartz
  • Materiaal horlogekast: Stainless Steel
  • Model uit het jaar 2011
  • Materiaal band: leer
  • Band kleur: zwart
  • Stopwatch
  • Chronograaf
  • Datumindicator
  • Horlogekast diameter: 41 mm, hoogte: 11 mm
  • Waterdicht: 100m
  • Wijzerplaat kleur: zwart
  • Gewicht pakket: 217 g
  • Garantie: 2 jaar
9 juni 2012 om 00:06
joaocordeiro Gebruiker

Een mooie deze, even een nachtje over slapen!

9 juni 2012 om 00:11
loolz Gebruiker
9 juni 2012 om 00:11
loolz Gebruiker
9 juni 2012 om 00:26
weirdoo Gebruiker

zolang ie niet onder de 87€ komt no thanks :)

9 juni 2012 om 01:00
KingNothing Gebruiker
9 juni 2012 om 01:15
458643 Gebruiker

Die chrono24 verkoper zit wel in de ustated nites, tel je kosten er es  bij.

9 juni 2012 om 01:33
omega-thunder Gebruiker

Laat die transportkosten uit waar dan ook nog eens 20 dollar zijn, dan nog is dat goedkoper dan hier. 107 dollar tegenover 106 euro… nou dan weet ik het wel.

En het zal niet de enige shop zijn…

Jammer, had wel een leuk horloge er bij gewild, maar dan max 75 euro inclusief verzending voor dit horloge voor een goede aanbieding! Als ik um daar voor krijg koop ik um gelijk.

9 juni 2012 om 04:00
daspascool Gebruiker

Je kunt onze inkopers tippen via het Tip iBOOD forum.

Edited by: Vincent

9 juni 2012 om 05:28
Forsakeneyes Gebruiker

Je betaald ook nog eens BTW over de gehele verzendwaarde omdat deze een waarde heeft die hoger is dan 22 euro. Nu weet ik niet of dit altijd doorberekend wordt of dat je ‘pech’ bij de Douane moet hebben. Met 19% BTW erbij over de verzending kom je al boven de 127 dollar, omgerekend iets meer dan 101 euro. Nog steeds goedkoper, maar het verschil is dan al aanzienlijk kleiner.

9 juni 2012 om 09:39
patrick91 Gebruiker

http://www.amazon.com/Seiko-Mens-SSB037P2-Chronograph-Watch/dp/B007554YS2

$89.

Ik zie het wel vaker dat aanbiedingen toch niet zo leuk zijn als je op basis van de adviesprijs in eerste instantie denkt. 95% van de mogelijke kopers vullen het nummer even in op google et voila.. een prijsoverzicht. de overige 5% koopt. Is het daar dan om te doen? Als de groep groot genoeg is kan het voldoende zijn natuurlijk.

9 juni 2012 om 09:50
aikane Gebruiker

Had Ibood vroeger niet een garantie dat ze altijd de goedkoopste waren?

9 juni 2012 om 10:39
Alex9 Gebruiker

Stopwatch en chronograaf? Is dat niet hetzelfde? En hoe lang houdt zo’n leren bandje het uit?

9 juni 2012 om 11:05
cloink Gebruiker

Helaas vind je deze klok in Europa nergens aan die prijzen. De goedkoopste die ik heb kunnen vinden was een Italiaanse verkoper op eBay, die het voor 102€ doet. Importeren vanuit de VS is natuurlijk een optie, maar zo kom je mits een kleine portie pech meestal duurder uit (invoertaks, BTW, verzendkosten, …).

Dus hoewel ik het ook niet meteen dé top-actie vind, blijft iBood in Europa wel de goedkoopste hier…

9 juni 2012 om 11:21
eoonincx Gebruiker

Ik heb veel horloges (gehad), waarvan ooit een Pulsar (= Seiko) chronograaf waarvan het chronograaf gedeelte na enkele jaren defect was. Ook heb ik een Seiko Premier Kinetic Perpetual Calender gehad die na enkele maanden defect was (wel gerepareerd binnen garantie, maar daarna direct verkocht).. Een digitale Seiko (met rekenmachine bv;-) zullen wel okee zijn, maar voor mij nooit meer een Seiko met mechanisch uurwerk!

9 juni 2012 om 19:03
Truusje Spetter-Kwak Gebruiker

yes! gekocht als kado voor mijn vriend, fijn en precies wat ik zocht

fijne wedstrijd verder, hopelijk wint Nederland nog!

9 juni 2012 om 21:11
willemdewit Gebruiker

Als je er maar twee op voorraad hebt , val ons dan niet lastig met een speciale aanbieding.

Uitverkocht voordat je kunt reageren is niet echt klantveriendelijk

9 juni 2012 om 21:28
ProostM8 Gebruiker

Net uitverkocht… jammer!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.